Ja buiten de sociale werkplaats ligt dat anders ouwe reusquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het is coronatijd. Mijn baas kan het niets schelen hoe laat ik begin
Gisterenavond leesbevestiging ontvangenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Weten ze bij Amnesty International van deze mensenrechtenschending?
Pieter hep overigens een ribblessure.quote:Wright, who will open against Steve West or Amit Gilitwala, comes into the tournament with a slight rib injury, suffered when he jumped over a fence.
Thornton is veel beter geweestquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:31 schreef Tagliano het volgende:
Verschilt West nou eigenlijk veel van een Thornton
Ja ik bedoelde meer qua instelling als het effe niet looptquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Thornton is veel beter geweest
uh?quote:
Ja beetje wel. In ieder geval niet midden in een beurt nee staan schudden als je 1x de in de 1 gooitquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer qua instelling als het effe niet loopt
Ik zag al een aantal micro-analyses op den twitter dat hij aan zijn rug zat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pieter hep overigens een ribblessure.
Het lijkt alsof het niet mag van RTL7quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Alweer een gemiste kans om de Dikke van Darte te promoten
Ja ik voelde m echt aankomen, de opbouw was perfect en dan toch BAM anticlimax..quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Dartbord boven je tv hangenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kan je nou darten en kijken tegelijk?
Mijn vriendin vroeg mij gister (gelukkig niet heel subtiel) of ik dat ook een leuk kerstcadeautje zou vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Beter cadeau dan die sloffen zeker.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin vroeg mij gister (gelukkig niet heel subtiel) of ik dat ook een leuk kerstcadeautje zou vinden.
Die zijn erg praktisch.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter cadeau dan die sloffen zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |