XXL Food Store Makro Flinessstraat Amsterdam is 09-23u open. Zo terug.quote:
Exact dit.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef alpeko het volgende:
Gem gezien tussen de 8000-8500 afgelopen 3 dgn?
Het is heel egoïstisch, maar ik heb liever dat Amsterdam en Rotterdam zoveel besmettingen hebben, dan dat er gemeentes in mijn omgeving meer dan 30 besmettingen hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:16 schreef Benny het volgende:
Amsterdam +558
Daar zijn de 500tjes weer
8968 over de afgelopen 7 dagen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef alpeko het volgende:
Gem gezien tussen de 8000-8500 afgelopen 3 dgn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er :
5 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeente met 1 besmetting
18 gemeentes met 2-5 besmetting
36 gemeentes met 6-9 besmetting
* Deze cijfers omvatten extra besmettingen door een RIVM storing.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Alle nieuwssiteslezers be like.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
Valt mee.. Iedereen die nu de kopjes van nieuwssites alleen maar leest raakt in paniek.
Wij weten beter
Overal. elk gemeente is evenredig in de plus.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste problemen lijken in Midden Nederland te liggen nu
Dat zijn paar verzorgingstehuizen met massale uitbraak.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna 50+ als ondergrens moeten doen voor de spoiler want je post begint weer aardig lang te wordenquote:
En we laten Amsterdam betalen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef OProg het volgende:
We kunnen weer pleiten voor een muur rond Amsterdam!
En ja hoor, voor het eerst heeft mijn gemeente en de helft van de aangrenzende gemeentes +30 besmettingenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is heel egoïstisch, maar ik heb liever dat Amsterdam en Rotterdam zoveel besmettingen hebben, dan dat er gemeentes in mijn omgeving meer dan 30 besmettingen hebben.
Hoe sneller hoe beter. Buitenaardsvolk heeft (hi)er niets te zoeken (noch te willen).quote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef OProg het volgende:
We kunnen weer pleiten voor een muur rond Amsterdam!
Kanalen graven als een gek dus. Iedereen z'n eigen eilandquote:Op woensdag 16 december 2020 15:25 schreef Benny het volgende:
Vlieland +0
Sinds 21 november geen besmettingen gemeld. De eilandtactiek werkt
Gracht om het huis bouwen en nooit meer eroverheenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kanalen graven als een gek dus. Iedereen z'n eigen eiland
Schiermonnikoog here I come!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:25 schreef Benny het volgende:
Vlieland +0
Sinds 21 november geen besmettingen gemeld. De eilandtactiek werkt
Ik ga wel op een terp wonen en graaf een slotgracht, kom maar op virus.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kanalen graven als een gek dus. Iedereen z'n eigen eiland
Niet op een terp wonen in 2020...tsk tsk, pauperquote:Op woensdag 16 december 2020 15:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ga wel op een terp wonen en graaf een slotgracht, kom maar op virus.
De bible belt is nogal prominent vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het spijt me dat ik niet aan uw verwachtingen kan voldoen, waarde Tijger. Accepteer mijn nederige excuses.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet op een terp wonen in 2020...tsk tsk, pauper
Ik ga iets heel onaardigs zeggen maar als je na 9 maanden pandemie nog steeds van mening bent dat je in je religieuze bubbel massaal in kerken moet kunnen gaan zitten, dan verdien je het bijna ook om iets op te lopen. God's wil zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 16 december 2020 15:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De bible belt is nogal prominent vertegenwoordigd.
Ja? Waarom zou je dat niet zelf willen kunnen zien, eigenlijk?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:32 schreef kol7680 het volgende:
Ow we gaan dit normaal vinden?
In je digi d straks terug te vinden of je een corona vaccin hebt gehad of niet.
Ooit met griepprik zo geweest? Nou dan
RIVM: burger kan vanaf eind maart ‘vaccinatiebewijs’ downloaden via DigiD
Het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) gaat van alle Nederlanders online bijhouden wie er is gevaccineerd, en met welk vaccin. De database wordt vanaf januari aangelegd.
Burgers in Nederland kunnen vanaf eind maart met DigiD hun eigen dossier inzien. Zo kunnen zij een ‘vaccinatiebewijs’ downloaden.
De database is in eerste plaats bedoeld om bij te houden in hoeverre de bevolking is gevaccineerd (de vaccinatiegraad) en om inzicht te krijgen in eventuele bijwerkingen van de diverse vaccins.
Vanaf begin januari worden naar verwachting de eerste 225 duizend mensen gevaccineerd, allen werkend in de zorg. Na drie weken krijgen zij de tweede prik
Bron: volkskrant
Ja, dat deel heb ik geen moeite mee, het is het verspreiden naar mensen die daar niet in mee gaan of willen waar ik moeite mee heb.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga iets heel onaardigs zeggen maar als je na 9 maanden pandemie nog steeds van mening bent dat je in je religieuze bubbel massaal in kerken moet kunnen gaan zitten, dan verdien je het bijna ook om iets op te lopen. God's wil zullen we maar zeggen...
Omdat we dit nooit met andere virussen zoals influenza hebben gehad? Waarom dan nu wel? Iets met privacy...quote:Op woensdag 16 december 2020 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja? Waarom zou je dat niet zelf willen kunnen zien, eigenlijk?
Ja, maar dat moet je bij de GGD opvragen, dit kan je gewoon zelf direct inzien en desnoods afdrukken.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:33 schreef Momo het volgende:
Er is nu sowieso toch een soort vaccinatiepaspoort achtig iets waar je kan zien wat je als kind hebt gehad?
Ik heb twee jaar geleden zo'n paspoortje gekregen toen ik me moest laten inenten voor vakantie. Is makkelijker te jatten dan dat je moet inbreken bij DigID.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:33 schreef Momo het volgende:
Er is nu sowieso toch een soort vaccinatiepaspoort achtig iets waar je kan zien wat je als kind hebt gehad?
Gewoon alle reli's keihard ghosten, vrij simpelquote:Op woensdag 16 december 2020 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat deel heb ik geen moeite mee, het is het verspreiden naar mensen die daar niet in mee gaan of willen waar ik moeite mee heb.
dit jaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:34 schreef JosMert het volgende:
[..]
Omdat we dit nooit met andere virussen zoals influenza hebben gehad? Waarom dan nu wel? Iets met privacy...
Leg eens uit hoe de privacy wetgeving overtreden wordt? Ik wacht wel even.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:34 schreef JosMert het volgende:
[..]
Omdat we dit nooit met andere virussen zoals influenza hebben gehad? Waarom dan nu wel? Iets met privacy...
Nooit gehad.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:33 schreef Momo het volgende:
Je snapt niet dat al je vaccinaties nu ook centraal geregistreerd zijn sinds jij geboren bent? Dan ben je slecht geinformeerdquote:
Het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) gaat van alle Nederlanders online bijhouden wie er is gevaccineerd, en met welk vaccin. De database wordt vanaf januari aangelegd.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe de privacy wetgeving overtreden wordt? Ik wacht wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |