Dat laatste is dus echt onzin.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:22 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Het gaat er vooral om hoe sociaal en handsome je bent.
Focus je daar dan eerst op. Dan neemt die seksuele wanhoop al deels af denk ik en word je sowieso al aantrekkelijker in de ogen van vrouwen. Een man zonder vrienden is 9 van de 10 keer geen catch.quote:
Dat is knap onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het o.a over veel reizen. Wel knap als je onder bewind staat.
Tips voor je uiterlijk en kleding.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:22 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Het gaat er vooral om hoe sociaal en handsome je bent.
Nee, ja er zijn simpele vrouwen die alleen naar uiterlijk kijken maar je hebt er ook genoeg die een goed innerlijk veel belangrijker vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:24 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dus uiterlijk speelt toch een grote rol als het om vrouwen gaat?
Natuurlijk, ook bij mannen, maar voor een ONS of FWB bij vrouwen meer dan bij mannen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:24 schreef osodevo het volgende:
[..]
Waarom ga je door met deze farce????? Je blijft zuigen!!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:24 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, laat jezelf dan gewoon zien. Dan kunnen we zeggen, misschien het haar anders, of kleding anders om dingen accentueren of zo. Dan is er goed advies te gevenquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:22 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Same here.
Kan ook pas dan echt tips geven.
Ik heb het bewind onlangs bij het Hof laten beëindigen maar dat betekent niet dat ik met geld kan gaan smijten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is knap onverantwoordelijk.
Alle vrouwen kijken naar uiterlijk, hou op met onzin praten. Geldt ook voor mannen. Valse dooddoeners heeft TS ook niets aan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ja er zijn simpele vrouwen die alleen naar uiterlijk kijken maar je hebt er ook genoeg die een goed innerlijk veel belangrijker vinden.
Maar dat lost het onderliggende probleem niet op. Ik blijf toch met het verdriet zitten dat ik zelf niet succesvol ben met vrouwen. Het gevoel dat je ongewenst en ongewild bent sucks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:25 schreef Erasmus het volgende:
Je had gisteren nog naar de hoeren moeten gaan toen het nog kon.
Zero fucks geven..en alcoholquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Maar dat lost het onderliggende probleem niet op. Ik blijf toch met het verdriet zitten dat ik zelf niet succesvol ben met vrouwen. Het gevoel dat je ongewenst en ongewild bent sucks.
Je hoeft maar bij 1 succesvol te zijn, je hoeft geen harem om te bouwenquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Maar dat lost het onderliggende probleem niet op. Ik blijf toch met het verdriet zitten dat ik zelf niet succesvol ben met vrouwen. Het gevoel dat je ongewenst en ongewild bent sucks.
Joh. Echt?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op je vraag. Je weet de antwoorden al, dus. Alle interesses en hobby's heb ik even aan de kant gezet, dit staat op 1.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
En gezien je mijn vraag WEER negeert denk ik dus dat je oprecht geen interesses hebt.
Dus je hebt geen werk, sociaal contact, geen interesses, en geen geld want je staat onder bewind.
Zou het misschien een goed idee zijn, om daar dan iets mee te doen?
Gewoon een ideetje hoor, echt nog geen enkele keer geopperd in je topc, Ik weet het
Alsof iedere autist hetzelfde is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het trouwens wel bijzonder, vriendin van mij heeft een autistische zoon en die heeft zijn eerste vriendinnetje al opgeduikeld. Dus autisme is geen reden om geen vriendinnetje te krijgen.
Noem er eens een paarquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:30 schreef osodevo het volgende:
[..]
Alle interesses en hobby's heb ik even aan de kant gezet
Je hebt geen hobbies.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:30 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op je vraag. Je weet de antwoorden al, dus. Alle interesses en hobby's heb ik even aan de kant gezet, dit staat op 1.
Wat maakt weinig uit?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar het maakt dus weinig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |