SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hrm. Naja, morgen bellen dan maar.quote:
ja zie nu dat dec vorige jaar ook hoog was en toen werkte ik wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrm. Naja, morgen bellen dan maar.Zou goed kunnen dat je hoger uitkomt dan vorig jaar dankzij thuis zijn, maar dan heeft er ergens een misrekening gezeten (al was het alleen al een te lage schatting ofzo.
)
Aardappel klinkt ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Patatten is nog een dommer debieler woord.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Of misschien een foto van je gasmeter,
Misschien zit er toch een komma in die je dan meeneemt (al kan dat bijna niet).
Weet je zeker dat je niet een gaslek hebtquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie nu dat dec vorige jaar ook hoog was en toen werkte ik wel.
gaslek moet je ruiken toch ? :pquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een gaslek hebtOf de rest van de verdiepingen op jou aangesloten is
zeg eh... ga jij zo weer slapen en zo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
ding komt ook nog uit de prehistorie
De beul van Treblinka als buurmanquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een gaslek hebtOf de rest van de verdiepingen op jou aangesloten is
In koude maanden wil dat wel ja, dan is het bij ons ook veel hoger dan in maanden als augustus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie nu dat dec vorige jaar ook hoog was en toen werkte ik wel.
wanneer is je CV ketel voor het laatst onderhouden trouwens? kan best zijn dat daar een klep in aan het doorlekken is. En dat ruik je dan niet want stroomt zo via de 'uitlaat' zo je huis uit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaslek moet je ruiken toch ? :p
Niet in de recente geschiedenisquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer is je CV ketel voor het laatst onderhouden trouwens? kan best zijn dat daar een klep in aan het doorlekken is.
Hebben m'n ouders ook gehad. Die zijn, nadat het geconstateerd was bij 't normale onderhoud, de meterstanden terug gaan kijken. Daar was 't wel duidelijk in te zien.
Maar ruim 40 kuub gas per dag moet die wel heel erg hoog staanquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In koude maanden wil dat wel ja, dan is het bij ons ook veel hoger dan in maanden als augustus.
Als je er met je energieleverancier niet uit komt, misschien wel iets om even te laten checken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet in de recente geschiedenis
Daar gooien ze inderdaad wel een goed geurtje bij....quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet als 't in je cv ketel is dus, want dat stroomt zo vrolijk de buitenlucht in via de (rook)gasafvoer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal ik zeker doen. sowieso moet die een check krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je er met je energieleverancier niet uit komt, misschien wel iets om even te laten checken.
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ruim 40 kuub gas per dag moet die wel heel erg hoog staan
Stel je voor dat we een echte winter krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal ik zeker doen. sowieso moet die een check krijgen
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je voor dat we een echte winter krijgen
Ik ben blij dat alles in september vernieuwd is hier.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog steeds de cv-monteur bellen, paar maanden terug is er een nieuwe printplaat in gegaan en sindsdien schiet de thermostaat hier beneden continu in de F stand, vaak al zodra je een deur open doet
abbo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik laat 'm elk jaar onderhoudenkost me 3 tientjes en een bak koffie inclusief onderdelen.
En ballie houdt wel van warm, maar die zal het niet 24/7 40 graden binnen willen hebben.quote:
Bij dus alleen de printplaatquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat alles in september vernieuwd is hier.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien klopt het wel hoor.
Die hebben wij ook net gehadquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat alles in september vernieuwd is hier.
Extra gure nacht, weet ik het.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ballie houdt wel van warm, maar die zal het niet 24/7 40 graden binnen willen hebben.
yup... werkleefquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, heb nog negen uur tot de plicht weer roept.
Godsamme, wie doet dat en komt die ook in de rest van Nederland!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik laat 'm elk jaar onderhoudenkost me 3 tientjes en een bak koffie inclusief onderdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |