Laat maar zitten hoorquote:
Welke scheermesjes?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Kom echt nooit bij Rituals. Ook niet bij Ici Paris en dergelijken.
Gebruik vrijwel geen make-up. Shampoo koop ik online, rest bij de supermarkt.
Geen idee maar wel naast Fokkershoekquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is het toeval dat dat naast Maaskantje ligt, jonguh?
Ik slinger zo de PS5 aanquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goedzo....![]()
Ga het debat maar ff voor me notuleren ofzo...
Jij durft.quote:
Komt goed, uurtje wachtenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik pik het niet meer, dit is de laatste druppel
Maaskantje, Skijndel én Fokkershoek in één regio? Huizenprijzen moeten daar wel door het dak gaan, lijkt me the place to be.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee maar wel naast Fokkershoek
Op naar Gall & Gall dan maarquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik pik het niet meer, dit is de laatste druppel
Ik moet wel een beetje lachen bij het idee dat in heel Nederland nu de politie bij de Hema en Kruidvat aan het binnenvallen is.quote:
Ik ga lekker verder klussen de komende tijd. Misschien af en toe wat spullen nodig.quote:
DSIgodenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:03 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje lachen bij het idee dat in heel Nederland nu de politie bij de Hema en Kruidvat aan het binnenvallen is.
'Worden er hier strings verkocht?!'quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:03 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje lachen bij het idee dat in heel Nederland nu de politie bij de Hema en Kruidvat aan het binnenvallen is.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:04 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Worden er hier strings verkocht?!'
Elke onderbroek kan een string zijn voor iemand. Bij 250 kilo is een boxershort dat ook wel, misschien zelfs het Hema corrigerende ondergoed wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:04 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als het eetbare zijn mag het.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:04 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
The Day The Rookworst Died.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:05 schreef hjansen82 het volgende:
Deze lockdown gaat de geschiedenis in, als de Hema-worst lockdown. Allemaal aan de Hema-worst deze kerst.
Vervanger voor de eiersnijder als je die niet hebtquote:
Maar wel goed dat er wel wordt gecontroleerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |