COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1172 Een beetje stout? Meer een beetje domquote:
Het is wel duidelijk dat het kostte wat kost persé voor de feestdagen in de winkels moest liggen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit een transcript door te lezen van die shareholdersmeeting call maar het komt er in het kort op neer volgens mij dat uitstellen naar volgend jaar geen optie was blijkbaar.
Nou stoor ik me er niet echt aan tijdens het spelen, maar de AI van NPC's zien ze ook als bug en gaan ze ook wel fixen. Ik denk dat er uiteindelijk wel een prima game (wat ik het nu al vind) voor iedereen uit gaat komen.
(en idd, de maatregelen zijn wederom te slap.)
raar wel gezien er specifiek is aangegeven dat als je primaire verkoop niet binnen de winkels vallen die wél open mogen je gewoon gezeik krijgtquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1172 Een beetje stout? Meer een beetje dom
Hema was vandaag al open.
Net als tal van tuincentra, want ze verkopen ook hondenbrokken.
Niet essentiële winkels mogen ook open al hun assortiment voor 30 procent uit essentiële goederen bestaat, Wibra gaat morgen open, Action waarschijnlijk ook.
Etcetera, etcetera
Ik heb TLOU2 op PS4 gespeeld en had werkelijk waar nergens last van. En t was niet eens een PS4 Pro.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU II is weer goedkoop te krijgen, BCC en Wehkamp (27 euro). Had 'm bijna gekocht, maar toch even niet. Backlog > TLOUII. Sowieso een game die beter op PS5 te spelen is.
Jawel. Vond er op een gegeven moment echter weinig aan. Ik bene cht zo'n OCD figuur die dan ineens alle vraagtekens wil doen, en het werden er zoveel dat t verhaal maar niet opschoot en ik echt alle interesse verloor. Bovendien vond ik de besturing (en t karakter van de hoofdpersoon) veel te stug.quote:
Mja, die schade is natuurlijk zo grroot vanwege de enorme hype die er vooraf voor ontstond. Ook gezien het succes van The Witcher. De verwachtingen waren torenhoog, ze lieten super mooie dingen zien steeds, beloftes werden gemaakt en het stapelde maar op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het kostte wat kost persé voor de feestdagen in de winkels moest liggen.
En dat ze het uiteindelijk prima zullen fixen staat buiten kijf.
Maar reputatieschade is onbetaalbaar.
Nice. Moet wat rekenmachientjes kopen bij de action.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1172 Een beetje stout? Meer een beetje dom
Hema was vandaag al open.
Net als tal van tuincentra, want ze verkopen ook hondenbrokken.
Niet essentiële winkels mogen ook open al hun assortiment voor 30 procent uit essentiële goederen bestaat, Wibra gaat morgen open, Action waarschijnlijk ook.
Etcetera, etcetera
Bevestigd, ze gaan idd openquote:Op woensdag 16 december 2020 10:13 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nice. Moet wat rekenmachientjes kopen bij de action.
IKEA is de volgende denk ik, die waren ook aan het lobbyen bij het ministerie. Wát een flopshow.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bevestigd, ze gaan idd open![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)s-lockdown~a5c5bd65/
Kutquote:Op woensdag 16 december 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bevestigd, ze gaan idd open![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)s-lockdown~a5c5bd65/
Deze hele situatie zou bloedserieus moeten zijn, maar in werkelijkheid is het om je bescheurenquote:Op woensdag 16 december 2020 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IKEA is de volgende denk ik, die waren ook aan het lobbyen bij het ministerie. Wát een flopshow.
Het verhaal? Je weet niet of je die rooie wil, of die brunette. Oh, en je bent op zoek naar Siri terwijl er oorlog is tussen twee steden.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Alleen heb ook geen diee meer wat t verhaal wasWeet nog wel dat ik bij Skellige zat ergens.
Mensen die niet voor Triss gaan, kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal? Je weet niet of je die rooie wil, of die brunette. Oh, en je bent op zoek naar Siri terwijl er oorlog is tussen twee steden.
En er vliegen wat lijken rond in de lucht die een beetje vervelend doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal? Je weet niet of je die rooie wil, of die brunette. Oh, en je bent op zoek naar Siri terwijl er oorlog is tussen twee steden.
Als dat t enige verhaal is, snap ik meteen dat ik afgehaakt benquote:Op woensdag 16 december 2020 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal? Je weet niet of je die rooie wil, of die brunette.
Als Siri (HEY SIRI!) heeb ik al een x gespeeld, dat weet ik nog wel.quote:Oh, en je bent op zoek naar Siri terwijl er oorlog is tussen twee steden.
Dat kan dus niet. Want ze mogen alleen de essentiele goederen verkopen en de rest wordt afgeschermd en uit de kassa gehaald.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:13 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nice. Moet wat rekenmachientjes kopen bij de action.
Ik wilde voor Dandelion gaan, maar dat ging nietquote:Op woensdag 16 december 2020 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet voor Triss gaan, kan ik niet serieus nemen.
Enigszins jammer dat alle sexscenes hetzelfde zijn.
Jullie maken het niet veel interessanterquote:Op woensdag 16 december 2020 10:29 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
En er vliegen wat lijken rond in de lucht die een beetje vervelend doen.
Kan vast in de pc-mods.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde voor Dandelion gaan, maar dat ging niet
Het verhaal is dat er meerdere groepen zijn die Siri willen hebben om te gebruiken voor hun eigen plannen. Jij als stiefpapa wilt haar redden. Dan kom je er achter dat ze tegenwoordig volwassen is en haar eigen beslissingen wil maken. Afhankelijk van de band die je met haar opbouwt in de loop van het spel, maakt ze een keuze aan het einde.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie maken het niet veel interessanter
Kortom: geen verhaal, alleen welk wijf ik wil neuken?
Ik stop m weer terug in de la
Huehuequote:
Yennefer zonder twijfel.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet voor Triss gaan, kan ik niet serieus nemen.
Enigszins jammer dat alle sexscenes hetzelfde zijn.
Je kan gewoon het spel pauzeren steeds en dan het filmpje weer verder kijken. Dat gaat niet van de tijd af.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Kennypowers ,
Help me, hoe haal ik die White Rider trophy?
Die gozer in het filmpje gaat random van hot naar her.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |