SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Waar heb jij het nou weer over johquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Susan Boyle is nu zo dun en ziet er prachtig uit! (Foto's)
Die kutreclame stond net op 3 verschillende plekken op mijn schermquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over joh
Ohquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die kutreclame stond net op 3 verschillende plekken op mijn scherm
1 grotemannenfinish en het is gelijk een matchplayerquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Waarom had Sjaak deze verwacht
Uiteindelijk is Smiss best een choker toch
Of zo herinner ik hem van de BDO iig
Maar volgens Zjak een formidabele matchplayer.quote:
Ja dat heeft met die zaal te maken denk ik icm publiek en fake geluidquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Klinkt de caller bij jullie ook blikkerig?
Zjak is een kenner.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar volgens Zjak een formidabele matchplayer.
Morgenmiddag tegen Dobbie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:44 schreef Szura het volgende:
Nou gefeliciteerd met eeuwige en pure middelmaat in de tweede ronde
Ik onderschrijf deze postquote:
Waar begonnen we toen opquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vorig jaar zaten we na de laatste partij op topic 13 (al was dat wel met Van Gerwen op de 1e dag dus meer dagjesvolk)
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik onderschrijf deze post
Had niet verwacht dat wij nog eens op dezelfde culinaire smaak uitkwamen
Het viesdikke leven, herkenbaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Op 1quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
quote:05 1 Ryan Joyce Karel Sedláček
06 1 Ross Smith David Evans
07 1 William O'Connor Niels Zonneveld
08 2 Chris Dobey Jeff Smith
09 1 Max Hopp Gordon Mathers
10 1 Callan Rydz James Bailey
11 1 Adam Hunt Lisa Ashton
12 2 Glen Durrant Diogo Portela
Waarom niet? Omdat jij geen garnalen lust?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik onderschrijf deze post
Had niet verwacht dat wij nog eens op dezelfde culinaire smaak uitkwamen
Winner of Game 03quote:
Dit klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker zo'n tosti-gezondquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waardeloos, waardeloos, waardeloosquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben er deze week alleen vrijdag bij de middagsessies.
Niet maximaal bijdragen aan het broeikaseffectquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat een irritant kind met z'n/d'r ecologisch gezin
Ik word echt heel misselijk van dat-wat-voor-haar-moet-doorgaan op z'n hoofd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk elke dag Barney achter de desk
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan gelukkig wel met een half oog kijken (zonder geluid).quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waardeloos, waardeloos, waardeloos
Ik verwacht niets minder dan rullevante bijdrages in dit topicquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan gelukkig wel met een half oog kijken (zonder geluid).
Dat zal niet gaan helaas.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht niets minder dan rullevante bijdrages in dit topic
Heule maatschappij gaat naar de klote, man.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barney doet niet aan gekkigheid, hij is PUUR.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil nog een Barney-docuquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heule maatschappij gaat naar de klote, man.
Verplichte broeken en shirts, maar als clown mag welquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Dit kan wel
Het is immers de dartswereld
Op getatoeëerd haar na, dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heb ik?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mani jij hebt inmiddels contacten met Koert
Zijn haargrens is redelijk verschoven jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef AllesKaputt het volgende:
Nee Barney, jouw 'haar', dat gaat pas een grens over
winehouse.com gaat er nu definitief mee stoppen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja op deze manier denkt 123inkt.nl of hypotheekshop.nu of lensway.tk wel twee keer na voordat ze gaan sponsoren.
de onderkant is niet getatoeëerd héquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Nee jouw haartattoo is lekker om naar te kijken Ray.
Toch een heuse like op zijn minstquote:
Ja, toch wel sportief van Koerd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch een heuse like op zijn minst
Ik zou het bijzonder leuk vinden als Koert Ray even confronteert met die foto
Zak in......quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Barney zeikt over pijlenwissel van collega
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga stukquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:58 schreef Tagliano het volgende:
Dit is zo gigantisch over de top dat ik het fantastisch vind
Ik vind het nu ook weer leuk ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:58 schreef Tagliano het volgende:
Dit is zo gigantisch over de top dat ik het fantastisch vind
Wil jij cola Stijn?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
De vorige keer dat hij een kerstact deed ging hij er hard vanaf tegen Alcinas.
Had ie vorig jaar toch? Of jaar er voor?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:59 schreef macca728 het volgende:
Volgende keer nog kerstballen in je baard
We zitten weer in de gevarenzone amicequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Onlogisch graag de stand van zaken.
Ja vroeger deden ze nog lekker normaal..quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zie liever Ted Hankey die uit een kist opstaat en vleermuizen naar het publiek gooit.
Jankend aan het kerstdinerquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zitten weer in de gevarenzone amice
[ afbeelding ]
Heb je Alcinas?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit ook aanstaan.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja vroeger deden ze nog lekker normaal..
[ twitter ]
RayBar en Vinnie hebben meteen besteld.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow kopen er zoveel mensen rotzooi bij die shop?
Omdat het goedkoop is en het is een SPECIAAL WK setjequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow kopen er zoveel mensen rotzooi bij die shop?
In een snelle zoektocht kwam ik nog wel bij een andere Smith uitquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zoek oliebollen-uitdeel.gif @:wimderon @:Tagliano
Hernia en reuma worp tegelijk, chapeauquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In een snelle zoektocht kwam ik nog wel bij een andere Smith uit
[ afbeelding ]
Stylist.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net zo mooiquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pipe moet Smizzie gehaat hebben ivm diens traagheid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blik van Baxterquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zo mooi
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zoek oliebollen-uitdeel.gif @:wimderon @:Tagliano
Dat Smith oliebollen uitdeelt bij zijn opkomst denk ikquote:
Dezelfde geelheid als de teint van Gilding's gebit?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Zoow, Koert heeft viesoranje vingers.
Je zou bijna denken dat Andrew rooktquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dezelfde geelheid als de teint van Gilding's gebit?
quote:
Met kokskleding en theedoekquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat Smith oliebollen uitdeelt bij zijn opkomst denk ik
Nou nou, da's een wel heel vluchtige aanname!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:13 schreef spleeh het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Andrew rookt
Juistquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Met kokskleding en theedoek
Andrew is een befferquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:13 schreef spleeh het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Andrew rookt
Dat is toch Stief Hine? Muffin Man.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
The ferry next dee you gave it awee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
LAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEART
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Dat is steve Hinequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat Smith oliebollen uitdeelt bij zijn opkomst denk ik
Was dat Hinequote:
Ja die!quote:
Het volgende puntverlies van Pep meepakken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Wright even zijn best doet kunnen we nog een mooi stuk van de bekerkraker in Emmen zien.
Ik twijfelde ook al.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat Hine
Ik voel mij bedrogen door mijn geheugen
1-1, op weg naar een verlening!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Wright even zijn best doet kunnen we nog een mooi stuk van de bekerkraker in Emmen zien.
Pep is een maniakquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het volgende puntverlies van Pep meepakken.
Tottenham kampioen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Yep, al blijf ik het jammer vinden dat ze niet gewoon tijdens de kerst spelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind de speeldagen dit jaar bijzonder fijn vallen ja
Hmm ja al zou ik een dagje even geen darts nog wel prima vindenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, al blijf ik het jammer vinden dat ze niet gewoon tijdens de kerst spelen.
Kijk jij kunt daar wel lollig over gaan doenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dit WK gaat om een wereldtitel"
Pak je toch even mee.
En om de winst in het voorspelspel, maar dat zegt ie dan niet hequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dit WK gaat om een wereldtitel"
Pak je toch even mee.
Rulo Garcia helpt de goede openingsfase van Athletic Club ook weer naar de gallemiezen met zijn mongolenshowtje tegen Real Madrid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het bijt elkaar niet zo, zou je denken. Je moet hoe dan ook alles op alles zetten om zoveel mogelijk wedstrijden te winnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens mij overschat Zjak echt flink hoe erg Wright over de nummer 1 positie nadenktdie is echt veel meer bezig met titelverdediging
Beroertegenot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet gewoon elke leg voor de winst gaan, als je dat volhoudt maak je een goede kans om ver te komen in het toernooi.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het bijt elkaar niet zo, zou je denken. Je moet hoe dan ook alles op alles zetten om zoveel mogelijk wedstrijden te winnen.
Kijk, bij 1-0 kan het dus ook zomaar 1-1 wordenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk jij kunt daar wel lollig over gaan doen
Maar je krijgt er geen speld tussen
Hij zal wel denken "Oost West, Thuis Best"quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
West legt 77.1 gemiddeld op de mat
Dat zei Boudewijn Zenden ooit toen hij serieus United aan het analyseren wasquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk, bij 1-0 kan het dus ook zomaar 1-1 worden
Klopt.
Buiten Westen geslagen door Wrightquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel denken "Oost West, Thuis Best"
Ik moest er toch om lachen.quote:
Je vraagt je toch af waarom hij daarna nooit meer is uitgenodigd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zei Boudewijn Zenden ooit toen hij serieus United aan het analyseren was
Hij keek de presentator ook echt aan of hij een punt had gemaakt
Wat heeft Go Ahead nu nodig?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |