Zoiets?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan wil ik hun spelprogramma's op tv er ook bij...
Heb je dat draadje ook verder gelezen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Het CBS bevestigd dit zelfs.
[ twitter ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De overige 25 dagen na 6 december gaan er statistisch nog ca. 11.000 mensen dood, excl. mensen die overlijden aan Corona.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maakt niet uit, de boodschap komt over.quote:
quote:
Geheel in stijl.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:24 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de boodschap komt over.
Baudet als bron nemenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:24 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de boodschap komt over.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:21 schreef Fred het volgende:
[..]
De overige 25 dagen na 6 december gaan er statistisch nog ca. 11.000 mensen dood, excl. mensen die overlijden aan Corona.
ik probeer mijzelf te overtuigen day dit een normaal jaar wasquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:12 schreef Mammietje het volgende:
Misschien kan je beginnen met oliebollen? Booming business nu!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik probeer mijzelf te overtuigen day dit een normaal jaar was
ik heb besloten mij te storten in RDR2 en nu dus Cyberpunk, en netflix en primevideo en torrents en nieuwsgroep downloaden
op het eind word ik nog gekker, gelukkig heb ik ook zo'n uitkering, binnenkort beter worden in hehaktballen draaiene en bakken
Voorlopig is de Action gewoon netjes dicht zonder morren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wacht, het kan dus nóg triester dan de Action?
Waarschijnlijk ook minder verkeersdoden, minder mensen die overlijden aan griep, enige natellingen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:21 schreef Fred het volgende:
[..]
De overige 25 dagen na 6 december gaan er statistisch nog ca. 11.000 mensen dood, excl. mensen die overlijden aan Corona.
Precies, credits voor ze!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorlopig is de Action gewoon netjes dicht zonder morren.
Volgens post 74 waren ze in overleg om ook weer open te gaan/kunnen /mogen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Was wel een van de weinige in de winkelstraat waar vandaag het licht branden. Misschien tijdschakelaar, misschien in stilte iets voorbereiden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet word je voor viruswappie uitgemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:16 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Er is tot nu toe geen oversterfte waar te nemen in 2020.
Of de rommel van gisteren opruimen! Hadden ze het toen te druk voor!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Was wel een van de weinige in de winkelstraat waar vandaag het licht branden. Misschien tijdschakelaar, misschien in stilte iets voorbereiden.
Hulde aan de Actionquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan ook, ik sluit niks uit. Viel mij allen op dat het zelfs bij Hema donker was.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Of de rommel van gisteren opruimen! Hadden ze het toen te druk voor!
Die maken 600 miljoen winst, die hebben genoeg vet op de botten en dat kun je van een hoop andere ketens niet zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was denk ik de nieuwste aanwinst die de klapper van deze Kerst zou moeten worden:quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Was wel een van de weinige in de winkelstraat waar vandaag het licht branden. Misschien tijdschakelaar, misschien in stilte iets voorbereiden.
En met hun prijzen moet je dan toch echt aardig wat troep verkopen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Die maken 600 miljoen winst, die hebben genoeg vet op de botten en dat kun je van een hoop andere ketens niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |