Stormloopdraadjequote:Op woensdag 16 december 2020 17:16 schreef Näsenbar het volgende:
very interesting dread you maked here
quote:Op woensdag 16 december 2020 17:21 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op deel twee van deze tweet waar de punchline van de grap komt.
Wat een wollig taalgebruik.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:23 schreef spinazieruiker het volgende:
Veel mensen spinnen er garen bij
Hahaha wat stom hč! Ik vind het ook altyd een beetje frappant hoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:00 schreef Linkesoep het volgende:
"er reageren veel mensen op dit draadje" "hier een link naar het draadje"![]()
![]()
dit kān toch niet. Klinkt echt voor geen meter.
Alles verengelst maar nee, van 'thread' maken we 'draadje'zeker omdat steenkool Nederlanders de 'th' niet kunnen vormen
het moet juist verfranst worden. Topique!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:00 schreef Linkesoep het volgende:
![]()
Alles verengelst maar nee, van 'thread' maken we 'draadje'zeker omdat steenkool Nederlanders de 'th' niet kunnen vormen
Van die zijde had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 16 december 2020 17:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat een wollig taalgebruik.
Veel geblaat maar weinig wol.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat een wollig taalgebruik.
Zijde draadje.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Van die zijde had ik het nog niet bekeken
Hopelijk heb je het nu kunnen ontrafelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Van die zijde had ik het nog niet bekeken
Iedereen kan toch 'fret' zeggenquote:Op woensdag 16 december 2020 17:00 schreef Linkesoep het volgende:
![]()
Ik pak hier de draad weer opquote:Op woensdag 16 december 2020 21:03 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Ik ben door dit draadje even de draad kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |