SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hrm. Naja, morgen bellen dan maar.quote:
ja zie nu dat dec vorige jaar ook hoog was en toen werkte ik wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrm. Naja, morgen bellen dan maar.Zou goed kunnen dat je hoger uitkomt dan vorig jaar dankzij thuis zijn, maar dan heeft er ergens een misrekening gezeten (al was het alleen al een te lage schatting ofzo.
)
Aardappel klinkt ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Patatten is nog een dommer debieler woord.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Of misschien een foto van je gasmeter,
Misschien zit er toch een komma in die je dan meeneemt (al kan dat bijna niet).
Weet je zeker dat je niet een gaslek hebtquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie nu dat dec vorige jaar ook hoog was en toen werkte ik wel.
gaslek moet je ruiken toch ? :pquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een gaslek hebtOf de rest van de verdiepingen op jou aangesloten is
zeg eh... ga jij zo weer slapen en zo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
ding komt ook nog uit de prehistorie
De beul van Treblinka als buurmanquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een gaslek hebtOf de rest van de verdiepingen op jou aangesloten is
In koude maanden wil dat wel ja, dan is het bij ons ook veel hoger dan in maanden als augustus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie nu dat dec vorige jaar ook hoog was en toen werkte ik wel.
wanneer is je CV ketel voor het laatst onderhouden trouwens? kan best zijn dat daar een klep in aan het doorlekken is. En dat ruik je dan niet want stroomt zo via de 'uitlaat' zo je huis uit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaslek moet je ruiken toch ? :p
Niet in de recente geschiedenisquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer is je CV ketel voor het laatst onderhouden trouwens? kan best zijn dat daar een klep in aan het doorlekken is.
Hebben m'n ouders ook gehad. Die zijn, nadat het geconstateerd was bij 't normale onderhoud, de meterstanden terug gaan kijken. Daar was 't wel duidelijk in te zien.
Maar ruim 40 kuub gas per dag moet die wel heel erg hoog staanquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In koude maanden wil dat wel ja, dan is het bij ons ook veel hoger dan in maanden als augustus.
Als je er met je energieleverancier niet uit komt, misschien wel iets om even te laten checken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet in de recente geschiedenis
Daar gooien ze inderdaad wel een goed geurtje bij....quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet als 't in je cv ketel is dus, want dat stroomt zo vrolijk de buitenlucht in via de (rook)gasafvoer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal ik zeker doen. sowieso moet die een check krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je er met je energieleverancier niet uit komt, misschien wel iets om even te laten checken.
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ruim 40 kuub gas per dag moet die wel heel erg hoog staan
Stel je voor dat we een echte winter krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal ik zeker doen. sowieso moet die een check krijgen
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je voor dat we een echte winter krijgen
Ik ben blij dat alles in september vernieuwd is hier.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog steeds de cv-monteur bellen, paar maanden terug is er een nieuwe printplaat in gegaan en sindsdien schiet de thermostaat hier beneden continu in de F stand, vaak al zodra je een deur open doet
abbo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik laat 'm elk jaar onderhoudenkost me 3 tientjes en een bak koffie inclusief onderdelen.
En ballie houdt wel van warm, maar die zal het niet 24/7 40 graden binnen willen hebben.quote:
Bij dus alleen de printplaatquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat alles in september vernieuwd is hier.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien klopt het wel hoor.
Die hebben wij ook net gehadquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat alles in september vernieuwd is hier.
Extra gure nacht, weet ik het.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ballie houdt wel van warm, maar die zal het niet 24/7 40 graden binnen willen hebben.
yup... werkleefquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, heb nog negen uur tot de plicht weer roept.
Godsamme, wie doet dat en komt die ook in de rest van Nederland!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik laat 'm elk jaar onderhoudenkost me 3 tientjes en een bak koffie inclusief onderdelen.
Nee snacht is die uit en overdag ook. Zet hem alleen sochtens aanquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Mwoah afgelopen dagen zat je op 10,25 m3 per dag, kan best als he huis slecht is geīsoleerd en je 24/dag stookt.
Mannetje hier in het dorpquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Godsamme, wie doet dat en komt die ook in de rest van Nederland!!!!!!!!
Ding was er vorig jaar al eens mee gekapt in de kou, daar hadden we nu geen zin in, dus preventief geruimd dat ding.quote:
naja zeg, staat nauwelijks iets in dus zo klaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RIP
Morgenmiddag huis maar eens schoonmaken.
Nice. dat doe ik overmorgen wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RIP
Morgenmiddag huis maar eens schoonmaken.
Haha true maar moet wel aardig wat dingen doen, bijna week niks gedaan hier op afwassen na.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
naja zeg, staat nauwelijks iets in dus zo klaar
verrek... zie nu pas waar die bal hangtquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ding was er vorig jaar al eens mee gekapt in de kou, daar hadden we nu geen zin in, dus preventief geruimd dat ding.
Die van ons begon ook bijzondere dingen te doen, dus ook preventief geruimd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ding was er vorig jaar al eens mee gekapt in de kou, daar hadden we nu geen zin in, dus preventief geruimd dat ding.
heeft ie een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat stukje van de huisman ga ik wel missen. Moet ik zelf weer poetsen.
Mijn UI's zijn een gierend succes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
verrek... zie nu pas waar die bal hangt
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn UI's zijn een gierend succes.
gierend.. gerriend..quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn UI's zijn een gierend succes.
Nog niet, maar ik verwacht geen maandenlange zoektocht.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik verwacht geen maandenlange zoektocht.
en yoda voert geen moer uit? Matigquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha true maar moet wel aardig wat dingen doen, bijna week niks gedaan hier op afwassen na.
slechte opvoeding Ettoquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en yoda voert geen moer uit? Matig
Ik mis mijn schoonmaakster ook wel een beetjequote:Op dinsdag 15 december 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat stukje van de huisman ga ik wel missen. Moet ik zelf weer poetsen.
en ettolientje dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb veel te kostbare spullen hier staan, daar komt geen schoonmaker aan! Alleen ikzelf...
Mijn engel komt hier tot rust, die hoeft niet te poetsen.quote:
pas maar op of ik schiet met m'n galeriedraad!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Hihihihi ik schoot prongeluk uit met de plumoooo hihihihi"
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn engel komt hier tot rust, die hoeft niet te poetsen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pas maar op of ik schiet met m'n galeriedraad!
Noem je je ding tegenwoordig zo ...quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pas maar op of ik schiet met m'n galeriedraad!
oh jij bent van de:quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je je ding tegenwoordig zo ...
Ja kan ook wel piemel zeggen, maar dan gaat Ettordinair weer miepen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh jij bent van de:
'oh maai gaaawd hoe is ie met jouw en je ding?'
feiten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ook wel piemel zeggen, maar dan gaat Ettordinair weer miepen.
Exje van me nam hem standaard eerst 10 min tot aan d'r huig als ik thuiskwam, en vroeg daarna pas hoe mijn dag was.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh jij bent van de:
'oh maai gaaawd hoe is ie met jouw en je ding?'
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, mooi weer fietsweer morgen.
Slaaptijd.
heb je dat allemaal besteld? Dat wordt uitbouwenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie bol.com dus het is wel echt NL.
zie vooral koel blauwquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie bol.com dus het is wel echt NL.
Klappen uitdelen op het distributiecentrum aldusquote:Op woensdag 16 december 2020 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Daar ligt vast mijn vergeten pakketje ook tussen.
Nee leen bakker want wacht al drie weken bijna.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klappen uitdelen op het distributiecentrum aldus
schandalig!quote:Op woensdag 16 december 2020 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Of naja heb duurste ding wel gekregen maar had een kaars erbij gedaan om aan het bedrag te komen en die heb ik niet gekregen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja mijn stompkaars is bijna op. 😔
wat voor?quote:Op woensdag 16 december 2020 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja mijn stompkaars is bijna op. 😔
Blijf me altijd verbazen over dat soort mensen.quote:Op woensdag 16 december 2020 06:01 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)us-met-vuurwerk.html
Gewoon lekker de inteelt in stand houden op Urk, man man man..
Makkerquote:
Beterschapquote:Op woensdag 16 december 2020 07:08 schreef kwiwi het volgende:
Ugh.. verkouden, keelpijn en hoofdpijnGelukkig nog maar 1.5 dag werken.
Coronavakantiequote:Op woensdag 16 december 2020 07:08 schreef kwiwi het volgende:
Nu ga je solidair zijn met ons en in lockdown. Voel meteen de verbondenheid.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop het nietHeb veel plannen voor deze vakantie.
Komt goed, veel vit C nemen en een zonnebankje (of echte zo’n) en je bent er weer bovenop.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop het nietHeb veel plannen voor deze vakantie.
Home office ?quote:Op woensdag 16 december 2020 07:08 schreef kwiwi het volgende:
Toen ik in lockdown moest bleven jullie fijn verder party vierenquote:Op woensdag 16 december 2020 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ga je solidair zijn met ons en in lockdown. Voel meteen de verbondenheid.
quote:Op woensdag 16 december 2020 07:27 schreef crv het volgende:
[..]
Toen ik in lockdown moest bleven jullie fijn verder party vieren
Ga maar lekker brommen thuis
quote:
quote:
@Haags: dat wordt je PIEMOL ontsmettenquote:Op woensdag 16 december 2020 07:08 schreef kwiwi het volgende:
Vakantiequote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
@:haags: dat wordt je PIEMOL ontsmetten
We gaan de Zwitserse bergen verder verkennen. Is heerlijk rustig zo zonder toeristen en denk dat we dat niet meer snel gaan meemaken, dus even gebruik van makenquote:Op woensdag 16 december 2020 07:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt goed, veel vit C nemen en een zonnebankje (of echte zo’n) en je bent er weer bovenop.
Wat ga je doen?
Ja home office, ben sinds maart maar 3x op kantoor geweest voor een paar uur.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:25 schreef crv het volgende:
[..]
Home office ?
Je moet in Quarantaine
Bererschap natuurlijk 🥐🍵
Zoveel mooie wandelingen daarquote:Op woensdag 16 december 2020 07:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gaan de Zwitserse bergen verder verkennen. Is heerlijk rustig zo zonder toeristen en denk dat we dat niet meer snel gaan meemaken, dus even gebruik van maken
quote:Op woensdag 16 december 2020 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag weer een poetsklus of een dagje zonder smeerlappen?
balmedewerker?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee straks de sollicitatie voor balmedewerker bij seats
Spannend! Zoom?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee straks de sollicitatie voor balmedewerker bij seats
hmm misschien toch ff huisartsbellen voor je oog?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Malende gedachtenEn last van mijn oog weer
Mja. Ik ga vandaag oogdruppela kopen. Kijken of dat helpt. Ik heb dit al eens eerder gehad namelijkquote:Op woensdag 16 december 2020 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien toch ff huisartsbellen voor je oog?
quote:Op woensdag 16 december 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik ga vandaag oogdruppela kopen. Kijken of dat helpt. Ik heb dit al eens eerder gehad namelijk
wat doet zo'n toko met een baliemedewerker?quote:
En waardoor kwam het toen?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik ga vandaag oogdruppela kopen. Kijken of dat helpt. Ik heb dit al eens eerder gehad namelijk
Zo heet de functie niet ;Pquote:Op woensdag 16 december 2020 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doet zo'n toko met een baliemedewerker?
gewoon mensen op de vloer met kennis en kassa medwerkers toch?
Ook zoiets. ‘s Nachts droogt je oog een beetje op. En als je dan een wondje of iets hebt, gaat het schuren.quote:
ja ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Genoeg plek om te zitten in elk geval
ah zo. Hmm ja. Maa je denkt niet dat het ontstoken is?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook zoiets. ‘s Nachts droogt je oog een beetje op. En als je dan een wondje of iets hebt, gaat het schuren.
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. Hmm ja. Maa je denkt niet dat het ontstoken is?
maar wie heeft meer trek?quote:
Dat was wel in Vilnius ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet zeker, maar denk het wel, was waar ook die virtuele trienen waren en dat meisje op dat vreemde instrument.
Dat zullen wel meer mensen hebben jaquote:Op woensdag 16 december 2020 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lees ik altijd als eerste als vuilnis
Zou dan eens naar een dokter gaan met je oogquote:Op woensdag 16 december 2020 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Malende gedachtenEn last van mijn oog weer
Ik heb dit eerder gehad en toen kreeg ik oogdruppels. Die ga ik vandaag halenquote:Op woensdag 16 december 2020 08:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou dan eens naar een dokter gaan met je oog
Mja goed, je moet zelf weten wat je doet hoor maar met ogen zou ik niet teveel zelf dokteren, je hebt er maar 2.. en als 't klaar is, is 't echt klaar.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit eerder gehad en toen kreeg ik oogdruppels. Die ga ik vandaag halen
Denk dat ze niet twee nachten achter elkaar in dezelfde buurt gaan inbreken.. maar kan me voorstellen dat die buren zich daar iets beter door voelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
Soggus
was om 5u weer present. gisternacht zat me toch niet lekker. ofzo
Werd wakker van vogels in de goot, tegelijkertijd begon telefoon trillend at er beweging gedetecteerd was. Blijkt dus dat er 2 buren de hele nacht patrouille hebben gelopen.. :S
ja weet ik wel zeker.. maar idd, zijn wel een aantal flink geschrokken.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze niet twee nachten achter elkaar in dezelfde buurt gaan inbreken.. maar kan me voorstellen dat die buren zich daar iets beter door voelen.
Ik zou meteen mijn hele huis barricaderen.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
had wel een keer gelezen dat als het een succesvolle inbraak is geweest de kans groot is dat ze binnen het jaar nog een keer terug komen omdat de meeste mensen dus denken dat het een eenmalige gebeurtenis was en hun sloten bv niet verbeteren.
Daar heb je gelijk in. Ik kijk het nog één nachtje aan (overdag heb ik sowieso nergens last van) en als het met oogdruppels niet beter gaat, bel ik de dokter.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja goed, je moet zelf weten wat je doet hoor maar met ogen zou ik niet teveel zelf dokteren, je hebt er maar 2.. en als 't klaar is, is 't echt klaar.
En een dokter is er juist voor dit soort dingen, ook al geeft ie je dezelfde oogdruppels.
Nja laatste tijd zijn 't nogal rondtrekkende bendes hier.. scopen een gebied een paar dagen uit. Slaan hun slag en vertrekken met de noorderzon.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
had wel een keer gelezen dat als het een succesvolle inbraak is geweest de kans groot is dat ze binnen het jaar nog een keer terug komen omdat de meeste mensen dus denken dat het een eenmalige gebeurtenis was en hun sloten bv niet verbeteren.
quote:Op woensdag 16 december 2020 08:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja laatste tijd zijn 't nogal rondtrekkende bendes hier.. scopen een gebied een paar dagen uit. Slaan hun slag en vertrekken met de noorderzon.
Je hebt hier ook veel vakantieparken enzo in aanbouw, met balkanners die het installatiewerk don. Die hangen overdag CV ketels in de beugels zonder aan te sluiten. Om ze vervolgens 's nachts massaal van de beugels te halen en met de noorderzon te vertrekken.
Goed verdienmodel.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja laatste tijd zijn 't nogal rondtrekkende bendes hier.. scopen een gebied een paar dagen uit. Slaan hun slag en vertrekken met de noorderzon.
Je hebt hier ook veel vakantieparken enzo in aanbouw, met balkanners die het installatiewerk don. Die hangen overdag CV ketels in de beugels zonder aan te sluiten. Om ze vervolgens 's nachts massaal van de beugels te halen en met de noorderzon te vertrekken.
Heb je toevallig een telefoonnummer van 1 van die balkanboys?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al preventief gedaan..quote:Op woensdag 16 december 2020 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou meteen mijn hele huis barricaderen.
0800-KURWAquote:Op woensdag 16 december 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een telefoonnummer van 1 van die balkanboys?
Onze minimeet zie ik voorlopig nog niet gebeurenquote:Op woensdag 16 december 2020 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja home office, ben sinds maart maar 3x op kantoor geweest voor een paar uur.
Ben zo eens klemgereden door de politie toen ik naar huis reed van de discotheek. Kwam uit de richting van zo'n vakantiepark waar de heren net toegeslagen hadden.quote:
straks zijn alsnog de helft van de winkels open, alleen de kleine zelfstandigen niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Action gaat open met beperkt assortiment
De 400 winkels van winkelketen Action gaan vandaag weer open. Gisteren waren de filialen nog gesloten vanwege de lockdown, maar de keten ziet nu mogelijkheden om met een beperkt assortiment alsnog open te gaan.
"We hebben het afgestemd met het ministerie van Economische Zaken en onze branchevereniging", aldus een woordvoerder.
Zo'n 40 procent van het assortiment bestaat volgens Action uit essentiële artikelen als was- en schoonmaakmiddelen, shampoo, handgel, wc-papier, dierenvoeding en eet- en drinkwaren. Alle niet-essentiële producten zijn afgedekt en zijn bij de kassa ook niet te scannen.
schiet lekker op zo
Herkenbaar verhaal. In het dorp waar mijn ouders wonen hetzelfde, dat is gewoon allemaal op bestelling gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al preventief gedaan..
Maar god, toen ik nog bij m'n ouders woonde waren wij het enige bewoonde huis in de nieuwbouw (straat). Bij alle woningen in aanbouw waren cv ketels/keukenapparatuur gejat.
's nachts hebben ze toen ook bij ons gelopen en geprobeerd via de keuken binnen te komen. Gaatjes geboord in het kozijn alles. 't was dat de honden aansloegen uiteindelijk dat ze niet binnen zijn gekomen. M'n pa is er toen 's nachts uit geweest om die honden te kalmeren en is weer gaan slapen.
Volgende ochtend stond de politie om de hoek bij een klasgenootje van me, 90% hetzelfde huis. Daar waren ze dus wel via de keuken binnen gekomen, terwijl zijn ouders aan de andere kant van de keuken muur lagen te slapen en hun kinderen boven lagen te slapen. Hele woonkamer leeggeroofd en zij hadden niks in de gaten.
En pas doordat de politie daar stond is m'n pa eens rond gaan kijken, heeft ie gaatje gevonden enzo en schoenafdrukken. Omdat ze net de dag ervoor de tuin grotendeels hadden aangelegd was de grond blijkbaar in ideale conditie om gipsafdrukken van die schoenen te maken.
Die gasten zijn uiteindelijk niet gepakt, maar wss ook figuren die gelieerd waren aan het nieuwbouwproject.
EN welk probleem is er dan opgelost?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks zijn alsnog de helft van de winkels open, alleen de kleine zelfstandigen niet.
Goeie manier om de kleine zelfstandigen de nek om te draaien.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks zijn alsnog de helft van de winkels open, alleen de kleine zelfstandigen niet.
ja niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN welk probleem is er dan opgelost?
Geen.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN welk probleem is er dan opgelost?
Jep, al zijn daar ook wel genoeg ondernemens die iets verzinnen om nog wat omzet te kunnen genereren.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie manier om de kleine zelfstandigen de nek om te draaien.
veel op de knietjes gezeten?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
last van rug door dat geboen gisteren
quote:Op woensdag 16 december 2020 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beter om mensen gewoon te gaan betalen om thuis te blijven.
ja te korte stofzuigerstang ook en een soort van sfiffer dweil die je elke keer er op en af moest halenquote:
Als je een aantal dagen aaneengesloten thuisblijft krijg je een bonus; als je een aantal dagen aaneengesloten naar winkels gaat een boete.quote:
Morgen volgt de Mediamarkt want waterkokers zijn ook cruciaal en dan zijn we terug bij afquote:Op woensdag 16 december 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
De 400 winkels van winkelketen Action gaan vandaag weer open. Gisteren waren de filialen nog gesloten vanwege de lockdown, maar de keten ziet nu mogelijkheden om met een beperkt assortiment alsnog open te gaan.
"We hebben het afgestemd met het ministerie van Economische Zaken en onze branchevereniging", aldus een woordvoerder.
Zo'n 40 procent van het assortiment bestaat volgens Action uit essentiële artikelen als was- en schoonmaakmiddelen, shampoo, handgel, wc-papier, dierenvoeding en eet- en drinkwaren. Alle niet-essentiële producten zijn afgedekt en zijn bij de kassa ook niet te scannen.
schiet lekker op zo
gewoon lekker gaan funshoppen in Belgiequote:Op woensdag 16 december 2020 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Als iedereen thuisblijft met de lockdown dan kan ik toch gewoon gaan, dan is het toch niet druk"
hoeveel is die bonusquote:Op woensdag 16 december 2020 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een aantal dagen aaneengesloten thuisblijft krijg je een bonus; als je een aantal dagen aaneengesloten naar winkels gaat een boete.
nou wat als je toetsenbord en muis er mee kapt terwijl je aan het thuiswerken bentquote:Op woensdag 16 december 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen volgt de Mediamarkt want waterkokers zijn ook cruciaal en dan zijn we terug bij af
Hoop ik nu elke dag opquote:Op woensdag 16 december 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat als je toetsenbord en muis er mee kapt terwijl je aan het thuiswerken bent
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik deed net alsof ik het niet las
Hier spreekt een proquote:Op woensdag 16 december 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel drinken in de buurt neerzetten
Heb wel een keer gehad dat m'n monitor ermee ophield. Was leuk joh.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat als je toetsenbord en muis er mee kapt terwijl je aan het thuiswerken bent
Laat je er de volgende dag een thuisbezorgen.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een luxe.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat je er de volgende dag een thuisbezorgen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
schiet lekker op zo
Nee veel te druk bij de postquote:Op woensdag 16 december 2020 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat je er de volgende dag een thuisbezorgen.
Dubbel D ook?quote:Op woensdag 16 december 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gelukkig alles dubbel liggen. Niet het beste spul anders had ik geen nieuwe gekocht, maar er liggen nog een toetsenbord en een muis en ik heb nu twee schermen dus kan er eentje missen.
De grotere webshops leveren nog steeds gewoon de volgende dag.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat de levertijd wat langer is nu.
Was jij vroeger gabber of skater?quote:Op woensdag 16 december 2020 09:10 schreef Haags het volgende:
Ik geef het nog een week en bijna alles is weer open.
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Was jij vroeger gabber of skater?
Kan iedereen toch nog gewoon kerstboodschappen doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:10 schreef Haags het volgende:
Ik geef het nog een week en bijna alles is weer open.
Mijn appie waar ik altijd ga gaat tot 00.00 open maar daar ga ik toch geen gebruik van maken.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan iedereen toch nog gewoon kerstboodschappen doen.
De kaas bij de Jumbo vind ik toch lekkerder dan die van de Albert Heijn. En bij de Lidl hebben ze lekker dessert in het assortiment. Ga wel niet alleen die tassen dragen dus gaan lekker met zijn tweeën.
Ga wel niet te vroeg, die lockdown mensen zullen dan wel gaan. Kan beter op het midden van de dag gaan, die andere mensen blijven wel thuis.
Ik kreeg laatst post van Ene - Coquote:Op woensdag 16 december 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
hmm volgens mij kan je alleen chatten met eneco![]()
Probeer dat maar
fucking kansloosquote:Op woensdag 16 december 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
schiet lekker op zo
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]sowieso geen skater. Maar ook niet echt een gabber eigenlijk. Ik was gewoon normaal...
Nee, ik was skater.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij was ook zeker weten geen gabber volgens mij.
TOCH NOG NAAR DE ACTIONquote:Op woensdag 16 december 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
schiet lekker op zo
"ja maar we krijgen toch een vaccin, waarom moeten we dan in lockdown"quote:Op woensdag 16 december 2020 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
fucking kansloos
een lockdown van niks dus..
Echt hoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"ja maar we krijgen toch een vaccin, waarom moeten we dan in lockdown"
Doe niet zo intellectueel superieur.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"ja maar we krijgen toch een vaccin, waarom moeten we dan in lockdown"
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn meeting is me vergeten geloof ik.
Ja, die riep dat gisteren al toch?quote:
gaat de food afdeling van de xenos dan ook open?quote:
Ik had langer kunnen blijven liggen.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:20 schreef mschol het volgende:
ik mag hopen dat kabinet/rutte morgen gewoon een stay-at-home order afkondigd: niet naar buiten tenzij goede reden en briefje
Volgens mij zijn ze hard aan het rekenen om dat te kunnen doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat de food afdeling van de xenos dan ook open?
"niet de bedoeling" -> onder de toonbank gewoon alles verkopen dusquote:Op woensdag 16 december 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die riep dat gisteren al toch?
Maar is dus wel wat ik dacht, alleen Dasty (en soortgelijken) kopen, de rest is niet de bedoeling.
Ik koos mijn woorden bewust.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
"niet de bedoeling" -> onder de toonbank gewoon alles verkopen dus
tja, imho de enige optie want het is niet alsof dit nu wat gaat uithalen op deze manier.quote:
Ja daar kon je sowieso op wachten.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, imho de enige optie want het is niet alsof dit nu wat gaat uithalen op deze manier.
alle winkels die iets van levensmiddelen verkopen gaan gewoon open dan..
Opgelost dusquote:Op woensdag 16 december 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
dat eneco bedrag is van september tot nu
Aaaah, dat klinkt al logischer.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
dat eneco bedrag is van september tot nu
Ja ben ik blij mee hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaaah, dat klinkt al logischer.
Mooi bedragquote:Op woensdag 16 december 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
nice. aangezien er geen kerstfeest is en de site waar we normaal een kerstpakket konden uitzoeken dit jaar niet levert krijgen we een bol cadeaubon voor 100 euro.
ja, mij hoor je niet klagenquote:
Snap ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik blij mee hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zon bedrag kan ook gewoon niet in 7 dagen ofzo :p
ja die heb ik dusgoed ingevuldquote:Op woensdag 16 december 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar dan klopt het op zich wel dat er aan de standen niet perse wat vaags te zien was.
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik dusgoed ingevuld
Je gaat er vast wel iemand blij mee maken.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een kerstcadeaukaart van 150 euro te besteden bij Hunkemöller, somebody's fucking me
Ja, dan heb je een accurater beeld van wanneer het piekt/kan 'ie betrouwbaarder voorspellen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
hij zei voor juiste resultaat moet ik het elke week invoeren
Of alles uitgeven aan onesies voor zichzelf. Of speeltjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat er vast wel iemand blij mee maken.
mensen zijn bang voor alle data die gedeeld wordt.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
Waarom was er nou weerstand tegen die slimme meter?
Of iemand die goed op de hoogte is van je secret hobbyquote:Op woensdag 16 december 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een kerstcadeaukaart van 150 euro te besteden bij Hunkemöller, somebody's fucking me
dat het bedrijf kan zien wat en hoe lang je het aan hebt of dat ze bv de gegevens doorverkopen voor commerciele doeleinden?quote:Op woensdag 16 december 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen zijn bang voor alle data die gedeeld wordt.
Kan niet voor anderen spreken, maar wij hebben dom spul omdat we geen zin hebben in continue monitoring. Plus dat een terugdraaiende meter ivm zonnepanelen voordeliger is.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
Waarom was er nou weerstand tegen die slimme meter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |