SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of gewoon zo'n kleine kroket in een balvormquote:
met gerries?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n kleine kroket in een balvorm
Waarom zou je daar gerries bij willenquote:
omdat ik nog steeds niet precies weet wat dat zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gerries bij willenWaarom zou je die überhaupt bij je eten willen
Een gerrie is een drolquote:Op woensdag 16 december 2020 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds niet precies weet wat dat zijn
Ga je zuipen met Cali?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zondag misschien maar weer eens bestellen. Als ik de kater dan te boven ga zijn.
same.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil elke dag op tijd naar bed maar toch..
ja ik ga nuquote:Op woensdag 16 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaat je vrouw/vriendin eerder slapen? Of liggen jullie samen in bed nu?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze heeft nieuw werk en gaat al een paar weken echt op tijd. Ik ben toch wel een avondmens.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je vrouw/vriendin eerder slapen? Of liggen jullie samen in bed nu?
Dat kan best wel veel energie kosten als je net begint inderdaad. Bevalt haar wel?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze heeft nieuw werk en gaat al een paar weken echt op tijd. Ik ben toch wel een avondmens.
Ja zeker, ze heeft moeite met verandering en werkte al 20 jaar voor dezelfde werkgever. En het inwerken is nu 5 dagen p/w ipv de normale 3 p/w.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan best wel veel energie kosten als je net begint inderdaad. Bevalt haar wel?
Ik zit ook al 10 jaar bij dezelfde werkgeverquote:Op woensdag 16 december 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zeker, ze heeft moeite met verandering en werkte al 20 jaar voor dezelfde werkgever. En het inwerken is nu 5 dagen p/w ipv de normale 3 p/w.
Maar verder vind ze het heel leuk, een kantoorhond en elke dag wordt er lunch gehaald.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit ook al 10 jaar bij dezelfde werkgever
Trouwe labrador.
Ik heb mezelf op veel gebieden kunnen ontwikkelen. Zodra dat stopt ga ik ergens anders werken.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Je hebt van die koekebakkers die binnen 2 jaar switchen, dat is net de tijd voordat je er achter komt dat iemand eik niks kan.
Dan ga ik met pensioen haha.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op veel gebieden kunnen ontwikkelen. Zodra dat stopt ga ik ergens anders werken.
Heeft die heftige afkick verschijnselen?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Aww ik heb geen spinazie voor het vee gehaald en nu zit de verslaafde caaf te wachten waar het blijft
Ja ze was echt aan het zoeken en hing over de rand als ik in de keuken wasquote:Op donderdag 17 december 2020 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die heftige afkick verschijnselen?
is het geen bedtijd in chocolandquote:Op donderdag 17 december 2020 00:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze was echt aan het zoeken en hing over de rand als ik in de keuken was
Lampjes om je hondquote:Op donderdag 17 december 2020 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weinig lol om met de hond te lopen als het zo donker is.
En dan laten rennen en springenquote:
En vrouwen in boerka. Die zie je ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 07:47 schreef Karzai het volgende:
Altijd opletten op die fietsers zonder verlichting en met donkere kleding aan
boerka ook, maar dat komt zelden voorquote:Op donderdag 17 december 2020 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vrouwen in boerka. Die zie je ook niet.
Laatst wilde 's nachts blijkbaar iemand oversteken bij een zebrapad. Ik zag alleen z'n golden retriever, als hij die niet bij zich had gehad, had ik die man nooit gezienLeuk, donkere jassen
Ah sneu gecondoleerd, jouw hondje ook overledenquote:Op donderdag 17 december 2020 07:54 schreef crv het volgende:
Bnj
ur
Vreemd om op te staan....
Vandaag gaan ze ook nog een glas aansluiten hier dus benieuwd wanneer ik weer online ben
Gister in laten slapenquote:Op donderdag 17 december 2020 07:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah sneu gecondoleerd, jouw hondje ook overleden
en als je daardoor dicht langs ze scheurt zijn ze nog verontwaardigd ook. tis dat ze dan vaak ook nog appen anders kreeg je ook nog een middelvinger getoontquote:Op donderdag 17 december 2020 07:47 schreef Karzai het volgende:
Altijd opletten op die fietsers zonder verlichting en met donkere kleding aan
haagsquote:
Dan zie je in elk geval nog het scherm zo door de duisternis zweven.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:15 schreef crv het volgende:
[..]
en als je daardoor dicht langs ze scheurt zijn ze nog verontwaardigd ook. tis dat ze dan vaak ook nog appen anders kreeg je ook nog een middelvinger getoont
als je van achter komt niet, je merkt het hooguit aan hun zwalkend gedragquote:Op donderdag 17 december 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zie je in elk geval nog het scherm zo door de duisternis zweven.
Maar Sander van Coen en Sander met zijn spuuglelijke kersttrui vindt dat iedereen via actie 538 moet donerenquote:Voedselbank laat steun ongebruikt
De voedselbanken hebben dit jaar
4 miljoen euro steun van de overheid
gekregen,maar dat geld is tot dusver
niet uitgegeven,schrijft Trouw.Toch
kunnen de 170 voedselbanken ook nog
rekenen op 8 miljoen aan Europees geld.
"We hebben de overheid gevraagd wat er
mogelijk is als we fors gaan groeien",
zegt een bestuurder van Voedselbanken
Nederland in de krant.De organisatie
heeft geen specifiek bedrag gevraagd,
maar was blij met de 4 miljoen.
Het geld staat op de bank en dient als
noodoplossing als de vraag naar voedsel
sterk stijgt.Ook het ministerie zegt
dat het bedoeld is voor noodsituaties.
*schaam*quote:Op donderdag 17 december 2020 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 16-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 222 bitterbal
02 149 IJsdraakje
03 114 CherryLips
04 101 UitStraling
05 100 FranticDJ
06 098 gianni61
07 096 Budapestenaar
08 074 Lospedrosa
09 068 Citizen.Erased
10 064 Haags
11 052 Amarantha
12 049 LTVDK
13 045 EttovanBelgie
14 041 Dr_Flash
15 032 crv
16 031 liesje1979
17 028 kwiwi
18 020 mschol
19 015 Karzai
20 013 Modus
21 012 Bomenverzameling
22 006 puzziepie
23 005 Muskusboktor57
23 005 littledrummergirl
25 003 DerRabbit
26 002 Makrelis
27 001 christmastsunami
27 001 van_Lamehuizen
klik hier voor meer stats
quote:Op donderdag 17 december 2020 07:54 schreef crv het volgende:
Bnj
ur
Vreemd om op te staan....
Vandaag gaan ze ook nog een glas aansluiten hier dus benieuwd wanneer ik weer online ben
Ze krijgt geen spinazie.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat gaan jullie allemaal doen?
tis wel wat vreemd ja.. al snap ik dat je een noodpotje wil/moet hebben.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
wat
[..]
Maar Sander van Coen en Sander met zijn spuuglelijke kersttrui vindt dat iedereen via actie 538 moet doneren
vandaag sollicitatie? of change of plans?quote:Op donderdag 17 december 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K moest er uit vanwege een gerrie
Ik heb ook al een vroege door mogen trekken.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K moest er uit vanwege een gerrie
right...quote:Op donderdag 17 december 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 4 jan krijgen jullie allemaal weer een kans om aan de top te staan
[ afbeelding ]
Nee die was gisteren.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag sollicitatie? of change of plans?
Ik vind het helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
vind dat niks zo vroegquote:Op donderdag 17 december 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook al een vroege door mogen trekken.
JIj bent goed op weg naar de topquote:Op donderdag 17 december 2020 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk.
Alles is stom zo vroeg. Gelukkig had ik nog niet gedoucht, dat is dan wel een voordeel.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is stom zo vroeg. Gelukkig had ik nog niet gedoucht, dat is dan wel een voordeel.
Want dan?quote:Op donderdag 17 december 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja aangenomenquote:Op donderdag 17 december 2020 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
oh,
en? je mag bitterballen bakken aan de balie?
maar er zal weinig te doen zijn als ze toch dicht zijn..quote:
nee neequote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer lekker kakkorsten krabben?
Nee inwerkenquote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar er zal weinig te doen zijn als ze toch dicht zijn..
(of ze schuiven achterstallige administratie op jou af)
Oh een echte baanquote:Op donderdag 17 december 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nee![]()
Als baliemedewerker bij seats & sofas
jaquote:Op donderdag 17 december 2020 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh een echte baanTof, gefeliciteerd
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou bij elke loungeset: "'k heb hem zelf ook"
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
'Deze bank heeft een speciaal tafeltje erbij voor de Airfryer. Laptop, zegt u? Nee, voor de Airfryert.'
O jongens allemaal gescheld van mensen die geen bank kunnen kopen.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja ik verkoop dus echt geen banken. Er lopen verkopers rond die alleen dat doen en ze komen bij de balie afrekenen geloof ik, daar doe je dan het afhandelen van de koop en ze kunnen ook via financiering een bank kopen. Dus dan check je bij zon extern bedrijf of ze een lening mogen afsluiten...
Jeps.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jongens allemaal gescheld van mensen die geen bank kunnen kopen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:54 schreef mschol het volgende:
vokgens mij komt flash bij jou als verkoper werken @:bitterbal
dan kom ik zeker anoniem langs om e. e. a. gade te slaan
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu moeten we in Foqueville ook een bankenwinkel. Shits & Gerries of zo.
'Ja maar m'n kindgebonden budget zou vandaag gestort worden en ik moet toch echt de kamer opnieuw inrichten want de oude bank is al vier jaar oud en zit onder het hondenhaar!'quote:Op donderdag 17 december 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.![]()
Alles uitgezocht loop je naar die balie.
Je gegevens voer ik in, jij helemaal enthousiast want NIEUWE DROOM bank...
Alles ingevoerd, drukt send en dan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja maar m'n kindgebonden budget zou vandaag gestort worden en ik moet toch echt de kamer opnieuw inrichten want de oude bank is al vier jaar oud en zit onder het hondenhaar!'
Paar duizend supermarkten...quote:Op donderdag 17 december 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Welke winkel kan er nu in godsnaam nog bevoorraad worden? Wie maakt die herrie nou?
Vergeet het kinderkwijl niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja maar m'n kindgebonden budget zou vandaag gestort worden en ik moet toch echt de kamer opnieuw inrichten want de oude bank is al vier jaar oud en zit onder het hondenhaar!'
Daar moet ik ook echt niet aan denken. Elke dag die klere herrie.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar woon ik niet boven.
Met een beetje pech meermaals per dag.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar moet ik ook echt niet aan denken. Elke dag die klere herrie.
Ja precies.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een beetje pech meermaals per dag.
M'n supermarkttruckermattie was in ieder geval blij met zijn vakantie.quote:
De Hema komt dus om zeven uur en tussen 9 en 10 langs hier. Misschien was het een laatste bestelde voorraad.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar moet ik ook echt niet aan denken. Elke dag die klere herrie.
Die zal het nu met kerst wel wat drukker hebben toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n supermarkttruckermattie was in ieder geval blij met zijn vakantie.
Uitverkoop?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Hema komt dus om zeven uur en tussen 9 en 10 langs hier. Misschien was het een laatste bestelde voorraad.
Naja, dat ontloopt 'ie dus, want vrij genomen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zal het nu met kerst wel wat drukker hebben toch?
Mja, je bestelde spullen cancelen zal ook wel niet makkelijk gaan. Helemaal non-food niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Hema komt dus om zeven uur en tussen 9 en 10 langs hier. Misschien was het een laatste bestelde voorraad.
Zo das chill, mag hij blij mee wezen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat ontloopt 'ie dus, want vrij genomen.Maar afgelopen weken wel flink lange dagen gemaakt, weken van 60 uur enzo.
Dat kind is waarschijnlijk ook verwekt op die bank. In zestien pogingen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet het kinderkwijl niet.
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kind is waarschijnlijk ook verwekt op die bank. In zestien pogingen.
Nee want het kind woont ergens bij een oma.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet het kinderkwijl niet.
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want het kind woont ergens bij een oma.
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want het kind woont ergens bij een oma.
Er is wel íets aan regulering bijgekomen gelukkig. Een beetje. Alleen nu heb je dus dat de verplichte rusttijd niet als werktijd meegenomen wordt of zoiets vaags, dus je uren op papier zijn anders dan de uren die je kwijt bent dankzij werk.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo das chill, mag hij blij mee wezen.
Ik weet nog van vroeger toen ik nog in de supermarkt werkte dat die chauffeurs echt bizar lange dagen maakten. Er waren er bij die begonnen om 04.00 en die kwamen in de avond rond 20.00 een keer thuis. Ik neem aan dat dat wel een beetje veranderd is nu...
we hadden al een Walmart met ,dankzij jou, 1 loungesetquote:Op donderdag 17 december 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
sowieso is het wel fijn om een meubelzaak in de buurt te hebben
Copainquote:Op donderdag 17 december 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we hadden al een Walmart met ,dankzij jou, 1 loungeset
Ik kon in de (horeca) bevoorrading deze tijd van 't jaar absoluut geen vrij krijgen..quote:Op donderdag 17 december 2020 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n supermarkttruckermattie was in ieder geval blij met zijn vakantie.
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we hadden al een Walmart met ,dankzij jou, 1 loungeset
Hij is ook best blij met z'n werkgever.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kon in de (horeca) bevoorrading deze tijd van 't jaar absoluut geen vrij krijgen..
Luchtalarm?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Er gaat al ik weet niet hoe lang een alarm af.
Zet een TR!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Er gaat al ik weet niet hoe lang een alarm af.
Nee, gewoon zo'n hysterisch jengeltje. Het is geen auto, maar klinkt als.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet een TR!
Komt het dichtste bij wat je er hier op Fok! aan kunt doen
75% van de fokkers kan beter permanent in KLB zittenquote:Op donderdag 17 december 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil gewoon niet in KLB komen, anders was 'ie perfect geweest voor daar.
Of TRU.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
75% van de fokkers kan beter permanent in KLB zitten
daar heb je kloons voorquote:Op donderdag 17 december 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil gewoon niet in KLB komen, anders was 'ie perfect geweest voor daar.
Geen zin om ze af te stoffen.quote:
Maar daar trackt de roverheid je je juist, daarom beter in een ander subforum zitten zodat ze je niet kunnen volgenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar trackt de roverheid je je juist, daarom beter in een ander subforum zitten zodat ze je niet kunnen volgen
Denken dat er geen vuurwerk zal zijnquote:CDA-kamerlid Van Dam roept kerken op om de klokken te luiden op Oudjaarsavond om middernacht. "Normaal horen we met Oud en Nieuw vuurwerk knallen, dat is dit jaar helaas niet het geval", zegt Van Dam in een video op Twitter.
Nog niet vergiftigd?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ga lekker met die HG ovenreiniger
zou maar kunnen dat de oven schoon wordt
Nou ja, met dit tempo is het voor die tijd wel op zou je denken.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken dat er geen vuurwerk zal zijn
het geluid van vallende klokken, dat wil ik wel horen..quote:Op donderdag 17 december 2020 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken dat er geen vuurwerk zal zijn
Alsof het andere jaren niet ook al vanaf oktober feest isquote:Op donderdag 17 december 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, met dit tempo is het voor die tijd wel op zou je denken.
nah, genoeg mensen die volle schuurtjes zullen hebben staanquote:Op donderdag 17 december 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, met dit tempo is het voor die tijd wel op zou je denken.
Ja, als er lui opgepakt worden met 450kilo in hun auto.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, genoeg mensen die volle schuurtjes zullen hebben staan
Het vuurwerkprobleem was nooit van het hier verkrijgbare spul nee.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof het andere jaren niet ook al vanaf oktober feest is
dat zijn de mensen die er (te) laat bij zijn...quote:Op donderdag 17 december 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als er lui opgepakt worden met 450kilo in hun auto.
Was meer een "er is er één opgepakt, maar hoeveel rijden er door?"-gedachte.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn de mensen die er (te) laat bij zijn...
zat mensen die begin van het jaar al naar belgie rijden om in te kopen
Ik zat te wachten op een filmpje van die auto die de lucht in gingquote:Op donderdag 17 december 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8030507_f40e24bf
Same.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een filmpje van die auto die de lucht in ging
oh nee, niet alle dorpjes hier hebben telefoons met camera.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achtergebleven gebied.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nee, niet alle dorpjes hier hebben telefoons met camera.
'Kom naar Zeeland en waan je in het verleden alsof de tijd heeft stilgestaan'quote:Op donderdag 17 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nee, niet alle dorpjes hier hebben telefoons met camera.
ich auchquote:Op donderdag 17 december 2020 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat daar nu nog zoiets is als lebensraum.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
Maar echt bizar wel hoe veel mensen hier heen komen. Er zijn gisteren weer wat nieuwbouw project aangekondigd, begreep net van de makelaar dat ook die al zo goed als uitverkocht zijn :s
is dit ook weer zon vlog?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8030487_9949a97f
wow. Opa aan z'n voeten uit de Vomar gesleurd
Ik geloof filmpjes niet zomaar meer.quote:
Relatief betaalbaar en ruimte?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
Maar echt bizar wel hoe veel mensen hier heen komen. Er zijn gisteren weer wat nieuwbouw project aangekondigd, begreep net van de makelaar dat ook die al zo goed als uitverkocht zijn :s
strandquote:Op donderdag 17 december 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Relatief betaalbaar en ruimte?
Godsamme.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
strand
(relatieve) rust*
ruimte
**nu krijg je gekkies die de politie bellen omdat het land bemest wordt, omdat er overal borden staan dat er bieten geladen worden en er een rij vrachtwagens staat die zogenaamd aan het demonstreren zijn, omdat schepen toeteren in de mist
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus. Zit contactgegevens in te vullen bij een toko waar ik een product van moet hebben*, gaat de formulier checker af omdat er geen streepje in het telefoonnummer staat. Wtf
*Nieuw tolkastje westerscheldetunnel
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Gevaarlijk wel, straks komt @:Uitstraling naakt op de bar dansen.
Snaaien.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:57 schreef Karzai het volgende:
Wederom een royaal kerstpakket, moest even een plankje vrij maken voor het snaaigoed
[ afbeelding ]
kan je daar op spreekuur komen?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanmiddag toch maar even naar de dokter. Oog blijft irriteren.
kan hier ook gewoon hoorquote:Op donderdag 17 december 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je daar op spreekuur komen?
ik moet hier bel afspraak maken of beeldbellenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan hier ook gewoon hoor
huisartsen zeggen niet voor niks dat je bij ander klachten ook gewoon moet blijven komen.
dom dom dom.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Leuk als huisdier![]()
https://www.mirror.co.uk/(...)h-pet-hippo-23177142
Ja hangt van de klachten af natuurlijk. Ze kunnen niet via beeldbellen in je oog kijken..quote:Op donderdag 17 december 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet hier bel afspraak maken of beeldbellen
johquote:Op donderdag 17 december 2020 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja hangt van de klachten af natuurlijk. Ze kunnen niet via beeldbellen in je oog kijken..
Arrestatieteam, meteen knuppels in je nek, taser waardoor de blaas en de darmen zich legen, trappen je been uit voorzorg in een onnatuurlijke hoek "hoe durf je hier met een traanoogje te komen"quote:Op donderdag 17 december 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je daar op spreekuur komen?
Die gast zag er ook uit alsof hij het vierkantje in het rondje probeerde te timmeren met een plastic hamertje.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dom dom dom.
Komen meer mensen om door hippo's dan door leeuwen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast zag er ook uit alsof hij het vierkantje in het rondje probeerde te timmeren met een plastic hamertje.
Spruitjes zijn als de ballen van Jezus, zo lekker en gezondquote:Op donderdag 17 december 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
MOTIE VAN WALGING. Zo stond ik net bij de spruitjes in de supermarkt
Tom Khaquote:Op donderdag 17 december 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Wat zal ik vanavond eten, bloedworst of tom Kha kai?
Jaren als kind tuinbonen moeten plukken en doppen, nou ja een keer per jaar. Dood aan tuinbonen.quote:
gedroogd en gekruid zijn ze wel ontzettend lekkerquote:
Macaroniquote:Op donderdag 17 december 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Wat zal ik vanavond eten, bloedworst of tom Kha kai?
Nog niet..quote:Op donderdag 17 december 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zouden die lui werkelijk niet snappen dat het geen vaccinatieplicht is?
Gaat er ook niet komen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit al aan m'n pasta tax voor deze week
zie dat nu ook niet gebeuren. Maar bv. wel als er over x jaar een hele opleving zou zijn van of corona dan wel een ander virus.quote:
Er zijn twee manieren om het virus binnen te krijgen, via een spuitje of via je slijmvliezenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zouden die lui werkelijk niet snappen dat het geen vaccinatieplicht is?
Wat zou beter zijn?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om het virus binnen te krijgen, via een spuitje of via je slijmvliezen
Vegan, dus hipquote:Op donderdag 17 december 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gedroogd en gekruid zijn ze wel ontzettend lekkerworden zo geserveerd als aperitiefhapje bij een restaurant hier.
Maar voor de rest smaken ze naar ingekookte thee van zweetsokken.
ik ga zo eten en gerriefrezenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik maar een pretpark bouwen
Rollercoaster Tycoonquote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
Zelfs dan niet, zelfbeschikking staat enórm hoog hoor.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie dat nu ook niet gebeuren. Maar bv. wel als er over x jaar een hele opleving zou zijn van of corona dan wel een ander virus.
Ok, ik een blauwe step om naar de Maan te trappelen.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
mm gerriefrezen...quote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga zo eten en gerriefrezen
Tof!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is planet coaster.
Starte net cities skylines maar die voelde ik niet vandaag
Nee de Gerries van de buren die door de gemeente de afvoer onder mn huis in zijn geblazen ga ik terug naar de gemeente faxenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mm gerriefrezen...
Je vreest de gerrie die komen gaat?
Ja maar we hebben al de vaccinaties tegen difterie, kinkhoest, tetanus en polio, hib-ziekte, hepatitis B, kinkhoest, pneumokokkenziekte als baby'tje, kan Covid-19 ook nog wel bij.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, zelfbeschikking staat enórm hoog hoor.
Oh gatsie.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee de Gerries van de buren die door de gemeente de afvoer onder mn huis in zijn geblazen ga ik terug naar de gemeente faxen
Er zit nu een gedeeltelijke verstopping :/
Leer je je buren wel goed kennenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee de Gerries van de buren die door de gemeente de afvoer onder mn huis in zijn geblazen ga ik terug naar de gemeente faxen
Er zit nu een gedeeltelijke verstopping :/
Lekker kopje koffie erbijquote:Op donderdag 17 december 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is planet coaster.
Starte net cities skylines maar die voelde ik niet vandaag
jaquote:Op donderdag 17 december 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker kopje koffie erbij [ afbeelding ]
Voelt zeker anders nu je weet dat je een baan hebt, ja hè?
En da's het sleutelzinnetje.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar we hebben al de vaccinaties tegen difterie, kinkhoest, tetanus en polio, hib-ziekte, hepatitis B, kinkhoest, pneumokokkenziekte als baby'tje, kan Covid-19 ook nog wel bij.
Die is dan ook wel niet verplicht maar daarvan snapt 99 procent van de mensen wel waarom we het doen.
Ja hoorde gisteren dat de vaccinatie-discussie onder IC personeel zich toespitste op zwangere vrouwen en vrouwen die zwanger willen worden, die zitten wel met wat moeilijke keuzes inderdaad, daarom meer voorlichting anders gaan ook die zelf onzin op het internet zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's het sleutelzinnetje.
Maar van een nieuw vaccin snap ik terughoudendheid echt hoor, maar dan wel gebaseerd op feiten/peer-reviewed onderzoek en niet op "Ja maar hullie".
Mijn guess is dan natuurlijk oplopen, milde klachten en natuurlijke afweer opbouwen tenzij risicogroep?quote:
Da's een nogal risicovolle groep ja, dat die verder onderzoek afwachten is niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoorde gisteren dat de vaccinatie-discussie onder IC personeel zich toespitste op zwangere vrouwen en vrouwen die zwanger willen worden, die zitten wel met wat moeilijke keuzes inderdaad, daarom meer voorlichting anders gaan ook die zelf onzin op het internet zoeken.
Maar je kan net zo goed een maand uit de running zijn. Da's het gezeik.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn guess is dan natuurlijk oplopen, milde klachten en natuurlijke afweer opbouwen tenzij risicogroep?
Nou heb ik wel over voor natuurlijke afweer.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je kan net zo goed een maand uit de running zijn. Da's het gezeik.
Als je dan ook braaf met het hele gezin in quarantaine gaat, mij best.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou heb ik wel over voor natuurlijke afweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |