Ik wilde 'm niet stellen omdat ik dacht, deze is te flauwquote:Op woensdag 16 december 2020 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe kun je een proces-verbaal aan je broek krijgen als je naakt bent?
Gemiste kans.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet stellen omdat ik dacht, deze is te flauw
Dat is inderdaad mijn afdelingquote:Op woensdag 16 december 2020 17:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet stellen omdat ik dacht, deze is te flauw
Wij bellen jou als er weer eens een open doel isquote:Op woensdag 16 december 2020 17:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn afdeling
Durf te wedden dat ie alweer een nieuwe topictitel klaar heeft staan voor als deze vol is.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij bellen jou als er weer eens een open doel is
Anders ik welquote:Op woensdag 16 december 2020 17:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ie alweer een nieuwe topictitel klaar heeft staan voor als deze vol is.
quote:Op woensdag 16 december 2020 17:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ie alweer een nieuwe topictitel klaar heeft staan voor als deze vol is.
Nou, inderdaad. Jouw afdeling (en specialiteit).quote:Op woensdag 16 december 2020 17:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn afdeling
Ik wou een opmerking plaatsen, maar die is te kwetsend voor Feyenoord supportersquote:Op woensdag 16 december 2020 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij bellen jou als er weer eens een open doel is
* Tijger_m geeft een likequote:Op woensdag 16 december 2020 17:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Jouw afdeling (en specialiteit).
Maar dat doe je vooral voor de likes, denk ik. Die stromen binnen bij jou. jaloers
Maar dan zie je niet hoe druk het binnen is.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Door een winkelstraat lopen mag nog gewoon hoor.
Heeft de Action geen ramen?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan zie je niet hoe druk het binnen is.
Ik support geen enkele voetbalclub dus mij heb jij er niet mee. Als het een zaak van leven of dood zou zijn om een voetbalclub te noemen die ik eventueel zou willen supporten dan zou het Feyenoord zijn omdat ik uit Rotterdam komquote:Op woensdag 16 december 2020 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wou een opmerking plaatsen, maar die is te kwetsend voor Feyenoord supporters
Oh nee hoor, likes doen me niksquote:Op woensdag 16 december 2020 17:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Jouw afdeling (en specialiteit).
Maar dat doe je vooral voor de likes, denk ik. Die stromen binnen bij jou. jaloers
Was ook een grapje. Ik lig vaak dubbel om jouw grapjes hier.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh nee hoor, likes doen me niks![]()
Ik hoor of lees iets en vaak schiet me dan ter plekke iets te binnen en dat post ik dan.
Pas jij maar op dat je mensen blijft liken.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sympathiek man! Krijg jij er één van mij!
Ben ook 2x langs een action gekomen, vlakbij mijn moeder. Je ziet mensen naar binnen lopen en bij de kassa staan. Verderop in de winkel kun je niet zien.quote:
Flapuit.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh nee hoor, likes doen me niks![]()
Ik hoor of lees iets en vaak schiet me dan ter plekke iets te binnen en dat post ik dan.
Mocht je willen!quote:
Hier is ie ook open hoor ik net.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben ook 2x langs een action gekomen, vlakbij mijn moeder. Je ziet mensen naar binnen lopen en bij de kassa staan. Verderop in de winkel kun je niet zien.
Stond geen rij voor de deur.
Blijkbaar ben ik een enorme trut dat ik het niet zo'n punt vind om op oudejaarsavond gewoon een oliebol te eten, wat TV te kijken, een drankje te drinken en naar bed te gaan. Dat mensen per se moeten rellen is echt onvoorstelbaar voor mij.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:28 schreef PzKpfw het volgende:
Dat wordt chaos met oud en nieuw, en dat heeft de overheid geheel aan zichzelf te danken.
Gelukkig begrijpen de meeste mensen dat niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik een enorme trut dat ik het niet zo'n punt vind om op oudejaarsavond gewoon een oliebol te eten, wat TV te kijken, een drankje te drinken en naar bed te gaan. Dat mensen per se moeten rellen is echt onvoorstelbaar voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |