Zoiets?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan wil ik hun spelprogramma's op tv er ook bij...
Heb je dat draadje ook verder gelezen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Het CBS bevestigd dit zelfs.
[ twitter ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De overige 25 dagen na 6 december gaan er statistisch nog ca. 11.000 mensen dood, excl. mensen die overlijden aan Corona.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maakt niet uit, de boodschap komt over.quote:
quote:
Geheel in stijl.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:24 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de boodschap komt over.
Baudet als bron nemenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:24 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de boodschap komt over.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:21 schreef Fred het volgende:
[..]
De overige 25 dagen na 6 december gaan er statistisch nog ca. 11.000 mensen dood, excl. mensen die overlijden aan Corona.
ik probeer mijzelf te overtuigen day dit een normaal jaar wasquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:12 schreef Mammietje het volgende:
Misschien kan je beginnen met oliebollen? Booming business nu!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik probeer mijzelf te overtuigen day dit een normaal jaar was
ik heb besloten mij te storten in RDR2 en nu dus Cyberpunk, en netflix en primevideo en torrents en nieuwsgroep downloaden
op het eind word ik nog gekker, gelukkig heb ik ook zo'n uitkering, binnenkort beter worden in hehaktballen draaiene en bakken
Voorlopig is de Action gewoon netjes dicht zonder morren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wacht, het kan dus nóg triester dan de Action?
Waarschijnlijk ook minder verkeersdoden, minder mensen die overlijden aan griep, enige natellingen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:21 schreef Fred het volgende:
[..]
De overige 25 dagen na 6 december gaan er statistisch nog ca. 11.000 mensen dood, excl. mensen die overlijden aan Corona.
Precies, credits voor ze!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorlopig is de Action gewoon netjes dicht zonder morren.
Volgens post 74 waren ze in overleg om ook weer open te gaan/kunnen /mogen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Was wel een van de weinige in de winkelstraat waar vandaag het licht branden. Misschien tijdschakelaar, misschien in stilte iets voorbereiden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet word je voor viruswappie uitgemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:16 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Er is tot nu toe geen oversterfte waar te nemen in 2020.
Of de rommel van gisteren opruimen! Hadden ze het toen te druk voor!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Was wel een van de weinige in de winkelstraat waar vandaag het licht branden. Misschien tijdschakelaar, misschien in stilte iets voorbereiden.
Hulde aan de Actionquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan ook, ik sluit niks uit. Viel mij allen op dat het zelfs bij Hema donker was.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Of de rommel van gisteren opruimen! Hadden ze het toen te druk voor!
Die maken 600 miljoen winst, die hebben genoeg vet op de botten en dat kun je van een hoop andere ketens niet zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was denk ik de nieuwste aanwinst die de klapper van deze Kerst zou moeten worden:quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Was wel een van de weinige in de winkelstraat waar vandaag het licht branden. Misschien tijdschakelaar, misschien in stilte iets voorbereiden.
En met hun prijzen moet je dan toch echt aardig wat troep verkopen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Die maken 600 miljoen winst, die hebben genoeg vet op de botten en dat kun je van een hoop andere ketens niet zeggen
He shit... nou wil ik er zo één...quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat was denk ik de nieuwste aanwinst die de klapper van deze Kerst zou moeten worden:
Het lichtgevende, kerstliedje zingende eiersnijder.
Balen dat ze die niet kunnen verkopen nu. Was echt de kip met de gouden gesneden eieren geweest anders.
Nu al het hoogste aantal doden over de 10 genoemde jaren en nog bijna een volle maand te gaan. Komen nog 11.000-12.000 doden bijquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
[ twitter ]
Met dat vet zal het wel meevallen, nadat de aandeelhouders jaarlijks zijn gepasseerd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Die maken 600 miljoen winst, die hebben genoeg vet op de botten en dat kun je van een hoop andere ketens niet zeggen
Yep, maar je ziet: zo makkelijk zijn de wappies over te halen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Nu al het hoogste aantal doden over de 10 genoemde jaren en nog bijna een volle maand te gaan. Komen nog 11.000-12.000 doden bij
Deze is wel heel makkelijk te debunken
Ja lol met nog bijna een maand te gaan komen daar dus minimaal 12.000 doden bij. Raar dat politici dit soort simpele sommen zelfs niet snappen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij is geen viruswappie, hij is mentaal beperkt omdat hij niet kan rekenen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet word je voor viruswappie uitgemaakt
En als de aandeelhouders zijn gepasseerd, komen de wielen van de fiets van Piet zijn paquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Met dat vet zal het wel meevallen, nadat de aandeelhouders jaarlijks zijn gepasseerd.
Natuurlijk snapt-ie het wel. Daarom post-ie het nu en niet later, want dan komt het 'm niet meer zo goed uit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja lol met nog bijna een maand te gaan komen daar dus minimaal 12.000 doden bij. Raar dat politici dit soort simpele sommen zelfs niet snappen.
Discalculie... kan de beste overkomen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is geen viruswappie, hij is mentaal beperkt omdat hij niet kan rekenen.
Dat wordt voorlopig grotendeels gespendeerd aan expansie in het buitenland, komen meerdere actions per dag bij over Europa gezien.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Met dat vet zal het wel meevallen, nadat de aandeelhouders jaarlijks zijn gepasseerd.
Baudet zit in het Willem Engel kamp.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk snapt-ie het wel. Daarom post-ie het nu en niet later, want dan komt het 'm niet meer zo goed uit.
Je kent je klassiekers of niet. Joke stop toch met koken en ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan mijn zij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En als de aandeelhouders zijn gepasseerd, komen de wielen van de fiets van Piet zijn pa
En ook weer vandaag laat Baudet het debat over de nieuwe maatregelen in de 2e kamer links liggen. Hij is er weer niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is geen viruswappie, hij is mentaal beperkt omdat hij niet kan rekenen.
Het hele probleem ligt ergens anders. En dat is begonnen met het uitkleden van de zorg in de vorige kabinetten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Baudet zit in het Willem Engel kamp.
Virusontkenners officieel in ons parlement.
Je bent te goed van vertrouwen...quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk snapt-ie het wel. Daarom post-ie het nu en niet later, want dan komt het 'm niet meer zo goed uit.
Tja, niet bepaald het meest shockerende item op Baudets conto eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
En vergeet van Haga niet!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig met een virus wat exponentieel stijgt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:59 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Het hele probleem ligt ergens anders. En dat is begonnen met het uitkleden van de zorg in de vorige kabinetten.
Ik heb nooit over de Action gemopperdquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ga je nu nooit meer over ze mopperen?
Echt? Wil je voor de 4e keer in 2 dagen deze discussie voeren?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:59 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Het hele probleem ligt ergens anders. En dat is begonnen met het uitkleden van de zorg in de vorige kabinetten.
quote:Op woensdag 16 december 2020 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb nooit over de Action gemopperd
Heb jij al een dansende eiersnijder eigenlijk?quote:Op woensdag 16 december 2020 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb nooit over de Action gemopperdZij konden er weinig aan doen dat ze open mochten blijven hè
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:58 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers of niet. Joke stop toch met koken en ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan mijn zij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |