Opslaan niet, maar het voor mensen zelf inzichtelijk maken om te downloaden (en dat aankondigen als goed nieuws) geeft de indicatie dat ze verwachten dat het verplicht gemaakt wordt om het te tonen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe de privacy wetgeving overtreden wordt? Ik wacht wel even.
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:35 schreef Dimachaerus het volgende:
had iemand adresje voor me waar ik vaccinatiebewijs kan kopen
Ik vermoed dat je voorlopig alleen bepaalde landen in komt als je die vaccinatie hebt gehad. Je zou dan misschien net zoals met medicijnen een soort lijst kunnen uitdraaien waarmee je... o wacht...quote:Op woensdag 16 december 2020 15:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Opslaan niet, maar het voor mensen zelf inzichtelijk maken om te downloaden (en dat aankondigen als goed nieuws) geeft de indicatie dat ze verwachten dat het verplicht gemaakt wordt om het te tonen.
Dat is hetgene wat momenteel niet mag. Het is gunstig dat je het zelf in kunt zien, maar dat zou in je EPD of wat dan ook ook al kunnen, geen reden om 'makkelijk printbaar' te maken.
Het is geen griepprik. Snap je dat of denk jij dat covid een griepje is?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:36 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) gaat van alle Nederlanders online bijhouden wie er is gevaccineerd, en met welk vaccin. De database wordt vanaf januari aangelegd.
Dit gebeurd met een griepprik nu toch niet? Nou dan. Waarom dan nu wel?
Niet bij RIVM momenteel, maar wel bij huisarts. Dat wordt al vastgelegd. Ik zou er niet zo'n probleem mee hebben dat er vastgelegd wordt welk vaccin jij hebt gekregen, ik heb er meer problemen mee dat het als goed nieuws gezien wordt dat je 'm makkelijk kunt downloaden om mee te nemen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:36 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) gaat van alle Nederlanders online bijhouden wie er is gevaccineerd, en met welk vaccin. De database wordt vanaf januari aangelegd.
Dit gebeurd met een griepprik nu toch niet? Nou dan. Waarom dan nu wel?
Lastig te zeggen. De gemiste aantallen komen er vandaag, morgen en vrijdag bij. Maar hoeveel weten we niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef Noordzijde het volgende:
Valt gewoon mee, is correctie van 2 dagen nog he
Jij snapt hem. Is toch nog nooit met een griepprik gebeurd.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Opslaan niet, maar het voor mensen zelf inzichtelijk maken om te downloaden (en dat aankondigen als goed nieuws) geeft de indicatie dat ze verwachten dat het verplicht gemaakt wordt om het te tonen.
Dat is hetgene wat momenteel niet mag. Het is gunstig dat je het zelf in kunt zien, maar dat zou in je EPD of wat dan ook ook al kunnen, geen reden om 'makkelijk printbaar' te maken.
Dat zijn ze nietquote:Op woensdag 16 december 2020 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je snapt niet dat al je vaccinaties nu ook centraal geregistreerd zijn sinds jij geboren bent? Dan ben je slecht geinformeerd
Vanaf wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je snapt niet dat al je vaccinaties nu ook centraal geregistreerd zijn sinds jij geboren bent? Dan ben je slecht geinformeerd
Het buitenland gaat er vermoedelijk om vragen in de nabije toekomst.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niet bij RIVM momenteel, maar wel bij huisarts. Dat wordt al vastgelegd. Ik zou er niet zo'n probleem mee hebben dat er vastgelegd wordt welk vaccin jij hebt gekregen, ik heb er meer problemen mee dat het als goed nieuws gezien wordt dat je 'm makkelijk kunt downloaden om mee te nemen.
Och ja, ga geen vaccin nemen. Dus kom ook niet in die databank. Waar maak ik me ook druk omquote:Op woensdag 16 december 2020 15:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen griepprik. Snap je dat of denk jij dat covid een griepje is?
HET IS GEEN GRIEPPRIK.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:37 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Is toch nog nooit met een griepprik gebeurd.
Gele koorts is bekend voorbeeldquote:Op woensdag 16 december 2020 15:38 schreef Momo het volgende:
Waarschijnlijk wordt dat dan gebruikt als je naar bepaalde landen wil reizen, net als je bepaalde prikken moet halen als je naar Afrika of Azië gaat. Zijn die eigenlijk verplicht om daar heen te gaan?
Nee. Ben half jaar in azie geweest. Niet verplicht.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:38 schreef Momo het volgende:
Waarschijnlijk wordt dat dan gebruikt als je naar bepaalde landen wil reizen, net als je bepaalde prikken moet halen als je naar Afrika of Azië gaat. Zijn die eigenlijk verplicht om daar heen te gaan?
Dus best kans dat we komende dagen nog hoge cijfers hebben.quote:"In totaal ontbraken de afgelopen drie dagen zo'n 6000 positieve tests. Volgens het RIVM wordt deze achterstand vandaag en de komende twee dagen ingehaald."
Hoe zit het eigenlijk met de Makro en Sligro, daar mochten mensen vanwege corona zonder pasje winkelen, is dat nu opgeheven of mag dat nog steeds?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
XXL Food Store Makro Flinessstraat Amsterdam is 09-23u open. Zo terug.
Pas 11 jaar later dus.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
https://rijksvaccinatiepr(...)istratie-vaccinaties
Maar wel een VACCIN. Dus snap het onderscheid niet waarom nu wel de rivm deze data wilt van de goed mensen en niet goed mensen.quote:
Ja. Gele-koortsvaccinatie is in sommige landen in de tropen verplicht.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:38 schreef Momo het volgende:
Ben in veel landen in azie geweest, nog nooit ok gevraagd. Noem eens een land.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:41 schreef freako het volgende:
[..]
Ja. Gele-koortsvaccinatie is in sommige landen in de tropen verplicht.
Oke. Wat doe je dan in dit topic als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:39 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Och ja, ga geen vaccin nemen. Dus kom ook niet in die databank. Waar maak ik me ook druk om
Omdat het nog nieuwe vaccins zijn, vermoedelijk, en er ook nog een Phase IV onderzoek gedaan moet worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Maar wel een VACCIN. Dus snap het onderscheid niet waarom nu wel de rivm deze data wilt van de goed mensen en niet goed mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |