Helemaal niet. Het is dan ook helemaal geen verwijt of iets persoonlijks, ik vraag mij af wat gaat blijven.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:24 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens dat ik ook veel dingen een poppenkast vind. Maar hoeveel last heb jij nog van de maatregelen van de pandemie van 1918, 1957, 1968 en 2009?
Mijn handen wassen nadat ik aan mijn aars gekrabt heb doe ik wel nog trouw, anders vervuld van sociale en hygiënische schaamtequote:Op donderdag 17 december 2020 00:24 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens dat ik ook veel dingen een poppenkast vind. Maar hoeveel last heb jij nog van de maatregelen van de pandemie van 1918, 1957, 1968 en 2009?
waarom?quote:Op donderdag 17 december 2020 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in dit geval positief.
Een eenzijdige discussie op een forum is positief, open een dagboek.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat deed je voor 1918 niet?quote:Op donderdag 17 december 2020 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn handen wassen nadat ik aan mijn aars gekrabt heb doe ik wel nog trouw, anders vervuld van sociale en hygiënische schaamte
Het is op dit moment toch speculatie. Zou wel leuk zijn om er een wedje op te leggen.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach dan vieren we oud en nieuw in Duitsland of in Polen. Je hebt een goeie biersmaak dus dat kunnen we best samen doen.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is dan ook helemaal geen verwijt of iets persoonlijks, ik vraag mij af wat gaat blijven.
Ik denk dat het vuurwerkverbod er bijvoorbeeld wel in zal blijven.
Zekers. En ik geef niks om vuurwerk dus het zou me werkelijk aan mijn aars oxideren.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ach dan vieren we oud en nieuw in Duitsland of in Polen. Je hebt een goeie biersmaak dus dat kunnen we best samen doen.
Gadver, get a room.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ach dan vieren we oud en nieuw in Duitsland of in Polen. Je hebt een goeie biersmaak dus dat kunnen we best samen doen.
Koop jij het bier ik het vuurwerk ben je nog goedkoper uit.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zekers. En ik geef niks om vuurwerk dus het zou me werkelijk aan mijn aars oxideren.
Toen schoot het er weleens bij in, ik was denk ik toen nog niet hygiëne'woke' genoegquote:
We hebben een heel subforum gewijd aan samenzweringen en what ifs en daar hoort die discussie thuis. Sorry.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Een eenzijdige discussie op een forum is positief, open een dagboek.
Verplaats dan, Harryquote:Op donderdag 17 december 2020 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben een heel subforum gewijd aan samenzweringen en what ifs en daar hoort die discussie thuis. Sorry.
Misschien zijn we wel blijvend doorgeslagen in het niet meer accepteren van risico's waardoor we die dingen er inhouden ja. Misschien tijdens het griepseizoen. Iets met een covidtrauma waar we niet meer uitkomen en scheve gezichten dat er niet wordt gedaan voor de slachtoffers / vatbaren van influenza.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
En wie heeft er precies baat bij dat dit allemaal in stand gehouden wordt?
Precies, dus slechte voorbeelden en ongeloofwaardig doemdenken
Waar heb je het in hemelsnaam overquote:Op donderdag 17 december 2020 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben een heel subforum gewijd aan samenzweringen en what ifs en daar hoort die discussie thuis. Sorry.
quote:Op donderdag 17 december 2020 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
spoiler: jaquote:Op donderdag 17 december 2020 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam overSamenzweringen? Serieus?
De vraag was of bepaalde maatregelen mogelijk zouden blijven na corona....
mag wel hoor, is gewoon ontopicquote:Op donderdag 17 december 2020 00:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Maar daar mogen we het blijkbaar niet over hebben hier dus hou maar op
quote:Op donderdag 17 december 2020 00:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Maar daar mogen we het blijkbaar niet over hebben hier dus hou maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |