quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de datum dat de rechtszaken tegen de fraude en corruptie van Trump kunnen beginnen. Logische datum dus.
Ook na 20 januari kan er vanalles gebeuren, maar nu is het feit dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen en Trump heeft verloren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan heb jij die grens ik heb 20 januari aangezien er nog van alles naar boven kan komen de komende weken en er ook nog rechtzaken lopen . Ook daarbij doet het er niet toe voor mij wat de msm zegt over wie de volgende president is/word .
Ik heb het gevoel dat de meeste Trumpisten op BNW helemaal geen Amerikaanse politiek volgen en eigenlijk geen idee hebben wat Trump allemaal doet of voor staat. Die zien in de holen op internet waar zij zich ophouden dat Trump aanbeden wordt en zien in memes dat hij als held wordt afgeschilderd. Dan nemen ze dat maar kritiekloos over.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef illusions het volgende:
Ik denk zomaar dat @:Summers en andere Trumpisten nooit gaan toegeven dat Trump heeft verloren, ook al is er echt een totaal gebrek aan bewijs.
Het is dan ook meer iets religieus, met feiten heeft het geen reet te maken.
Precies. Dat is ook wel heel duidelijk als je ziet welke termen ze bezigen, allemaal direct 1 op 1 overgenomen. Vandaar dat elke zin wel weer een Engels woordje ertussen heeft staan, dat kunnen ze dan zo gauw niet vertalen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de meeste Trumpisten op BNW helemaal geen Amerikaanse politiek volgen en eigenlijk geen idee hebben wat Trump allemaal doet of voor staat. Die zien in de holen op internet waar zij zich ophouden dat Trump aanbeden wordt en zien in memes dat hij als held wordt afgeschilderd. Dan nemen ze dat maar kritiekloos over.
Omgekeerde wereld van wat nu gaande is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de datum dat de rechtszaken tegen de fraude en corruptie van Trump kunnen beginnen. Logische datum dus.
Nja, zie het zo over een Trump hoef je niet te roddelen van al zijn rare fratsen hebben we video beelden of Twitter berichten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:47 schreef Summers het volgende:
Boring als je alleen maar kan roddelen over andere mensen , dan heb je echt niet veel te vertellen![]()
[ afbeelding ]
Je bedoeld serieus in de war en onverstaanbaar , een tolk zou niet eens helpen want ook die komt er geen wijs uit .quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja, zie het zo over een Trump hoef je niet te roddelen van al zijn rare fratsen hebben we video beelden of Twitter berichten.
Het was 4 jaar een groot hilarisch feest, nu een serieuzere gaat aan het roer.
De president geeft niet te beslissen wie er wel en wie niet vervolgd wordt....quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld van wat nu gaande is.
Al moet ik zeggen dat Biden tegen is dat Trump aangepakt word.
Aan de ene kant heb ik daar wel respect voor dat hij zo reageert...
Maar aan de andere kant ben ik wel heel erg benieuwd wat voor rechtzaken er kunnen gaan komen.
Daar heb je hem hoor, Commande in Chief die zelf het leger niet in durfde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:47 schreef Summers het volgende:
Boring als je alleen maar kan roddelen over andere mensen , dan heb je echt niet veel te vertellen![]()
[ afbeelding ]
Ah, dan komt er weer een rapport - daar gaan ze dan weer mee naar de rechter, en die lacht ze de rechtszaal uit. Intussen wel al 200 miljoen aan donaties binnenhalen, en er nog geen 10% van uitgeven. Begin je het riedeltje al een beetje te herkennen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bedoeld serieus in de war en onverstaanbaar , een tolk zou niet eens helpen want ook die komt er geen wijs uit .
[ twitter ]
81 miljoen Amerikanen hebben op hem gestemd en hadden daar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bedoeld serieus in de war en onverstaanbaar , een tolk zou niet eens helpen want ook die komt er geen wijs uit .
[ twitter ]
True.. heeft hij niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
De president geeft niet te beslissen wie er wel en wie niet vervolgd wordt....
De aanklagers zijn per staat georganiseerd..
Bv tegen Trump lopen enige onderzoeken, die na 20 januari 12:00 ook tot een aanklacht kunnen leiden (daarvoor mogen ze dit niet doen, de president mag niet aangeklaagd worden)
Bv hier brouwt zich wel wat samen:
https://lawandcrime.com/h(...)nhattan-judge-rules/
De shitshow is inderdaad "far from over". Ze zullen nog een ruime maand keihard voor lul staan, afgaan, en rechtszalen uitgelachen worden terwijl de hele wereld toekijkt.quote:
Peanuts BTW met wat hij in totaal al heeft gehad.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:13 schreef illusions het volgende:
[..]
De shitshow is inderdaad "far from over". Ze zullen nog een ruime maand keihard voor lul staan, afgaan, en rechtszalen uitgelachen worden terwijl de hele wereld toekijkt.
Ze hebben tenslotte pas 59 rechtszaken verloren of verneukt, daar kan nog wel wat bij!
https://www.buzzfeednews.(...)es-electoral-collegequote:Op woensdag 16 december 2020 00:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Peanuts BTW met wat hij in totaal al heeft gehad.
An analysis by USA Today published in June 2016 found that over the previous three decades, Donald Trump and his businesses have been involved in 3,500 legal cases in U.S. federal courts and state court, an unprecedented number for a U.S. presidential candidate. Of the 3,500 suits, Trump or one of his companies were plaintiffs in 1,900; defendants in 1,450; and bankruptcy, third party, or other in 150. Trump was named in at least 169 suits in federal court. Over 150 other cases were in the Seventeenth Judicial Circuit Court of Florida (covering Broward County, Florida) since 1983. In the 1,300 cases where the record establishes the outcome, Trump settled 175 times, lost 38, won 450, and had another 137 cases end with some other outcome. In the other 500 cases, judges dismissed plaintiffs' claims against Trump.
Dit was tot aan het presidentschap.
Ik geloof dat hij ook het Guinness boom of records in handen heeft hiermee, en dat worden de komende jaren alleen maar meer.
En waren het er niet al meer dan 60 ik ben de tel kwijt.
Vergeet niet dat Powell niet bij het Trump team zit, zij is een strijder van de Constitution.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:58 schreef theguyver het volgende:
Release the kraken!!!
We gaan gewoon lekker door.
Nr 60 tenminste als ze hiervan een rechtzaak van gaan maken.
Had ze überhaupt al een rechtzaak gestart?quote:Op woensdag 16 december 2020 01:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Powell niet bij het Trump team zit, zij is een strijder van de Constitution.
Het lijkt erop of ze haar eigen recordaantal verloren rechtszaken wil behalen.
Je hebt dus geen enkel vertrouwen in de 'msm', maar een mediabedrijf dat al weken verkondigt dat Trump alsnog kan winnen acht jij volkomen betrouwbaar? Dat terwijl alle analyses die media zoals Newsmax en OANN de afgelopen weken loslieten op deze kwestie, de plank volledig missloegen?quote:
Dat doet iedereenquote:Op woensdag 16 december 2020 08:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt dus geen enkel vertrouwen in de 'msm', maar een mediabedrijf dat al weken verkondigt dat Trump alsnog kan winnen acht jij volkomen betrouwbaar? Dat terwijl alle analyses die media zoals Newsmax en OANN de afgelopen weken loslieten op deze kwestie, de plank volledig missloegen?
Ieder z'n ding, maar het lijkt er vooral dat jouw mediadieet afhankelijk is van wat je wilt horen.
AH, Powell zit weer lekker aan de cracken.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:58 schreef theguyver het volgende:
Release the kraken!!!
We gaan gewoon lekker door.
Nr 60 tenminste als ze hiervan een rechtzaak van gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |