Toch eens een nieuwe lunch uitgeprobeerd. 2 pannekoeken waar ik bananen eiwitpoeder doorheen heb gegooid. Was echt jammie. Dit wordt mijn nieuwe not so guilty pleasurequote:Op donderdag 7 januari 2021 11:53 schreef Pinuts het volgende:
[..]
O: mango, kwark
L: boterham met 2 eierenpannekoek met bananen eiwitpoeder
B: 20 - 30 min thuis kracht/cardio
T: kwark
D: zalm met groente en aardappeltjes
T: maiswafels
Klinkt lekker ja!quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:26 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Toch eens een nieuwe lunch uitgeprobeerd. 2 pannekoeken waar ik bananen eiwitpoeder doorheen heb gegooid. Was echt jammie. Dit wordt mijn nieuwe not so guilty pleasure
Extra maiswafels komen er nog bij als avondsnack en misschien nog iets want had dit maar voor de verandering weer eens in mfp gegooid en toen kwam ik maar op 1300 kcal uit...
Ik zet nu meteen na het naar bed brengen van kind Wii Fit aan. Zo'n routine helpt mij. En dan heb ik daarna ook nog tijd om te bankhangen (waarbij ik met mezelf afgesproken heb dat ik niet mag snaaien).quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef Barreltje het volgende:
Thuis sporten is hier ook nog niet ingesleten.. al 1 keer yoga gedaan.. iets met ruggengraat![]()
You go woman!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:12 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben onder de 100 kilo!![]()
Lijstje:
L: slawraps met roomkaas en kipfilet en een bakje kwark
T: Appel met cottage cheese pindakaas dip
D: Meloensalade met witte kaas, paprika en komkommer en een broodje ernaast.
T: Bakje watermeloen
Ik kan het merken ook aan mijn kledingquote:
Die bevestiging is ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan het merken ook aan mijn kleding
Haha ja inderdaad!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die bevestiging is ook altijd leuk.
Mooie mijlpaalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:12 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben onder de 100 kilo!![]()
Lijstje:
L: slawraps met roomkaas en kipfilet en een bakje kwark
T: Appel met cottage cheese pindakaas dip
D: Meloensalade met witte kaas, paprika en komkommer en een broodje ernaast.
T: Bakje watermeloen
Hele mooie mijlpaal. Lekker bezigquote:
Dank je! Is een hele poos geleden dat ik maar 2 cijfers zag op de weegschaalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Mooie mijlpaalgefeliciteerd, goed bezig!
Dank je!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:06 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Hele mooie mijlpaal. Lekker bezig
Lijstje:
O: Kwark, mango
L: pannekoek met eiwitpoeder
B: uur wandelen
T: kwark
D: beenham, pofaardappel en boontjes
T: maiswafels
Ja maar eind maart moet ik mijn trouwjurk afpassen, dan wil ik nog wat kwijt zijn 😅 ik ga niet als een malle nog 5 kg afvallen, maar 1 of 2 zou mooi zijn ...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
Ach ja, het hoeft toch ook niet snel. Het is er ook niet snel aangekomen, denk ik altijd maar.
O - Kwark met lijnzaad en pompoenpitten
T - Kiwi
L - Broccoli, ikeagroenteballetjes en ikeaardappel/broccoligratindingen
D - Kvarg, blauwe bessen en twee volkoren boterhammen met philadelphia en komkommer
Wat is een iets gedetailleerder recept van je T? Ik heb namelijk alles in huis en klinkt heel goed !quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:39 schreef VitaBella het volgende:
Er kwam bij mijn lijstje nog:
T: een boterham met boterhamworst
D: volkoren penne met spinazie ricotta saus, courgette en spinazie
T: appel uit de oven met kaneel, rozijnen, Alpro natural en een beetje stroop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |