quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Dinsdag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Het zijn geen brandhaarden...ze gooien de scholen dicht zodat ouders geen kant op kunnen en vakantiedagen moeten opnemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef Bocaj het volgende:
Scholen zijn blijkbaar toch brandhaarden... en maar open houden...
Consider it done.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Goed werk!
Nu de plaatjes nog in de goede volgorde.
Van God losquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Jongeren op Urk belagen medewerkers coronatestbus met vuurwerk
Kunnen we niet nukes gaan testen op Urk ofzo.
Ze zijn nu overal toe instaat!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zijn geen brandhaarden...ze gooien de scholen dicht zodat ouders geen kant op kunnen en vakantiedagen moeten opnemen.
Hoe reageerde Jensbaba op de lockdown?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Bangmakerij dus weer,,, torentjes geluk!
Koop mijn t-shirtquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:39 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hoe reageerde Jensbaba op de lockdown?
De cijfers rechtvaardigen niet deze lockdown...quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:39 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hoe reageerde Jensbaba op de lockdown?
In principe nog 3 maanden...tegen die tijd is de kwetsbare groep lang en breed gevaccineerd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
Zijn we ons niet een beetje rijk aan het rekenen? We moeten nog een tijdje.
Goh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De cijfers rechtvaardigen niet deze lockdown...
De cijfers zijn beroerder dan die in Duitsland, waar ze ook in lockdown gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
De cijfers rechtvaardigen niet deze lockdown...
Daar gaat de belastingbetaler zeker voor opdraaien idd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb bedrijven in mijn portefeuille die tien duizenden ¤ aan nog te betalen belastingen (BTW, loonheffing) hebben en absoluut niet de centjes hebben... kwijtschelding?
Maar hoe zie jij dat voor je dan? Belasting omhoog, bezuinigingen, alles over de jaren(decennia) uitsmeren?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar gaat de belastingbetaler zeker voor opdraaien idd.
Dat hangt eraf wie het straks voor het zeggen krijgt. Links zal de belastingen willen verhogen; centrumrechts zal voor versobering van de sociale zekerheid gaan. Verder gaan de gepensioneerden en spaarders dit betalen omdat de rente de komende jaren kunstmatig laag wordt gehouden door het full-retard opkoopprogramma van de ECB.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:47 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij dat voor je dan? Belasting omhoog, bezuinigingen, alles over de jaren(decennia) uitsmeren?
quote:Vergoeding voor medewerkers stembureau
Als medewerker van het stembureau ontvang je een vergoeding. Deze vergoeding varieert per gemeente en hangt af van je werkzaamheden. Denk aan een bedrag van ongeveer ¤ 40 als je meehelpt met tellen tot ¤ 100 tot ¤ 150 als je helpt als stembureaulid. Deze vergoeding is niet belastingvrij, maar wordt meegerekend bij de inkomstenbelasting.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hangt eraf wie het straks voor het zeggen krijgt. Links zal de belastingen willen verhogen; centrumrechts zal voor versobering van de sociale zekerheid gaan. Verder gaan de gepensioneerden en spaarders dit betalen omdat de rente de komende jaren kunstmatig laag wordt gehouden door het full-retard opkoopprogramma van de ECB.
Putingod heeft vaccin nodigquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Putin zijn sputnik vaccin al genomen?
Nu nog de plaatjes verkleinen, zoals hier:quote:
Dat gaat via een Tikkiequote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik vraag me dan altijd af: Die miljoenen/miljarden worden overgemaakt, gewoon via internetbankieren? Doet Wopke dat persoonlijk, moet er klungelig via whatsapp gevraagd worden welk IBAN nummer er moet gebruikt worden? Moet je dat in stukjes van ¤50k doen? (max overboeking Rabo)
Dat krijg ik niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu nog de plaatjes verkleinen, zoals hier:
TV / [NPO1] Op1 #187 # Vaccinhoop
Quote die OP maar voor de broncode.
Dat zie je niet in een quote.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Nu nog de plaatjes verkleinen, zoals hier:
TV / [NPO1] Op1 #187 # Vaccinhoop
Quote die OP maar voor de broncode.
Gelukt.quote:
klopt, zenuwen denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Die longarts kijkt zo vreemd uit z'n ogen...
Dat mag van mijquote:
ikke nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:13 schreef matthijst het volgende:
Hoezo, al die mensen hebben toch Jezus?
daarom moeten weer weer bejjaardenhuizen komen asapquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb het gevoel dat we nu hier allemaal relaxter mee omgaan dan in het voorjaar. Bejaarden voor maanden opsluiten maakt ook veel kapot.
Vooral zelfstandige aanleunwoningen, denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:16 schreef michaelmoore het volgende:
daarom moeten weer weer bejjaardenhuizen komen asap
Die hadden nooit gesloten mogen worden
beidenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Vooral zelfstandige aanleunwoningen, denk ik.
Dat heet nu verzorgingshuis of woon-zorgcentrum.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:16 schreef michaelmoore het volgende:
daarom moeten weer weer bejjaardenhuizen komen asap
nee ide waren er alquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat heet nu verzorgingshuis of woon-zorgcentrum.
Oh nee, serviceflat. Mijn oma woonde daar van 96 tot aan d'r dood. Ze had geen zorg nodig, maar alleen kon ze het huishouden niet meer. Was in principe gewoon een bejaarden tehuis waar ze 3x per dag eten kwamen brengen, bingo organiseren, je appartement schoon maken en kerkdiensten regelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ide waren er al
dat is geen wonen ,dat is een verlengstuk van het ziekenhuis
jij weet niet wat een bejaardenhuis is
Dat heette vroeger bejaardentehuis.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Oh nee, serviceflat. Mijn oma woonde daar van 96 tot aan d'r dood. Ze had geen zorg nodig, maar alleen kon ze het huishouden niet meer. Was in principe gewoon een bejaarden tehuis waar ze 3x per dag eten kwamen brengen, bingo organiseren, je appartement schoon maken en kerkdiensten regelen.
"China ging kapot, vleermuis in je strot' mondkapje, mondkapje zet hem op je smoel!quote:Op woensdag 16 december 2020 16:47 schreef dvdfreak het volgende:
Viroloog Marion Koopmans gaat in China onderzoek doen naar herkomst coronavirus
Lekker onder die studiolampen, erg lekker.quote:
En wat verdwaalde earosooltjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
Lekker onder die studiolampen, erg lekker.
''cREatIVe OndERneMERs''.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik kreeg een mailtje van mijn favoriete kledingzaak, ze willen ook wel bij mij komen met het assortiment.
De lokale C&A biedt deze service hier nog niet aanquote:Op woensdag 16 december 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik kreeg een mailtje van mijn favoriete kledingzaak, ze willen ook wel bij mij komen met het assortiment.
Wel balen... want ze waren al druk bezig met ombouw...quote:Op woensdag 16 december 2020 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
We kunnen morgen helaas niet funshoppen in de Action en Wibra
Ordinair!quote:Op woensdag 16 december 2020 22:39 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie hier al gepost?
NWS / Webcammeisje Elise 'siswet' wint Amerikaanse Award!
TerStal doet dat inderdaad!quote:Op woensdag 16 december 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De lokale C&A biedt deze service hier nog niet aan
Als hij het heeft gehad, dan is hij voorlopig immuun lijkt mequote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef svann het volgende:
Hub is weer in quarantaine, maandag ging een in te werken nieuwe collega ziek naar huis, bleek positief.
Afwachten maar en zaterdag ofzo testen.
Ik denk niet dat monkyy ooit in een terstal is geweest.quote:
Inwerken en 1,5m afstand houden werkt ook niet...quote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef svann het volgende:
Hub is weer in quarantaine, maandag ging een in te werken nieuwe collega ziek naar huis, bleek positief.
Afwachten maar en zaterdag ofzo testen.
Gelukkig al een immuunlaagje, maar toch.
Dat maakt het minder spannend inderdaad, maar is toch vervelend.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Als hij het heeft gehad, dan is hij voorlopig immuun lijkt me
Is Monkyyy een luxe popje ja?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat monkyy ooit in een terstal is geweest.
Dat inderdaad, hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Dat maakt het minder spannend inderdaad, maar is toch vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |