Hoewel 2020 nog niet ten einde is, staat de langzaam maar zekere dood ook in 2021 weer klaar voor sommigen...
Alweer de 15e editie
DE REGELS • Maximaal 10 nominaties per persoon. • Meedoen kan tot en met 1 januari 2021 • Niet de namen posten van de oudste mensen ter wereld! • Post namen met wat jij denkt dat de reden is van het overlijden van die persoon in 2021 Dus, (Bonnie St. Claire | Verdronken.)
Prins Philip - oud en versleten David attenburough - oud Rush Limbaugh - kanker Gerd Müller - alzheimer sinds 2015 Bibian mentel - Kanker, nog geen 2 weken geleden geopereerd en stukje rugwervel verwijderd door aantasting van tumor, lijkt comfort gericht te zijn? Shannen Doherty - kanker Tom Parker - kanker, Engelse Zanger? Nog nooit van gehoord, maar kwam toevallig maandje geleden nieuwsberichtjes tegen dat hij een hersentumor heeft heb hem onthouden voor dit lijstje De paus - oud en versleten Queen Elisabeth - oud Jimmy Carter - oud
[ Bericht 5% gewijzigd door Ferdii op 16-12-2020 23:25:14 ]
Bassie (ouderdom) Clint eastwood (ouderdom) Tom Jones (ouderdom) Bill Clinton (ongeluk) Queen Elizabeth (ouderdom) Prins Phillip (ouderdom) John vd Heuvel (afrekening) Nelly Freijda (ouderdom/ziek) Jef Bridges (ziek) Maarten van Rossum (onbekend)
Jimmy Carter - Ouderdom Paus Benedictus - Ouderdom Koningin Elisabeth - Ouderdom Eric Clapton - Een of andere lever ziekte Keith Richards - Hartfalen Henri Kissinger - Ouderdom Joe Biden - Mes in zijn rug van Donald Trump Donald Trump - Electrische stoel vanwege een mes in de rug bij Joe Biden
Ian McKellen - ziekte Prince Philip - ouderdom Barbie wil niet meer Donald Trump komt zichzelf tegen Rudy Giuliani - ontgoocheling Johnny Depp - Johnnie Walker Keith Richards - het houdt een keer op Dick Advocaat - aardappelziekte Jos B. - “Ik heb het niet gedaan.” Bill Cosby - idem
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende: Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Bibian Mentel - Er zit een grens aan wat de medische wetenschap kan Phil Collins - Onderhand best een beetje brak Rob De Nijs - Gaat nu wel erg hard achteruit Jerney Kaagman - Heeft hetzelfde als Rob De Nijs, en ook al wat langer Bas Van Toor - Zichtbaar al met 1 been in het graf Aad Van Toor - Komt ook weinig coherents meer uit Arie Ribbens - Uitbehandeld Prince Philip - Ouderdom Sonja Barend - Ouderdom (gevalletje Mies Bouwman: lijkt nog scherp en levendig en dan is ze toch opeens weg) Fred van Leer - Zelfmoord (instabiel, grillig mannetje)
En opnieuw een paar voor mij onbekende jonge Kpop-sterretjes die het niet meer trekken.
[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 18-12-2020 04:51:42 ]
Paco Rabanne - ziekte Dick Van Dyke - ouderdom Sidney Poitier - ouderdom Val Kilmer - ziekte Brigitte Bardot - ziekte Chevy Chase - Covid19 Donald Trump - verslikt zich in een leugen Queen Elizabeth en Prins Philip binnen 48 uur van elkaar door ouderdom. Mark Rutte - Van fiets gereden
Joe Biden - hartaanval/ beroerte Barbie - zelfmoord Bibian Mental - kanker John van den Heuvel - vermoord in het buitenland Sonja Holleeder - aanslag Kim Holland - Radioactieve tieten Yasmine Pieraards - gewurgd op een after Lena - rijden onder invloed
Dick van Dyke > ouderdom Christopher Plummer > ouderdom Prins Philip > rijdt zich te pletter tegen een boom Brigitte Bardot > ouderdom Johan Derksen > stikt in z'n sigaar Dick Advocaat > hartaanval Willeke Alberti > hersenbloeding Koning Harold van Noorwegen > ouderdom Clint Eastwood > ouderdom Andre van Duin > hartaanval
10 is eigenlijk een beetje weinig van mijn 2020 lijst zijn er 6 geveld ik moet alleen Carter, Marcos, Kittinger en Gorbatsjov nog en dan heb ik een Royal Flush.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende: Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10