Stop hypnoses!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:01 schreef Steven184 het volgende:
Kansenpareltjes hebben ook een uitje vandaag:
[ twitter ]
Ik eet momenteel een broodje met geprakte ei met maggi en mayo, en ik gelukkig heb ik al mijn smaak en reukvermogen nog.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wordt de zondebok, Asscher of Wonderboy Wiebes?
Het hele kabinet dat nu aftreedt zou wel aardig kut zijnquote:
Hoezo? Dan worden ze demissionair en dat maakt met vier maanden tot de verkiezingen niet heel veel uit. Alleen geen bijzonder grote wetten/beleidswijzigingen meer van het kabinet.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het hele kabinet dat nu aftreedt zou wel aardig kut zijn
Dat is waar. Als er maar geen significante wijzigingen plaatsvinden in het leiderschap in een tijd als dit, niet handig.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoezo? Dan worden ze demissionair en dat maakt met vier maanden tot de verkiezingen niet heel veel uit.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waar. Als er maar geen significante wijzigingen plaatsvinden in het leiderschap in een tijd als dit, niet handig.
Ik vind het fijn weer om in Nederland te wonen, nieuwe baan met uitzicht op een vaste baan (wat niet slecht is in de wetenschap). Dus in het algemeen wel erg positief, al is het inderdaad een rare tijd om ergens nieuw te beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, is ook een tof idee hoor. Heel professioneel opgezet ook met een heuse studio oid. Sowieso doen ze hier redelijk veel met kerst.
[..]
Oef, dat is wel een mindere tijd om te beginnen ja. Ik had laatst ook een kerstlunch met m'n team waarvan ik ruim helft al half jaar uberhaupt ook niet heb gezien online.
Over smaak zou ik dan toch wel twijfelen in dezequote:Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik eet momenteel een broodje met geprakte ei met maggi en mayo, en ik gelukkig heb ik al mijn smaak en reukvermogen nog.
Je woonde in Noorwegen toch? Beviel het niet daar?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het fijn weer om in Nederland te wonen, nieuwe baan met uitzicht op een vaste baan (wat niet slecht is in de wetenschap). Dus in het algemeen wel erg positief, al is het inderdaad een rare tijd om ergens nieuw te beginnen.
Nog 2 weken tot deze toko failliet gaat en sommigen verlaten het schip al.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:31 schreef Klopkoek het volgende:
Weet je wat, gezien al mijn posts worden verwijderd door de extreem-rechtse moderators (ja, als het op Nederland aan komt is Tijger-m een uit de hoogte doenende rechtse betweter) zien jullie mij niet meer terug.
Moge dit forum snel failliet gaan. Deze broedplaats voor arrogantie en racisme. Nederland gaat kapot.
Wel prettig dat Klopkoek altijd zo genuanceerd is.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nog 2 weken tot deze toko failliet gaat en sommigen verlaten het schip al.
Wat is dit nou voor extreemrechtse opmerking dan.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel prettig dat Klopkoek altijd zo genuanceerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |