Dat zou echt absurd zijn. Daar is deze hele toestand om te doen toch? Wat maken besmettingen uit als vrijwel niemand in het ziekenhuis komt?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goede vraag, die heb ik hier ook al regelmatig gesteld
Dat lijkt me echt kwellend. Dat de vaccins er zijn, de uitweg er is. Maar je er niet bij kunt.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze dan ook allemaal gezet zijn.
Ze hebben nog 6 maanden om mensen te regelen en op te leiden om een miljoen mensen in een week te kunnen vaccineren. Benut die tijd goed is mijn advies.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze dan ook allemaal gezet zijn.
Volgende week de realiteit. Kan zo maar zijn dat het een dikke maand duurt voor men alle ins en outs op orde heeft en echt massaal kan gaan beginnen. Stuitend.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kwellend. Dat de vaccins er zijn, de uitweg er is. Maar je er niet bij kunt.
Beetje alsof je wanneer je een klein kind bent net niet bij die snoeppot kunt.
Ik heb daar ook een mening over:quote:Op woensdag 16 december 2020 20:58 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-wacht-met-prikken
We gaan later prikken want de GGD heeft geen mensen, locaties of ICT gereed.
Ik zal mijn mening even samenvatten: Hugo, houdoe, bedankt en niet tot ziens.
Het is geen corona dus niet belangrijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:48 schreef quirina het volgende:
Ernstige allergie door Pfizer vaccin in Amerika
Staat in de Telegraaf https://www.telegraaf.nl/c/1748639436/
Kortom: #hugodejongekanniksquote:Op woensdag 16 december 2020 22:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mening over:
Je hebt verd**mme 10 maanden gehad om daar al klaar voor te zijn.
Oh shit het komt eerder dan verwacht, ja, maar wij zijn niet klaar hoor, dat zijn we pas over 3 maanden
Voelt een beetje als testbeleid, BCO, ICT storingen.
https://thehill.com/polic(...)ine-doses-after-theyquote:Federal officials had to quarantine and return several thousand doses of Pfizer's coronavirus vaccine in two different states after they became too cold during the transport process.
Army Gen. Gustave Perna, the CEO of Operation Warp Speed, told reporters Wednesday that an "anomaly" caused two trays at separate locations in California to fall to minus 92 degrees Celsius.
Pfizer’s vaccine requires a storage temperature of minus 80 degrees Celsius.
Perna said they don't know how it happened, or what the effect on the vaccines will be.
"We locked those trays down. They never left the truck, and we returned them immediately back to Pfizer and we sent immediate shipments to replace those," Perna said.
Perna said federal health officials from multiple agencies are working with Pfizer "to determine if that anomaly is safe or not, but we’re taking no chances and we can see that.”
Perna said the "anomaly" also occurred in Alabama.
"We were able to stop and quarantine the vaccine, stop and get a replacement shipment to Alabama,” he said.
According to the Centers for Disease Control and Prevention, each tray carries a minimum of 975 doses each.
Wacht..quote:Op woensdag 16 december 2020 22:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Van Lienden is van t CDA...
Je zou bijna in die complotten gaan geloven.. ze lijken het wel best te vinden. Iedere week die je wacht met vaccinatie is een week langer in deze toestand zitten, extra ondernemingen op de fles, extra druk op de zorg, extra doden! Je moet godverdomme meteen die spuiten zetten nadat je ter beschikking hebt.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mening over:
Je hebt verd**mme 10 maanden gehad om daar al klaar voor te zijn.
Oh shit het komt eerder dan verwacht, ja, maar wij zijn niet klaar hoor, dat zijn we pas over 3 maanden
Voelt een beetje als testbeleid, BCO, ICT storingen.
Ik haal er niet uit waarom dat pas zo laat zou zijn?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik wel benieuwd hoe 2021 eruit gaat zien. Wel versoepelen na een deel van de vaccinaties, of dat ook niet?
Dit kan toch niet. Na alle fouten die er eerder zijn gemaakt en hopelijk van geleerd met daarbij de toch stellige woorden dat we er klaar voor zijn, iedereen is in gereedheid etc.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Van Lienden is van t CDA...
Zal Asscher de kamer weer terugroepen van reces? Ik heb weinig vertrouwen in de Jonge, maar nu snel iemand anders erop is ook niemand bij gebaat, tenzij 't van Rijn zou zijn. Denk alleen niet dat PvdA dat nu gaat doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kortom: #hugodejongekanniks
Vorige week begonnen met zoeken naar locaties, ik herhaal: vorige week begonnen.
Dat weet jij denk beter dan ik. Want ik weet dat bij te diep gevroren vlees de cel structuur wordt aangetast. Maar is dat ook het geval een celkern en DNA of mRNA?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:23 schreef crystal_meth het volgende:
Blijkbaar weet men niet of een te lage temperatuur het Pfizer vaccin kan beschadigen.
[..]
https://thehill.com/polic(...)ine-doses-after-they
Edith.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zal Asscher de kamer weer terugroepen van reces? Ik heb weinig vertrouwen in de Jonge, maar nu snel iemand anders erop is ook niemand bij gebaat, tenzij 't van Rijn zou zijn. Denk alleen niet dat PvdA dat nu gaat doen.
Jazeker! De zon is opgekomen en is weer onder gegaan!quote:Op woensdag 16 december 2020 22:31 schreef Mammietje het volgende:
Is er ook nog goed nieuws vandaag eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |