SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ouders hadden al afgezegd, zijn risicogroep. Hebben we vrede mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ook met net iets teveel. Nou ja zit vrijwel alleen maar thuis dus risico is wel te overzien
Denk dat kabinet hier ook wel wat uitging dus ook goed dat ze de winkels hebben gesloten en de restquote:Op woensdag 16 december 2020 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden al afgezegd, zijn risicogroep. Hebben we vrede mee.
Overgroot opa en oma van mijn vriendin haar kant hebben ook afgezegd. Ja dan blijft er 1 teveel over. Het is bij mij thuis en daar kunnen we ruim afstand houden van elkaar dus het komt wel goed
Tuurlijk, ze zijn niet helemaal achterlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat kabinet hier ook wel wat uitging dus ook goed dat ze de winkels hebben gesloten en de rest
Hoeveel man mag je nou uitnodigen en kinderen ook?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden al afgezegd, zijn risicogroep. Hebben we vrede mee.
Overgroot opa en oma van mijn vriendin haar kant hebben ook afgezegd. Ja dan blijft er 1 teveel over. Het is bij mij thuis en daar kunnen we ruim afstand houden van elkaar dus het komt wel goed
3 man, kinderen onder de 13 tellen niet mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeveel man mag je nou uitnodigen en kinderen ook?
En exclusief je eigen gezinsleden?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
3 man, kinderen onder de 13 tellen niet mee.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoelaat moet ik je morgenochtend oppikken? [ afbeelding ]
Deze act is vermoeiend.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me eens bij een straatmuzikant, trok haar rok omhoog en heeft 3 uur staan mee dansen en joelen en gaf hem daarna 3 RollsRoyces![]()
Niet hier natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
50chf is voor veel mensen een week leefgeld
Ach dit was zo leuk, en ik geef het nu toch niet uit aan uitgaan, dus kerstgedachte dit datquote:Op woensdag 16 december 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo dat is niet weinig geld of zo
Hoef je je schoonmoeder niet uit te nodigen.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En exclusief je eigen gezinsleden?
Waarom zo’n dom oneven getal, stel je hebt nog allebei je ouders en schoonouders?
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja doe maar vroeg kunnen we gelijk beginnen
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En exclusief je eigen gezinsleden?
Waarom zo’n dom oneven getal, stel je hebt nog allebei je ouders en schoonouders?
Achterlijk, beetje zelfde als Max snelheid 95km maken want dan rijden ze toch wel 100.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
ja die 3 zal wel een strategische zet zijn
Wat doe jij dan met kerst?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Achterlijk, beetje zelfde als Max snelheid 95km maken want dan rijden ze toch wel 100.
hoi kloon van @UitStralingquote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me eens bij een straatmuzikant, trok haar rok omhoog en heeft 3 uur staan mee dansen en joelen en gaf hem daarna 3 RollsRoyces![]()
Waar had je anders heen gewild?quote:
Lief hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet hier natuurlijk
[..]
Ach dit was zo leuk, en ik geef het nu toch niet uit aan uitgaan, dus kerstgedachte dit dat
Meestal komen we ook samen met vrienden of familie. Dit jaar doen we dat even niet. Het is prima zo. Ik knal social media aan en ga kijken hoe de avond/nacht verloopt in het land. Heeft ook wel wat.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar had je anders heen gewild?
Vrienden komen bij ons maar zijn nu bang voor een avondklok.
Het is niet eens in gebruik hier?quote:
Nah dat zal toch nietquote:Op woensdag 16 december 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar had je anders heen gewild?
Vrienden komen bij ons maar zijn nu bang voor een avondklok.
Misschien zien we wel rellen hierquote:Op woensdag 16 december 2020 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Meestal komen we ook samen met vrienden of familie. Dit jaar doen we dat even niet. Het is prima zo. Ik knal social media aan en ga kijken hoe de avond/nacht verloopt in het land. Heeft ook wel wat.
Nee denk dat ze bij de toespraak niet duidelijk genoeg zijn geweestquote:Op woensdag 16 december 2020 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met acties als van de action en wibra wel
Ja iedereen verwacht het, dus wellicht valt het juist heel erg mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien zien we wel rellen hier![]()
neequote:Op woensdag 16 december 2020 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Avondklok lijkt me ook niet nee. Aantal personen te gast is sowieso nog sterk geadviseerd en geen harde regel toch?
Gemiste kansquote:Op woensdag 16 december 2020 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet eens in gebruik hier?
Ik weet dat de uitnodigingen voor feesten die avond wel rondgaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
Tenzij je cht ergens een feest geeft ofzo
Zeker weten.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Maar denk dat ze het allang in hebben gecalculeerd dat met kerst en oud en nieuw er meer gasten zullen zijn als geadviseerd
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Maar denk dat ze het allang in hebben gecalculeerd dat met kerst en oud en nieuw er meer gasten zullen zijn als geadviseerd
ja dat moet toch niemand verbazen:Pquote:Op woensdag 16 december 2020 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet dat de uitnodigingen voor feesten die avond wel rondgaan.
We zitten niet voor niets tot 3 weken daarna nog in lockdownquote:Op woensdag 16 december 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Kennelijk betekent dat hier in NL dat je er dan je reet mee kunt vegen.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Avondklok lijkt me ook niet nee. Aantal personen te gast is sowieso nog sterk geadviseerd en geen harde regel toch?
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
ah
10 MINUTEN GELEDEN
Hoe het mis ging met signalen van Economische Zaken aan winkels
Hebben ambtenaren van Economische Zaken tegen de bedoeling van het kabinet in signalen aan winkels als HEMA, Wibra en Action gegeven dat ze onder voorwaarden toch open konden?
Nee, zegt verantwoordelijk staatssecretaris Keijzer tegen de NOS. Ja, zeggen de winkelketens. Een medewerker van één van de ketens kreeg zelfs een sms'je van een ambtenaar van Economische Zaken waarin succes werd gewenst met de heropening van de winkel.
Hoe zit dat?
https://nos.nl/artikel/23(...)ken-aan-winkels.html
Eens, wat dan rest is het leger op straat. En dat is echt velen stappen te ver, moet je echt niet willen ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
Een avondklok gaat in Nederland ook gewoon niet werken, daar zijn de controlerende diensten (politie etc.) te gedecentraliseerd voor. Hier in de gemeente is bijvoorbeeld nog maar 1 politiebureau en een handvol wijkagenten, zelfs met een roedeltje boa's erbij valt dat niet te handhaven in vergelijk met een politiestaat als Frankrijk.
Een advies is een advies toch fles :pquote:Op woensdag 16 december 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk betekent dat hier in NL dat je er dan je reet mee kunt vegen.
Gewoon het gevolg van het poldermodel, niemand echt regels op willen leggen en ook niet te veel willen handhaven in de hoop dat het vanzelf wel goed komtquote:Op woensdag 16 december 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
ah
10 MINUTEN GELEDEN
Hebben ambtenaren van Economische Zaken tegen de bedoeling van het kabinet in signalen aan winkels als HEMA, Wibra en Action gegeven dat ze onder voorwaarden toch open konden?
Nee, zegt verantwoordelijk staatssecretaris Keijzer tegen de NOS. Ja, zeggen de winkelketens. Een medewerker van één van de ketens kreeg zelfs een sms'je van een ambtenaar van Economische Zaken waarin succes werd gewenst met de heropening van de winkel.
Hoe zit dat?
Haha zei toch dat Wibra open ging.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
ah
10 MINUTEN GELEDEN
Hoe zit dat?
ja nou ja nu weer dichtquote:Op woensdag 16 december 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha zei toch dat Wibra open ging.
Nee dat gaat hier echt niet gebeuren, is het leger volgens mij ook veel te klein voor. Dan kun je hooguit een aantal steden controleren maar niet elke dorp van Schubbekutteveen tot Jeukaanmijngat.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens, wat dan rest is het leger op straat. En dat is echt velen stappen te ver, moet je echt niet willen ook.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja goed dan maar dat we niet gingen wedden.
Klopt. Je ziet nu wel dat de politie de hotspots eruit probeert te pikken waar nu overlast is. Dan zouden ze daar rekening mee kunnen houden op de 31e. Dat is opzich wel slim, maar of het dan ook echt daar gaat plaatsvinden is nog maar te bezien natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat gaat hier echt niet gebeuren, is het leger volgens mij ook veel te klein voor. Dan kun je hooguit een aantal steden controleren maar niet elke dorp van Schubbekutteveen tot Jeukaanmijngat.
Naja, ze kunnen het wel een regel maken, maar ze moeten een verdomd goeie reden hebben om achter de voordeur te komen controleren wie er bij het huishouden horen. Zo goed beschermd zijn we als burger.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk betekent dat hier in NL dat je er dan je reet mee kunt vegen.
Dat je straks een gourmetschotel bij de slager haalt voor 8 man en dat de slager dan de politie belt van hey er was net iemand die voor 8 man een gourmetschotel kocht.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ze kunnen het wel een regel maken, maar ze moeten een verdomd goeie reden hebben om achter de voordeur te komen controleren wie er bij het huishouden horen. Zo goed beschermd zijn we als burger.
En dan blijkt het een type als Balquote:Op woensdag 16 december 2020 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat je straks een gourmetschotel bij de slager haalt voor 8 man en dat de slager dan de politie belt van hey er was net iemand die voor 8 man een gourmetschotel kocht.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan blijkt het een type als Bal
Reël scenario.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat je straks een gourmetschotel bij de slager haalt voor 8 man en dat de slager dan de politie belt van hey er was net iemand die voor 8 man een gourmetschotel kocht.
Heh, nee toch?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar 4 koters, twee ouders en twee grootouders als visite, kan gewoon binnen de adviezen. Kan zelfs nog één extra bij.
Je mag als huishouden 3 personen op visite.quote:
ah zo ja, tuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag als huishouden 3 personen op visite.
Hij had duidelijker gekund ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker ik las het gewoon even anders.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij had duidelijker gekund ja.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je 3 volwassene in totaal mocht.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag als huishouden 3 personen op visite.
bij ons tellen kinderen niet meequote:Op woensdag 16 december 2020 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je 3 volwassene in totaal mocht.
Hier is het advies nu 10 personen uit max 2 huishoudens (kinderen tellen ook mee).
Dat de politie komt binnenvallen en bal in haar eentje zit te gourmetten met een enorme berg vlees..quote:Op woensdag 16 december 2020 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na hun dertiende oid wel. Verder nvt, dus ik kan er een jaar naastzitten.quote:
Nee, het valt op zich mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het advies nu 10 personen uit max 2 huishoudens (kinderen tellen ook mee).
Ik zie het voor me.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat de politie komt binnenvallen en bal in haar eentje zit te gourmetten met een enorme berg vlees.."Hè, was ist los?"
Nog welquote:Op woensdag 16 december 2020 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
RIP hontiequote:Op woensdag 16 december 2020 19:47 schreef crv het volgende:
Net rondje van Woef met Woef in gedachten gelopen
Gelijkend grommend naar dat invalteam van 'jullie blijven godverdomme met je poten van mijn vlees afquote:Op woensdag 16 december 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat de politie komt binnenvallen en bal in haar eentje zit te gourmetten met een enorme berg vlees.."Hè, was ist los?"
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:55 schreef crv het volgende:
@:iedereen, bedankt voor de steun
We waren dag en nacht bezig met woef (door zijn kwaaltjes) en het is nu zo verschrikkelijk “stil”
Anders gaan er koppen rollenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijkend grommend naar dat invalteam van 'jullie blijven godverdomme met je poten van mijn vlees af'
Mag je nu nog wel naar buiten zonder hond met die avondklok?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:47 schreef crv het volgende:
Net rondje van Woef met Woef in gedachten gelopen
Regio-15 BREAKING: Volledig arrestatieteam onthoofd voor verstoren gourmetmaaltijd hongerige vrouw.quote:
"Hoofden op stokken 'tentoongesteld' langs de Maas".quote:Op woensdag 16 december 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regio-15 BREAKING: Volledig arrestatieteam onthoofd voor verstoren gourmetmaaltijd hongerige vrouw.
Neequote:Op woensdag 16 december 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je nu nog wel naar buiten zonder hond met die avondklok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft z'n toiletbril net gebroken door "te struikelen toen ie erop zat".. Wat![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regio-15 BREAKING: Volledig arrestatieteam onthoofd voor verstoren gourmetmaaltijd hongerige vrouw.
ik zie dit voor mequote:Op woensdag 16 december 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft z'n toiletbril net gebroken door "te struikelen toen ie erop zat".. Wat![]()
Te zwaar getafeld ?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie dit voor me
Ik heb eens een pot doen barsten door er slechts op te gaan zitten
Watquote:Op woensdag 16 december 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie dit voor me
Ik heb eens een pot doen barsten door er slechts op te gaan zitten
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regio-15 BREAKING: Volledig arrestatieteam onthoofd voor verstoren gourmetmaaltijd hongerige vrouw Bitterbal.
Ik geloof het niet zoquote:Op woensdag 16 december 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Goed nieuws, nog een jaartje, met kerst 2021 zal het normaal zijn weer [ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)1-terug-naar-normaal
BADR, kom der maar inquote:
Ik kan nog altijd gefascineerd naar die clip blijven kijkenquote:
Tegen die tijd hebben alle normale mensen een spuitje gehadquote:Op woensdag 16 december 2020 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ik geloof het niet zo
Ik denk dat er toch nog een golf aankomt dan
het blijft maar de vraag hoe effectief dat is op de lange termijnquote:Op woensdag 16 december 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben alle normale mensen een spuitje gehad
Ik ookquote:Op woensdag 16 december 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan nog altijd gefascineerd naar die clip blijven kijken
Dat vervolgens niet helpt tegen het gemuteerde virusquote:Op woensdag 16 december 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben alle normale mensen een spuitje gehad
Plakken we er nog een jaartje binnen achteraan.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:29 schreef crv het volgende:
[..]
Dat vervolgens niet helpt tegen het gemuteerde virus
orban is weer lekker bezigquote:Op woensdag 16 december 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plakken we er nog een jaartje binnen achteraan.
Dan evolueren we als vanzelf tot een soort naakte molrat.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
orban is weer lekker bezig
Straks is iedereen er zo aan gewend dat naar buiten gaan eng isquote:Op woensdag 16 december 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog tien jaar corona en we glibberen als naaktslakken door de straten.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan evolueren we als vanzelf tot een soort naakte molrat.
Op zich wel makkelijk want dan hoeven we elkaars slakkenspoor maar te volgen.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog tien jaar corona en we glibberen als naaktslakken door de straten.
Zolderkamerautisten worden de norm. FOK! zal uit de as herrijzen en Danny is de volgende Mark Zuckerberg.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks is iedereen er zo aan gewend dat naar buiten gaan eng is
5quote:Op woensdag 16 december 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Ja hoi.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze film kijkenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
met bal?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze film kijkenLos últimos dÃas (2013) - IMDb
Mja, hij slaat wel door met zijn christelijke waardenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
homo-echtparen mogen niet adopteren want bah
Wil ik ook wel doen, maar dit was gewoon even een tip voor kwiwiquote:
weinig christelijks aanquote:Op woensdag 16 december 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, hij slaat wel door met zijn christelijke waarden
vergeet niet te liken subscribent en reagerenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
350 likes. Is wel een personal best.
op fok? zekerquote:Op woensdag 16 december 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
350 likes. Is wel een personal best.
Pussy?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:45 schreef mschol het volgende:
ik wil wat eten, maar zit echt besluiteloos door thuisbezorgd te bladeren![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolderkamerautisten worden de norm. FOK! zal uit de as herrijzen en Danny is de volgende Mark Zuckerberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:41 schreef Modus het volgende:
IJs met haar dinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat Nederland.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Waarom zijn wij nou zoveel later met dat vaccineren?
Zoals we het vroeger graag dedenquote:Op woensdag 16 december 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar voor hetzelfde geld gaat iedereen er ineens haske dood aan en dan zijn wij nog niet begonnen en kunnen we over de hele wereld heersen, voor zover nog niet iedereen corona heeft.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar voor hetzelfde geld gaat iedereen er ineens haske dood aan en dan zijn wij nog niet begonnen en kunnen we over de hele wereld heersen, voor zover nog niet iedereen corona heeft.
hoe is 't met je studioquote:Op woensdag 16 december 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen maar weer verder met mijn cursus. Zin is wel een beetje op nu.
Lekker gegeten?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. dit.
Zat bij m'n ouders na 't eten al half te knikkebollen
heb ik vaker gehoordquote:Op woensdag 16 december 2020 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal morgen even pics maken
Citizend heeft ook al een keer ee filmpje gepost van zijn studioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Citizend heeft ook al een keer ee filmpje gepost van zijn studioNiet ver van de waarheid af dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groot is dat ding wel niet dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n mondkapje schoof steeds in m'n ogen en nu zijn m'n ogen helemaal rood en gevoelig.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Citizend heeft ook al een keer ee filmpje gepost van zijn studioOh dacht dat een auditie van jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dingen kruipen bij mij altijd omhoog. Maar die van de Hema hebben nogal stugge naden en dat gaat irriterenquote:Op woensdag 16 december 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding wel niet dan?
Of hoe klein is jouw hoofd?
we zitten beetje op het zelfde niveauquote:Op woensdag 16 december 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dacht dat een auditie van jou was
Dit heb ik alleen met sommige pendekken..quote:Op woensdag 16 december 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen kruipen bij mij altijd omhoog. Maar die van de Hema hebben nogal stugge naden en dat gaat irriteren
Wat bespeel jij? de triangel?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zitten beetje op het zelfde niveau
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit heb ik alleen met sommige pendekken..
quote:Orang Pendek is een mensachtige apensoort die zou leven in Sumatra. De naam betekent letterlijk 'korte mens'.
met twee ontdooide frikandellen tegen een bamischijf slaanquote:Op woensdag 16 december 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de onesnackband
[ afbeelding ]
Waar kan je nu die wasmachine aansluiten?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
Heb net alles besteld om een wasmachine aansluiting te maken in de badkamer van het appartement
Wil m'n vrieskast in de berging hebben. De wasmachine en droger in de badkamer.
Zal beetje stoeien worden met stopcontacten maar soit. Staat toch maar 1 zo'n apparaat tegelijk aan.
Staat ie wel recht?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Kan een wasmachine ook klinken alsof hij overlijd omdat hij te vol is? Heb nu weer dat hij bonkt. Vorige keer had ik dat met beddengoed erin.
In de berging.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar kan je nu die wasmachine aansluiten?
Ja zeker, vooral als je er bakstenen in doet.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Kan een wasmachine ook klinken alsof hij overlijd omdat hij te vol is? Heb nu weer dat hij bonkt. Vorige keer had ik dat met beddengoed erin.
quote:Mogelijke oorzaken:
Als één van de vier schokdempers defect is/zijn, dan hoor je een bonkend geluid wanner de machine aan het draaien is;
Wanneer je een metaalachtig geluid hoort, dan is de kans groot dat een metalen voorwerp vast zit tussen de trommel en de kuip;
Ook als de wasmachine niet waterpas staat, kan de machine een bonkend geluid veroorzaken wanneer deze een wasprogramma draait.
Te zwaar beladen misschien of je trommel is aan 1 kant zwaarder dan aan de andere kant.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
antislip matjes er onderquote:Op woensdag 16 december 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij schuift altijd als ik hem te hard laat centrifugerenMoet hem altijd weer even rechtzetten dan. Maar dat doe ik toch nooit meer op meer dan 1000 toeren.
Dit weet ik maar heb idee dat ik het alleen heb nu als de trommel erg vol is. Nu centrifugeert hij weer maar nu geen herrie.quote:
Wd40 grap begint een beetje afgezaagd te worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon terugbonken.
Of wd40 in het wasverzachterbakje.
Je craycray collega nog gesproken?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit weet ik maar heb idee dat ik het alleen heb nu als de trommel erg vol is. Nu centrifugeert hij weer maar nu geen herrie.
Vind hem zelf nog erg leuk.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wd40 grap begint een beetje afgezaagd te worden.
Nee wel iemand anders, de huis psycholoog daar, en die zei dat ze psychotisch is en wanen heeft.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je craycray collega nog gesproken?
quote:The Ripper (Netflix) - documentaire
Tussen 1975 en 1980 werd Engeland opgeschrikt door de Yorkshire Ripper. Dertien vrouwen werden het slachtoffer. Terwijl het land in angst verkeerde, tastte de politie in het duister over wie de dader was. Deze vierdelige documentaireserie duikt in de jacht op de seriemoordenaar en geeft intussen een schets van het onrustige Engeland van de jaren zeventig, dat werd beheerst door vrouwenhaat en armoede.
Continu of alleen als die begint met centrifugeren?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah dus dan is het duidelijk dat jij er idd niks aan kon doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee wel iemand anders, de huis psycholoog daar, en die zei dat ze psychotisch is en wanen heeft.
oh?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee wel iemand anders, de huis psycholoog daar, en die zei dat ze psychotisch is en wanen heeft.
Heb alleen met centrifugeren maar ook niet altijd. Vorige keer zat er een hele bal aan wasgoed in een dekbed.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Continu of alleen als die begint met centrifugeren?
Doet die hier ook af en toe. Volgens mij is het gewoon gewicht dat zich ineens verplaatst bij het begin van centrifugeren. Ga er voor het gemak ook maar even vanuit dat de Coolblue mensen alles netjes neergezet hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb alleen met centrifugeren maar ook niet altijd. Vorige keer zat er een hele bal aan wasgoed in een dekbed.
Als er iets kapot is moet hij dat wel vaker doen toch? Heb nu twee keer gehad. Wasmachine zit nu ook best vol, dat weet ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet die hier ook af en toe. Volgens mij is het gewoon gewicht dat zich ineens verplaatst bij het begin van centrifugeren. Ga er voor het gemak ook maar even vanuit dat de Coolblue mensen alles netjes neergezet hebben.
Beetje spanning in m'n leven.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vanwaar je obsessie voor verkrachtende psychokillers?
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal vrouwen met zwaaare depressies en lange therapieën door de lockdown bij Beau.
pliesie gebeld?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Weer vreemde lui gespot op rare plekken achter de huizen aan de overkant van m'n straat. :s
Het anonieme nummer bellen en een stemvervormer gebruiken, beetje mysterieus praten. Dan komen ze sneller.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het anonieme nummer bellen en een stemvervormer gebruiken, beetje mysteries praten. Dan komen ze sneller.
Ja snap ik wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje spanning in m'n leven.
Valt onder de categorie 'leuk bij een ander', net zoals ziekenhuisprogramma's.
Ze zijn er vast ook in mannelijke vorm.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal vrouwen met zwaaare depressies en lange therapieën door de lockdown bij Beau.
Nee mannen mogen geen emoties tonen. Moeten sterk zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn er vast ook in mannelijke vorm.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het anonieme nummer bellen en een stemvervormer gebruiken, beetje mysterieus praten. Dan komen ze sneller.
Nee, kijk dan!quote:Op woensdag 16 december 2020 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn er vast ook in mannelijke vorm.
Ik wil eigenlijk sorry zeggen voor die post. Maar mannen zeggen vast ook geen sorry.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee mannen mogen geen emoties tonen. Moeten sterk zijn.
Be stronk!quote:Op woensdag 16 december 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee mannen mogen geen emoties tonen. Moeten sterk zijn.
Nee je faalt wel een beetje.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk sorry zeggen voor die post. Maar mannen zeggen vast ook geen sorry.
Je had toch multizoommcameras aan alle kanten van je huis?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
He kak, ga toch nog eens alle sloten nalopen haha.
Ciske de Rat zingt nu vals.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Val er nu in; maar gaat over eenzaamheid?
Ja los is niet zo emphatischquote:Op woensdag 16 december 2020 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie vraag wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe snel denken jullie dat mensen zouden kunnen rennen als we op onze arme en benen tegelijk liepen?
waarom heet het een verdieping terwijl het eigenlijk een verhoging is?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe snel denken jullie dat mensen zouden kunnen rennen als we op onze arme en benen tegelijk liepen?
Ik zou meteen gaan liggen.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Ja door de lockdown.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zegt Los die waarschijnlijk nog nooit van z'n leven langer dan een week alleen is geweest.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja door de lockdown.
Zit een jonge griet van 29 en 18 en helemaal kapot ervan al.
Sjonge jonge we moeten nog een jaar.
Jochem Mijer.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik die cabaretier kerel zag zapte ik weer weg.
Vriend van mij heeft zijn relatie vorig jaar verbroken en begin van het jaar alle shit daaromheen afgerond. Die valt nu ook in een gat en voelt zich eenzaam.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja door de lockdown.
Zit een jonge griet van 29 en 18 en helemaal kapot ervan al.
Sjonge jonge we moeten nog een jaar.
Euh ff denken, nee inderdaad, ben niet graag alleen denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zegt Los die waarschijnlijk nog nooit van z'n leven langer dan een week alleen is geweest.
Dat dus. Die denkt dat hij grappig is als hij schreeuw. En dan heb je ook nog die ander die denkt dat hij grappig is omdat hij beetje scheel kijkt.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jochem Mijer.
, Wakker worden, Wakker worden Wakker worden, Wakker worden
ding ding ding ding dingquote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh ff denken, nee inderdaad, ben niet graag alleen denk ik.
Volgens mij voornamelijk met 4 poten als ze echt rennen. Maar zo vaak zie ik ze niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik bedeol een gorrila kan beide toch?
Nou nou. Geen fan van?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Die denkt dat hij grappig is als hij schreeuw. En dan heb je ook nog die ander die denkt dat hij grappig is omdat hij beetje scheel kijkt.
Nooit een paar schoenen inruilen voordat je nieuwe hebt.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft zijn relatie vorig jaar verbroken en begin van het jaar alle shit daaromheen afgerond. Die valt nu ook in een gat en voelt zich eenzaam.
Als ik geen relatie had zou ik me dat op momenten vast ook wel voelen; daarvoor ging ik toch vaak dingen met vrienden doen en dat is helemaal stilgevallen.
Hoe lang?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
een gorrila kan dus 40 km per uur rennen
quote:In deze fase is de sprinter op zijn topsnelheid. Meestal wordt deze na zo'n 40 à 70 meter bereikt. Mannen halen tot 12 m/s (43,2 km/u), vrouwen halen tot 10,5 m/s (37,8 km/u). Na enkele seconden topsnelheid houdt de atleet de snelheid niet meer vast en zal na 70-90 meter onvermijdelijk vertragen.
Nee. Maar misschien was de 40 ook niet de gemiddelde gorilla maar een super getrainde gorilla.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das niet de gemiddelde mens toch?
Jaja, ik ben al weer onderweg naar huis hoor ...quote:Op woensdag 16 december 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Weer vreemde lui gespot op rare plekken achter de huizen aan de overkant van m'n straat. :s
quote:Op woensdag 16 december 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien was de 40 ook niet de gemiddelde gorilla maar een super getrainde gorilla.
Zo werkt het niet helemaal.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit een paar schoenen inruilen voordat je nieuwe hebt.
ZIN IN GEPLETTE BITTERBALLEN MET GARNALEN EN CONFIJTquote:Op woensdag 16 december 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das niet de gemiddelde mens toch?
jij hebt een balkanhoofdquote:Op woensdag 16 december 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja, ik ben al weer onderweg naar huis hoor ...
Ik heb een algemeen Europees hoofdquote:
wat vindt Bal daarvanquote:Op woensdag 16 december 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een algemeen Europees hoofd
James Acasterquote:
Zoals je ziet is ze er helemaal door betoverd ...quote:
Meteen zijn lach weer in mijn kop.quote:
Die vent kan soms wel leuke grapjes maken, maar als je een show van een uur van hem kijkt zie je een uur lang alleen maar een hele rits korte grapjes zonder dat er een verhaal of iets in zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |