https://www.omroepbrabant(...)houdt-zich-binnen-opquote:De politie is met een speciaal interventieteam een woonlocatie voor mensen met een verstandelijke beperking in Schijndel binnengevallen, omdat er een man die 'ernstig verward gedrag' vertoont binnen is. Een verslaggever ter plaatse meldt dat er meerdere explosies te horen waren aan de achterkant van het pand aan de Boschweg. De oorzaak is nog niet duidelijk.
De politie is met zeker dertien wagens uitgerukt. Ook de brandweer en de ambulancediensten zijn ter plaatse. De hulpdiensten zijn sinds ongeveer 17.00 uur aanwezig in de straat. Behalve het interventieteam is ook de adviseur gevaarlijke stoffen van de brandweer naar binnen gegaan.
Een aantal bewoners is naar buiten gehaald. Zij worden opgevangen bij de overburen. Op de website van de organisatie, Philadelphia, staat dat er zes mensen wonen in de locatie aan de Boschweg.
Zal die rooie wel wir zen. Toet toet witte wel. Kei gek d'n dieje. Ak 'm zie dan maak ik 'm kapot die verrekte mongol!quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
schijndel, dat is toch van de new kids??
zonne grote vuurbal dalijk jonge!quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal die rooie wel wir zen. Toet toet witte wel. Kei gek d'n dieje. Ak 'm zie dan maak ik 'm kapot die verrekte mongol!
Ipv dit te posten op FOK! had je ook 112 kunnen bellen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:07 schreef Hathor het volgende:
Over explosies gesproken, hier waren er net twee op de parkeerplaats aan de achterkant en nu staat er een auto in lichterlaaie waarbij de vlammen inmiddels tegen het aangrenzende appartementencomplex aanslaan. De ramen hier klapten zowat uit de sponningen.
Heb je het gefilmd?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:07 schreef Hathor het volgende:
Over explosies gesproken, hier waren er net twee op de parkeerplaats aan de achterkant en nu staat er een auto in lichterlaaie waarbij de vlammen inmiddels tegen het aangrenzende appartementencomplex aanslaan. De ramen hier klapten zowat uit de sponningen.
De politie was er al om iedereen te vertellen naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ipv dit te posten op FOK! had je ook 112 kunnen bellen.
Zomaar een ideetje
Hm, dus je hebt op zo'n woonlocatie dus wel internet. Chill.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:07 schreef Hathor het volgende:
Nee, ik niet, maar wel een paar dozijn anderen zag ik, dus het zal straks wel op Dumpert langskomen verwacht ik. Vuur is overigens uit nu.quote:
Hoezo al het nieuws?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:20 schreef KreKkeR het volgende:
Hoezo gaat al het nieuws opeens over gebeurtenissen in Schijndel?
Zunne grote vuurbal jongeh! BaAAAAAM!!!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:20 schreef KreKkeR het volgende:
Dolle boel daar in schijndel:
https://www.bd.nl/meierij(...)-schijndel~a44e5bf1/
https://www.telegraaf.nl/(...)e-grijpt-in-bij-hema
Als ge uit Skijndel komt, dan bende un homo, en da witte gij zelluf ok!quote:Op woensdag 16 december 2020 01:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zunne grote vuurbal jongeh! BaAAAAAM!!!
Serieus, FOK!? Nog niemand hier?
HomooOOOOOOquote:Op woensdag 16 december 2020 09:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ge uit Skijndel komt, dan bende un homo, en da witte gij zelluf ok!
quote:Op woensdag 16 december 2020 01:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zunne grote vuurbal jongeh! BaAAAAAM!!!
Serieus, FOK!? Nog niemand hier?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
zonne grote vuurbal dalijk jonge!
Dank. Overheen gelezenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|