XXL Food Store Makro Flinessstraat Amsterdam is 09-23u open. Zo terug.quote:
Exact dit.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef alpeko het volgende:
Gem gezien tussen de 8000-8500 afgelopen 3 dgn?
Het is heel egoïstisch, maar ik heb liever dat Amsterdam en Rotterdam zoveel besmettingen hebben, dan dat er gemeentes in mijn omgeving meer dan 30 besmettingen hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:16 schreef Benny het volgende:
Amsterdam +558
Daar zijn de 500tjes weer
8968 over de afgelopen 7 dagen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef alpeko het volgende:
Gem gezien tussen de 8000-8500 afgelopen 3 dgn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er :
5 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeente met 1 besmetting
18 gemeentes met 2-5 besmetting
36 gemeentes met 6-9 besmetting
* Deze cijfers omvatten extra besmettingen door een RIVM storing.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Alle nieuwssiteslezers be like.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
Valt mee.. Iedereen die nu de kopjes van nieuwssites alleen maar leest raakt in paniek.
Wij weten beter
Overal. elk gemeente is evenredig in de plus.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste problemen lijken in Midden Nederland te liggen nu
Dat zijn paar verzorgingstehuizen met massale uitbraak.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste problemen lijken in Midden Nederland te liggen nu
Je zou bijna 50+ als ondergrens moeten doen voor de spoiler want je post begint weer aardig lang te wordenquote:
En we laten Amsterdam betalen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef OProg het volgende:
We kunnen weer pleiten voor een muur rond Amsterdam!
En ja hoor, voor het eerst heeft mijn gemeente en de helft van de aangrenzende gemeentes +30 besmettingenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is heel egoïstisch, maar ik heb liever dat Amsterdam en Rotterdam zoveel besmettingen hebben, dan dat er gemeentes in mijn omgeving meer dan 30 besmettingen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |