Nee, hij is 28quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:55 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
nee hij is een stuk ouder maar wil persé chickies van net 20 die helemaal strak staan. Dat kan maar dan moet ie daar wel wat tegenover staan, laat dat nou net zijn probleem zijn.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heb jij jezelf ontwikkeld dit jaar?
Weet jij wel hoeveel geld ik kwijt ben geweest aan mijn missies?!quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden van die focus. De reden van die focus is dat je gewoon een shortcut naar pussy wil, maar je wil er per sé niet voor betalen, dus open je elke dag hetzelfde topic met een andere titel, en gaat er helemaal nooit wat veranderen, want al die topics hebben je helemaal niets opgeleverd omdat je een shortcut wil.
quote:Daar sta je dan 30+ en maagd, zonder enige seksuele- en liefdeservaring.Jarenlang heb ik ervoor gestreden maar op een gegeven moment is de rek eruit en ben ik moe van het strijden. Nooit had ik kunnen denken dat het zó moeilijk kan zijn om een vrouw te verleiden en in bed te krijgen. Ik zie het om mij heen gebeuren, diverse keren getuige mogen zijn hoe anderen seks kunnen hebben. Zwaar frustrerend als je zelf nooit succes hebt.
![]()
quote:
Dat is heel afstotelijk voor vrouwen, die schreeuw om intimiteit en seks. Alsof we het kunnen ruiken en op de vlucht slaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:57 schreef osodevo het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel geld ik kwijt ben geweest aan mijn missies?!Je kunt mij veel verwijten maar niet dat ik niets gedaan heb.
Dat ik hier topics open is een stukje frustratie maar ook ontreddering omdat ik niet meer weet wat ik nog kan doen. Ik heb immers bijna alles al geprobeerd. Als je elke keer faalt, dat is een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen en kwijl ik depressief in een hoekje weg. Zoals nu, dan maak ik topics aan. Mijn lichaam schreeuwt om intimiteit en seks. Dat is natuurlijk en ik wil die behoefte bevredigen.
Die missie is het probleem. Je bent te gefixeerd, dat hebben mensen door, daar knappen mensen op af.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:51 schreef osodevo het volgende:
[..]
Want? Ik heb een doel, een missie.... dat is een flinke draai wat ik eerder deed. Huilen en hier posten lost inderdaad niets op, ik moet in actie komen! Ik dacht altijd dat liefde vanzelf wel op je pad komt maar in die 10 jaar heb ik niets gezien. Daarom die focus.
Stond jij niet onder toezicht? Dus zoveel geld zal dat niet zijn. Daarbij had je dat geld dan beter uit kunnen geven aan een hoer, want dan had je wél seks gehad, want al die 'missies' hebben je helemaal niets opgeleverd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:57 schreef osodevo het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel geld ik kwijt ben geweest aan mijn missies?!Je kunt mij veel verwijten maar niet dat ik niets gedaan heb.
Dat ik hier topics open is een stukje frustratie maar ook ontreddering omdat ik niet meer weet wat ik nog kan doen. Ik heb immers bijna alles al geprobeerd. Als je elke keer faalt, dat is een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen en kwijl ik depressief in een hoekje weg. Zoals nu, dan maak ik topics aan. Mijn lichaam schreeuwt om intimiteit en seks. Dat is natuurlijk en ik wil die behoefte bevredigen.
Wat er is de eerste quote staat klopt niet. Ik ken TS, hij is 28.quote:
Ja, vooral die seksobsessie stimulerenquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vertel eens; waarom niet gewoon naar de hoeren?
28 is niet heel jong maar om nou te zeggen dat het heel laat is. Volgens mij zijn er genoeg mannen en vrouwen die op wat latere leeftijd voor het eerst seks hebben. TS is zeker niet de enige 28 jarige met deze situatie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat er is de eerste quote staat klopt niet. Ik ken TS, hij is 28.
Oeps.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Stond jij niet onder toezicht? Dus zoveel geld zal dat niet zijn. Daarbij had je dat geld dan beter uit kunnen geven aan een hoer, want dan had je wél seks gehad, want al die 'missies' hebben je helemaal niets opgeleverd.
Wat zijn je missies? Gaat het nog over liefde/seks of is dat iets heel anders?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:57 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik wil succes met vrouwen hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zijn je missies? Gaat het nog over liefde/seks of is dat iets heel anders?
Volgens mij had hij het o.a over veel reizen. Wel knap als je onder bewind staat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zijn je missies? Gaat het nog over liefde/seks of is dat iets heel anders?
Waarom negeer je mijn vraag?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:07 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik wil succes met vrouwen hebben.
Ik snap het niet sorry. Je zegt veel geld kwijt te zijn aan je missies. Wat voor missies? Daten met vrouwen of hoe moet ik dat zien.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:07 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik wil succes met vrouwen hebben.
Ah ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het o.a over veel reizen. Wel knap als je onder bewind staat.
Welk toezicht? Niet meer gelukkig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Stond jij niet onder toezicht? Dus zoveel geld zal dat niet zijn. Daarbij had je dat geld dan beter uit kunnen geven aan een hoer, want dan had je wél seks gehad, want al die 'missies' hebben je helemaal niets opgeleverd.
Heb je wel seks gehad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:09 schreef osodevo het volgende:
[..]
Welk toezicht? Niet meer gelukkig.
Denk je dat als ik mij door een hoer laat ontmaagden dan ineens succesvol ben met vrouwen? Is dat de oplossing?
Reizen, missies in het buitenland. Daten e.d. is in NL nogal duur.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap het niet sorry. Je zegt veel geld kwijt te zijn aan je missies. Wat voor missies? Daten met vrouwen of hoe moet ik dat zien.
Nee. Naar de hoeren gaan is dan ook niet de oplossing. Goed dat je dat in ieder geval al inzietquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:09 schreef osodevo het volgende:
[..]
Denk je dat als ik mij door een hoer laat ontmaagden dan ineens succesvol ben met vrouwen? Is dat de oplossing?
Denk dat daten goedkoper is dan reizen maar oke. Sowieso kun je een date zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:10 schreef osodevo het volgende:
[..]
Reizen, missies in het buitenland. Daten e.d. is in NL nogal duur.
Ik ontwikkel mij op mijn eigen manier. In hoeverre is dat relevant om succesvol te worden met vrouwen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |