Wakker aan het worden.quote:
Schandaligquote:Op donderdag 17 december 2020 08:20 schreef Syrena het volgende:
Hopelijk geneest het zonder problemen![]()
Hier het dagelijks verontwaardigd mauwen omdat baasje naar de wc is. Met de deur dícht
Maar waar waren die lucifers nou voor?quote:Op donderdag 17 december 2020 08:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schandalig
Dat is thuis de enige katloze plek.
Die van mijn lief zijn vooral graag bij hem.
Dus zit ik in een lege woonkamer... en de rest zit gezellig in de werkkamer
Afgezien van het mij uit bed halen dus...
en melk bietsen na mn ontbijt.
Nu mn kip in elkaar zetten... en wachten tot het 9 uur is in de hoop wat bij picnic te kunnen bestellen.
Mijn katten.. zitten overal waar ik zit doorgaans... maar de lijn was wel toen ze op de wc ook nog op schoot wilden...
Dus no go
Om de oogleden open te houdenquote:Op donderdag 17 december 2020 08:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar waar waren die lucifers nou voor?
Haha daarom heeft ze jou dus.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen!
Goed nieuws voor P&G
Een van de katten (of beiden) is even bezig geweest met de kerstboom. Dacht dat ze alleen maar een streng lampjes eruit hadden gehaald, maar zie nu her en der ook ballen.
Hier is het al weer een gekkenhuis. De dame van gisteren heeft weer allemaal ideeen opgedaan en dropte ze meteen hier.
Ga na een call zo maar even orde in de chaos hier brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere keer als ik een scherm weg klik.. *in your face*..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Gloeiende!
Mujn werk heeft ineens de desktop achtergrond aangepast.. en nie naar iets vriendelijks.. nee naar iets schreeuwend rood!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere keer als ik een scherm weg klik.. *in your face*..![]()
Lekker.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:07 schreef gcjoel het volgende:
Hier kwam werkgever van vriendje net langs met een kerstpakket.
Borrelpakket van Lindenhof![]()
Vet lekker
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Gloeiende!
Mujn werk heeft ineens de desktop achtergrond aangepast.. en nie naar iets vriendelijks.. nee naar iets schreeuwend rood!!Dat ziet er inderdaad gezellig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere keer als ik een scherm weg klik.. *in your face*..
Voortaan permanent outlook fullscreen aan laten?
Dan klik je niet per ongeluk naar je desktop.
(Al vind ik op de kleur na.. hem wel mooi. Dat in your face is vast niet per ongeluk)
Dat is wel heel jammer!quote:Op donderdag 17 december 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker.
Mijn vriend heeft ook een pakket gekregen. En bij mijn werk lijkt alles in de soep te lopen. Want door de huidige chaos maakt niemand er tijd voor.Dus helemaal niets van een afsluiter voor Kerstmis oid.
Ja, waarom zou je ook oud en nieuw op de avond van de 31e vierenquote:Op donderdag 17 december 2020 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer!
Ik had mijn pakket ook al binnen, dus eten hebben we voorlopig zat
We gaan zaterdag lekker oud en nieuw vieren. Oliebollen halen en het borrelpakket opeten (want is allemaal vers dus geen 2 weken te bewaren)
En dan hoef ik met oudjaar niet in de rij voor oliebollen
quote:Op donderdag 17 december 2020 11:20 schreef Tele6 het volgende:
Dit jaar kan het natuurlijk niet. Anders zouden we met ergens tussen de 20 en 40 man een paar nachten in een blokhut zijn gaan zitten.
Hier 1 dag lui mn boek lezen...quote:Op donderdag 17 december 2020 11:29 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee wat ik met kerst en OEN ga doen...
Goede plannen! Ik vergeet steeds aan je te vragen wat je op de gourmet doet als vega. En ik wil nog even de kaasschnitzel van Aldi aanraden. Ik proefde geen verschil met die van Vivera. 1.59 voor 2.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:
Met OEN () ga ik niets bijzonders doen. Met Kerstmis eerste kerstdag een lunch met mijn moeder, dan maak ik kaneelbroodjes, gevulde eieren en vega balletjes in roomsaus. M'n moeder haalt de basisdingen. Dan tweede kerstdag maak ik een rijsttafel voor m'n schoonzus met haar gezin. En kerstavond doen we live mee met de online kookworkshop bij m'n favo Italiaan met 3 gangen. Zin in.
Oh volgens mij heb ik die van de Aldi ook getest inderdaad, of het was de Lidl. Ik proefde wel iets verschil, maar nog altijd erg lekker.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede plannen! Ik vergeet steeds aan je te vragen wat je op de gourmet doet als vega. En ik wil nog even de kaasschnitzel van Aldi aanraden. Ik proefde geen verschil met die van Vivera. 1.59 voor 2.
Oh, dat klinkt niet als een spectaculaire gourmetquote:Op donderdag 17 december 2020 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik die van de Aldi ook getest inderdaad, of het was de Lidl. Ik proefde wel iets verschil, maar nog altijd erg lekker.
Ik doe gourmet eigenlijk erg simpel. Ik gourmet ook altijd gewoon met vleeseters, dus dan maak ik niet allemaal groentedingen. Ik haal gewoon een bakje vega gourmet dingen. Bij de Lidl voor 1.29 ofzo. Dat is precies genoeg voor mij voor een avondje gourmetten. En dan met de normale dingen erbij zoals ui, paprika en champignons, kaas en omelet.
Ik geloof ook niet in spectaculaire gourmet.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, dat klinkt niet als een spectaculaire gourmet
zijn happy socks niet mannen sokkenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ze hebben trouwens bij de Lidl Happy Socks in de aanbieding. Setjes van 3 voor een tientje. Ik heb alle drie de setjes gekocht en ben er helemaal blij mee.
Ja, dat is ook zo. Ik ga sowieso niets spectaculairs doen met het gourmetten met schoonmoeder en zwager. Zij willen eigenlijk het liefst fonduen en passen zich al aan aan mij door het gourmetten te tolereren. We hebben nu afgesproken dat we het ene jaar hier gourmetten en het andere jaar bij schoonmoeder fonduen. Ik vind het prima.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in spectaculaire gourmet.Soms doe je wel moeite, en dan grijpen mensen nog altijd alleen naar de burgers en shoarma.
meer unisex sokkenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zijn happy socks niet mannen sokken
Huh. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat sokken mannelijk zou maken.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:59 schreef Barreltje het volgende:
hmm zou niet weten waaromquote:Op donderdag 17 december 2020 11:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Voelen die sokken niets van toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja nee.. zo ben ik blijkbaar geconditioneerdquote:Op donderdag 17 december 2020 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat sokken mannelijk zou maken.Maar nee, zijn gewoon sokken.
Ik heb daarom malle sloffen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend draagt ook liever zwart. Ik word juist vrolijk van kleurtjes. Zeker thuis als ik de hele dag op sokken loop. Maar ook in m'n Dr. Martens vind ik het tof.
Wat draag jij dan voor sokken?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:08 schreef Barreltje het volgende:
ja nee.. zo ben ik blijkbaar geconditioneerd
Oh ja.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:10 schreef Clubsoda het volgende:
De enige sokken die je legitiem mannensokken kunt noemen:
[ afbeelding ]
(Maar nee, Happy Socks heeft een mannen-, vrouwen, en kinderlijn)
Wij gaan dit jaar ook nog eens kamperen met OEN en ik wil dus niet daar nog naar winkels moetenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je ook oud en nieuw op de avond van de 31e vieren
Ik heb de afgelopen jaren kerst en oud en nieuw met vrienden in 3 dagen tussen kerst en OEN gevierd, bv 27-29 december. De eerste avond is het kerstdiner, de tweede avond is oudejaarsavond, en de derde dag opruimen en uitbrakken.Dat was altijd supergezellig, met veel spelletjes en goed eten en boswandelingen. Dit jaar kan het natuurlijk niet. Anders zouden we met ergens tussen de 20 en 40 man een paar nachten in een blokhut zijn gaan zitten.
quote:Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ze hebben trouwens bij de Lidl Happy Socks in de aanbieding. Setjes van 3 voor een tientje. Ik heb alle drie de setjes gekocht en ben er helemaal blij mee.
Het is een bijzondere groep; sommige zie ik maar een keer in het jaar, met het kerst-oud-en-nieuw feest. De meeste kom ik wel meer tegen dan dat, want we zijn ongeveer allemaal betrokken bij vrijwilligerswerk voor dezelfde organisatie (daar kennen we elkaar van, B was bijvoorbeeld vrijwilliger bij het evenement toen A en ik deelnemers warenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat heb jij veul vrinden.
Ik kan de vrienden waarmee ik drie dagen in een blokhut ging zitten op 1, misschien net 2 handen tellen.
Ik had begrepen dat dat wel mocht, maar niet meer dan wat je thuis zou doen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar ook nog eens kamperen met OEN en ik wil dus niet daar nog naar winkels moeten
(mag niet van Rutte) Dus zo is het mooi opgelost.
Hangt af van je maat welke sokken je kunt dragen denk ik, maar ik draag met m'n maat 43 altijd de mannensokken van Happy Socks en daar zitten best schattige tussen hoor. Zo heb ik een paar met oranje, roze en rode herfstblaadjes. (Ik ga ervanuit dat je op zoek bent naar sokken die vrouwelijk ogen, niet naar sokken die gelabeld zijn als vrouwensokken.)quote:Op donderdag 17 december 2020 12:36 schreef Barreltje het volgende:
Oh ik heb de vrouwen lijn nog niet ontdekt bij happy socks, ga ik eens naar op zoek..
En ik heb gezellige HEMA sokken..
Oh nouja ook prima, maar ik neem het alsnog liever mee. Het is toch koud, dus goed blijft het welquote:Op donderdag 17 december 2020 13:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dat wel mocht, maar niet meer dan wat je thuis zou doen.
Ja, ik las hetquote:Op donderdag 17 december 2020 13:44 schreef z80 het volgende:
EU-hof: verbod op onverdoofd religieus slachten mag.![]()
Dieren extra laten lijden omdat een godsdienst dit voorschrijft mag verboden worden.
Nu ook in de rest van de EU graag.
Door geloofsgekkies bedoel je? Vast.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, ik las het![]()
Opent weer mooi een mogelijkheid om dit in NL weer aan te vechten.
Wet en regelgeving is reeds in de maak. Stond al klaar, maar even op hold ivm deze rechtszaak.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, ik las het![]()
Opent weer mooi een mogelijkheid om dit in NL weer aan te vechten.
Oh daar zou ik niet voor juichen, maar dat zal vast wel gebeuren ja.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Door geloofsgekkies bedoel je? Vast.
Mondkapjes verplichten en zingen verbieden gaat hier ook niet in kerken.
Oh ja, dat was een matige afsluiting van je vakantie.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:54 schreef z80 het volgende:
O&N zal wel eentje zijn zoals normaal. Eindejaar conference kijken en naar bed.
Enkel afgelopen jaar was anders met dank aan de NS. Toen werd het een nachtje DenHaag.
Jij bent blijkbaar nooit bij een onverdoofde slacht van een rund geweest. Dan is een spijker in de kop toch een stuk diervriendelijker.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaan ze nu ook iets doen aan die enorme misstanden in de slachterijen? Ik denk dat (ook al is het onverdoofd) slachten volgens de letter van het religieuze boek (of het nou Joods slachten of islamitisch slachten is) beter is dan hoe in Nederland en België (heb het niet over andere landen, da's vaak nog erger. Als ze het doen zoals het moet (net als bij bepaalde Afrikaanse stammen) gaat het er netter aan toe dan in de slachthuizen hier.
Geen rund, wel een geit in Kenia. En nee, het was geen fijn gezicht (en ik heb ook geen foto's gemaakt), maar 't ging snel en respectvol. Ik heb het ook meer over het wangedrag van het personeel richting de dieren. Ze levend in kokend water gooien etc.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar nooit bij een onverdoofde slacht van een rund geweest. Dan is een spijker in de kop toch een stuk diervriendelijker.
Alleen als jij meer belasting betaald voor meer toezicht.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaan ze nu ook iets doen aan die enorme misstanden in de slachterijen? Ik denk dat (ook al is het onverdoofd) slachten volgens de letter van het religieuze boek (of het nou Joods slachten of islamitisch slachten is) beter is dan hoe in Nederland en België (heb het niet over andere landen, da's vaak nog erger. Als ze het doen zoals het moet (net als bij bepaalde Afrikaanse stammen) gaat het er netter aan toe dan in de slachthuizen hier.
Misstanden zoals te ruwe omgang kunnen hier al voor de rechter gebracht worden. In België zijn er wel slachthuizen door gesloten. In Nederland loopt nog een rechtszaak tegen Westfort, maar dat ligt nu denk ik even stil door corona. Ik heb nog geen update gehad (ik heb na eerst een melding te doen, op verzoek van het landelijk politieparket aangifte gedaan, dus ik wordt via de politie op de hoogte gehouden). Maar ik verwacht er niet teveel van om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Als het echt naar toezicht gaat, prima, ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Nou weet ik dat dat voor mij makkelijk is, ik kan het betalen en veel anderen niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als jij meer belasting betaald voor meer toezicht.
Een rund levert een best lange doodstrijd na het doorsnijden van de slachtaders in de hals. Het is helaas niet zo dat het dier direct bewusteloos is.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen rund, wel een geit in Kenia. En nee, het was geen fijn gezicht (en ik heb ook geen foto's gemaakt), maar 't ging snel en respectvol. Ik heb het ook meer over het wangedrag van het personeel richting de dieren. Ze levend in kokend water gooien etc.
Ik vind het lastig om mensen dingen te horen roepen terwijl ik dichtbij zie hoe tyfus hard mensen werken om het allemaal zo goed mogelijk en volgens de wet laten uitvoeren.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als het echt naar toezicht gaat, prima, ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Nou weet ik dat dat voor mij makkelijk is, ik kan het betalen en veel anderen niet.
Maar het is natuurlijk niet alleen toezicht, het is meer hoe die mensen tegen dieren aankijken. Het zijn levende wezens die wij (en ja ik ook) opofferen voor ons eten, het zijn geen dingen.
Ik heb verschillende (ex)-slachthuismedewerkers gesproken. Echt, het zijn doorgaans niet meer of minder monsters dan jij of ik. Veel mensen komen uit afschuwelijke omstandigheden, doen het puur voor het geld.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als het echt naar toezicht gaat, prima, ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Nou weet ik dat dat voor mij makkelijk is, ik kan het betalen en veel anderen niet.
Maar het is natuurlijk niet alleen toezicht, het is meer hoe die mensen tegen dieren aankijken. Het zijn levende wezens die wij (en ja ik ook) opofferen voor ons eten, het zijn geen dingen.
Ik kan me herinneren (geen idee meer hoe lang het geleden is) dat die geit erg snel dood was. Ik heb niet gekeken maar anderen in mijn groep wel. Maar da's natuurlijk ook een kleiner beestjequote:Op donderdag 17 december 2020 14:17 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat onbedwelmde en bedwelmde slacht betreft; onbedwelmde slacht, hoe rustig het ook mag gaan, is sowieso iets dat je niet meer moet willen. Dieren reageren vaak niet omdat ze in shock zijn, maar het is aangetoond dat dieren veel noci-receptoren (pijnreceptoren) in de halsregio hebben.
Daarbij kun je nooit voorspellen hoe de slachting zal gaan; er kan altijd een bloedprop de bloeding remmen, of er kan bloed in de luchtpijp stromen waardoor de dieren stikken. Dit is niet op voorhand te zeggen, want elk dier is fysiek net wat anders gebouwd en je weet nooit precies welke en in hoeverre anatomische structuren je gaat raken.
Grotere stieren kunnen zo gerust 8 minuten lang een doodsstrijd leveren.
Daarmee dus niet gezegd dat ik de bedwelmde methoden wél goedkeur of dat hier geen lijden mee gepaard gaat, maar het risico dat het echt smerig fout gaat waardoor het lijden langer duurt, is wel kleiner.
Knap om daarover te oordelen aan hand van een bezoekje aan een stam en zonder ooit in de slachthuis te zijn geweest...quote:Op donderdag 17 december 2020 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar waarop gaan ze dan draaien? Je kan in NL al geen personeel vinden.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Knap om daarover te oordelen aan hand van een bezoekje aan een stam en zonder ooit in de slachthuis te zijn geweest...
Wat betreft misstanden, volgens mij gaan ze in D uitzendkrachten oid verbieden in slachthuizen. Zoiets hoorde ik op de radio gisteren.
Oh het kan snel gaan, maar dat is moeilijk te beoordelen zonder stethoscoop (een dier dat nog niet dood is maar volledig verlamd...moeilijk het verschil te zienquote:Op donderdag 17 december 2020 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren (geen idee meer hoe lang het geleden is) dat die geit erg snel dood was. Ik heb niet gekeken maar anderen in mijn groep wel. Maar da's natuurlijk ook een kleiner beestje
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik probeer het wel als een soort voormalig levend wezen te zien, maar dat lukt bij gehakt niet echt.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb verschillende (ex)-slachthuismedewerkers gesproken. Echt, het zijn doorgaans niet meer of minder monsters dan jij of ik. Veel mensen komen uit afschuwelijke omstandigheden, doen het puur voor het geld.
Er hebben mannen staan huilen voor de beelden en geroepen dat we het ergste echt niet laten zien. Er heeft een man tegen me staan stamelen dat het verkeerd was, dat het verkeerd was... (hij had het geld nodig voor zijn familie in Roemenië) en er was een vrouw die niks meer voelde. Maar die was alles al kwijtgeraakt in haar land van herkomst en voelde sowieso niks meer.
Natuurlijk, uitwassen zijn er altijd. Maar elke dag 8.000 kelen doorsnijden (Westfort, in Vion zijn het er 20.000) doet wel wat met je als mens. Dan ga je je afsluiten van je gevoel. Dan ga je de dieren wel als een eindeloze stroom producten zien, want anders hou je dat niet vol.
En wees eerlijk; consumenten zien een stukje vlees in cellofaan toch ook puur als product?
Weet niet of je voor zo'n toestel electriciteit nodig hebt, maar dat was daar in de wijde omgeving niet te vinden.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh het kan snel gaan, maar dat is moeilijk te beoordelen zonder stethoscoop (een dier dat nog niet dood is maar volledig verlamd...moeilijk het verschil te zien) en het wisselt dus heel sterk per individu.
Dat een stam overigens onbedwelmd snap ik, (hoewel een pentoestel zoals hier runderen bedwelmd worden, wellicht wel een idee is. Herbruikbaar, geen chemische middelen nodig, etc.) maar dat hoeven we hier in NL/BE/Europa niet meer te doen.
Ik geloof oprecht dat er echt mensen zoals jouw Anna zijn die tyfushard hun best doen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om mensen dingen te horen roepen terwijl ik dichtbij zie hoe tyfus hard mensen werken om het allemaal zo goed mogelijk en volgens de wet laten uitvoeren.
Om vervolgens uitgekotst, bedreigd of niet serieus genomen te worden. Dat er dingen mis gaan is logisch.
Complete onderbezetting. Sommige zaken zul je wettelijk moeten veranderen maar dat lukt je echt niet van onderaf. En al helemaal niet als toezicht organisaties
Er zitten overal rotte appels bij helaasquote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat er echt mensen zoals jouw Anna zijn die tyfushard hun best doen.
Maar ik heb wel aangifte gedaan tegen NVWA-ers werkzaam in Westfort, die echt tyfushard hun werk verknalden en kennelijk geen minuut van het (Europese) vak Veterinaire Volksgezondheid gevolgd of onthouden hebben. Bijna elke regel aan hun laars lapten. Helaas kunnen die rotte appels door die enorme onderbezetting er bijna niet uitgewerkt worden.
Ik snap wat dat betreft ook niet dat er zo'n enorme strenge selectie is in NL, max 225 plaatsen en het merendeel gaat gezelschapsdieren of paard doen.
Ja dat is shit.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zitten overal rotte appels bij helaas(kijk maar op de NOS, mijn werkgever komt er ook niet best vanaf. Maar dat is niet de hele organisatie)
Maar ook Anna heeft te maken met toenemende agressie of bedreigingen. Teveel belangen. En ook hele rare economische belangen die voorop staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Beetje leuk pakket?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg ik toch zomaar een kerstpakket van de beheerder van onze VvE
https://www.lidl.nl/nl/p/kerstcadeaus/3-paar-sokken/p43927quote:Op donderdag 17 december 2020 13:12 schreef Vanyel het volgende:
Niet met de zoekfunctie in de webshop.![]()
Ah die met die snacks zijn leukquote:Op donderdag 17 december 2020 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
https://www.lidl.nl/nl/p/kerstcadeaus/3-paar-sokken/p43927
Non-food in de winkel
In de VS hebben ze kerstkabouters geloof ik:quote:Op donderdag 17 december 2020 15:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah die met die snacks zijn leuk
Ik heb laatst bij de DA de kerstbox meegenomen.
1 paar sokken met paddenstoelen en kabouters.
Heel leuk maar alles behalve kerstig toch dacht ik.
1x met kerstlichtjes. (Geen echte natuurlijk)
En 1x met foute kersttrui printje![]()
![]()
Ik word ook echt altijd vrolijk van zulke sokken
Staan meerdere van die in mijn kamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |