SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ouders hadden al afgezegd, zijn risicogroep. Hebben we vrede mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ook met net iets teveel. Nou ja zit vrijwel alleen maar thuis dus risico is wel te overzien
Denk dat kabinet hier ook wel wat uitging dus ook goed dat ze de winkels hebben gesloten en de restquote:Op woensdag 16 december 2020 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden al afgezegd, zijn risicogroep. Hebben we vrede mee.
Overgroot opa en oma van mijn vriendin haar kant hebben ook afgezegd. Ja dan blijft er 1 teveel over. Het is bij mij thuis en daar kunnen we ruim afstand houden van elkaar dus het komt wel goed
Tuurlijk, ze zijn niet helemaal achterlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat kabinet hier ook wel wat uitging dus ook goed dat ze de winkels hebben gesloten en de rest
Hoeveel man mag je nou uitnodigen en kinderen ook?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden al afgezegd, zijn risicogroep. Hebben we vrede mee.
Overgroot opa en oma van mijn vriendin haar kant hebben ook afgezegd. Ja dan blijft er 1 teveel over. Het is bij mij thuis en daar kunnen we ruim afstand houden van elkaar dus het komt wel goed
3 man, kinderen onder de 13 tellen niet mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeveel man mag je nou uitnodigen en kinderen ook?
En exclusief je eigen gezinsleden?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
3 man, kinderen onder de 13 tellen niet mee.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoelaat moet ik je morgenochtend oppikken? [ afbeelding ]
Deze act is vermoeiend.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me eens bij een straatmuzikant, trok haar rok omhoog en heeft 3 uur staan mee dansen en joelen en gaf hem daarna 3 RollsRoyces![]()
Niet hier natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
50chf is voor veel mensen een week leefgeld
Ach dit was zo leuk, en ik geef het nu toch niet uit aan uitgaan, dus kerstgedachte dit datquote:Op woensdag 16 december 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo dat is niet weinig geld of zo
Hoef je je schoonmoeder niet uit te nodigen.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En exclusief je eigen gezinsleden?
Waarom zo’n dom oneven getal, stel je hebt nog allebei je ouders en schoonouders?
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja doe maar vroeg kunnen we gelijk beginnen
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En exclusief je eigen gezinsleden?
Waarom zo’n dom oneven getal, stel je hebt nog allebei je ouders en schoonouders?
Achterlijk, beetje zelfde als Max snelheid 95km maken want dan rijden ze toch wel 100.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
ja die 3 zal wel een strategische zet zijn
Wat doe jij dan met kerst?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Achterlijk, beetje zelfde als Max snelheid 95km maken want dan rijden ze toch wel 100.
hoi kloon van @UitStralingquote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me eens bij een straatmuzikant, trok haar rok omhoog en heeft 3 uur staan mee dansen en joelen en gaf hem daarna 3 RollsRoyces![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |