SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of gewoon zo'n kleine kroket in een balvormquote:
met gerries?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n kleine kroket in een balvorm
Waarom zou je daar gerries bij willenquote:
omdat ik nog steeds niet precies weet wat dat zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gerries bij willenWaarom zou je die überhaupt bij je eten willen
Een gerrie is een drolquote:Op woensdag 16 december 2020 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds niet precies weet wat dat zijn
Ga je zuipen met Cali?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zondag misschien maar weer eens bestellen. Als ik de kater dan te boven ga zijn.
same.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil elke dag op tijd naar bed maar toch..
ja ik ga nuquote:Op woensdag 16 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaat je vrouw/vriendin eerder slapen? Of liggen jullie samen in bed nu?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze heeft nieuw werk en gaat al een paar weken echt op tijd. Ik ben toch wel een avondmens.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je vrouw/vriendin eerder slapen? Of liggen jullie samen in bed nu?
Dat kan best wel veel energie kosten als je net begint inderdaad. Bevalt haar wel?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze heeft nieuw werk en gaat al een paar weken echt op tijd. Ik ben toch wel een avondmens.
Ja zeker, ze heeft moeite met verandering en werkte al 20 jaar voor dezelfde werkgever. En het inwerken is nu 5 dagen p/w ipv de normale 3 p/w.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan best wel veel energie kosten als je net begint inderdaad. Bevalt haar wel?
Ik zit ook al 10 jaar bij dezelfde werkgeverquote:Op woensdag 16 december 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zeker, ze heeft moeite met verandering en werkte al 20 jaar voor dezelfde werkgever. En het inwerken is nu 5 dagen p/w ipv de normale 3 p/w.
Maar verder vind ze het heel leuk, een kantoorhond en elke dag wordt er lunch gehaald.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit ook al 10 jaar bij dezelfde werkgever
Trouwe labrador.
Ik heb mezelf op veel gebieden kunnen ontwikkelen. Zodra dat stopt ga ik ergens anders werken.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Je hebt van die koekebakkers die binnen 2 jaar switchen, dat is net de tijd voordat je er achter komt dat iemand eik niks kan.
Dan ga ik met pensioen haha.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op veel gebieden kunnen ontwikkelen. Zodra dat stopt ga ik ergens anders werken.
Heeft die heftige afkick verschijnselen?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Aww ik heb geen spinazie voor het vee gehaald en nu zit de verslaafde caaf te wachten waar het blijft
Ja ze was echt aan het zoeken en hing over de rand als ik in de keuken wasquote:Op donderdag 17 december 2020 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die heftige afkick verschijnselen?
is het geen bedtijd in chocolandquote:Op donderdag 17 december 2020 00:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze was echt aan het zoeken en hing over de rand als ik in de keuken was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |