Op m'n 26equote:Op woensdag 16 december 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar jij hebt wel jong je moeder verloren.
quote:Op woensdag 16 december 2020 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
Veel te jong.
Gedraagt je pa zich goed?
Lijkt me best lastig (en misschien ook wel mooi) als je vader bij je gaat inwonen. Hopelijk maken jullie er het allerbeste van.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]![]()
Hij zit in een rolstoel, rolt wat van de keuken, naar de tv, naar zijn laptop en klimt af en toe zijn bed in. Valt allemaal wel mee. Hij slaapt iets van 12 uur per dag. Wel op rare tijden wakker, maar daar kan ik mee leven.
Zal ook heel erg aan de leeftijd en de situatie liggen.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:
Ik heb ook al bijna 20 jaar geen moeder meer. Wordt altijd wel heel dramatisch over gedaan in dit soort programma's, maar ik ben ook niet overdreven sentimenteel.
Moet je ook maar willen en kunnen. (Hangt ook veel af hoe de relatie is of is geweest in het verleden!)quote:Op woensdag 16 december 2020 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig (en misschien ook wel mooi) als je vader bij je gaat inwonen. Hopelijk maken jullie er het allerbeste van.
Oorlogstrauma misschien.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kan je moeder je nou nooit hebben aangeraakt. Je komt letterlijk uit haar.
Blijkbaar geen bonding-gen aanwezig!quote:Op woensdag 16 december 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kan je moeder je nou nooit hebben aangeraakt. Je komt letterlijk uit haar.
Ik stuiter tussen CDA en VVD in.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:26 schreef Bocaj het volgende:
@:monkyyy is ook van de VVD... Dixieland VVD!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |