WOEDEND.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die schijnen vanaf vandaag voortaan pas om 15.15u te komen.
Idd niet zo moeilijk een een mailtje te sturen naar elke ondernerming adhv KvK u bent gesloten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk te verwachten, dat als je voor de één (Hema = warenhuis, maar verkoopt ook voedsel, dus mag open. Tuincentrum, moet dicht, maar verkoopt ook dierenvoer, dus mag open), dat dan iedereen zich in bochten gaat wringen om ook open te mogen.
Had gewoon duidelijk en rechtlijnig geweest.
Dit mag open. Dat niet. Punt.
Het was eigenlijk wel goed, want normaalgesproken is het moeilijk om niet gelijk zo'n hele doos weg te werken, maar nu dacht ik na elke bonbon "ok laat maar weer voor vandaag"quote:
Zeg, hou jij je es ff een beetje in!quote:
Volgens mij gaat het erom of een winkel voornamelijk levensmiddelen verkoopt. En voor de HEMA geldt dat niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:52 schreef 297534 het volgende:
Je kan wel open blijven om een beperkt aantal essentiële goederen te blijven verkopen, zoals de Hema, maar het is wel de vraag of open blijven dan nog wel rendabel is.
quote:Winkels die voornamelijk levensmiddelen verkopen, drogisterijen, apotheken, opticiens, audiciens, winkels voor reparatie en onderhoud mogen openblijven. Doe-het-zelfzaken mogen een afhaalfunctie inrichten.
Rituals fan spotted.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan nog aangescherpt worden.
Hema open is belachelijk.
15:15quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:57 schreef Leonos het volgende:
Nou, 13 minuten nog.
Kijken of de lockdown effect heeft
quote:Met ingang van vandaag worden de weekcijfers en het bijbehorende nieuwsbericht om 15.00 uur gepubliceerd. De cijfers op Open data RIVM worden dagelijks om 15.15 uur vernieuwd.
15.15 vanaf vandaag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:57 schreef Leonos het volgende:
Nou, 13 minuten nog.
15.15 uur vandaag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:57 schreef Leonos het volgende:
Nou, 13 minuten nog.
Ik ben nu weer vrolijkquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je es ff een beetje in!![]()
Ben ik blij dat er eindelijk wat minder boze mensen hier zijn, ga jij dwars liggen!![]()
Kom echt nooit bij Rituals. Ook niet bij Ici Paris en dergelijken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:57 schreef Vallon het volgende:
Rituals fan spotted.
Nofi maar dit belachelijk vinden is vooral een mening hanteren als maatstaf.
picsquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Kom echt nooit bij Rituals. Ook niet bij Ici Paris en dergelijken.
Gebruik vrijwel geen make-up. Shampoo koop ik online, rest bij de supermarkt.
Is het toeval dat dat naast Maaskantje ligt, jonguh?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:00 schreef Jazeg het volgende:
Omroep Brabant
11.25 - Politie grijpt in bij HEMA in Schijndel
De politie heeft dinsdagochtend ingegrepen bij de HEMA in Schijndel. Het warenhuis mocht alleen eten en babyspullen verkopen, maar klanten kon veel meer producten in hun winkelmandje leggen. Het warenhuis verkocht gewoon lingerie, telefoonaccessoires, kantoorartikelen en keukenartikelen.
Voor agenten die kwamen controleren was het lastig om te bepalen wat nou wel en wat nou niet mocht. ''Wij moeten de uitgewerkte versie van de regels nog krijgen'', zei een agent.
Bij de Kruidvat wilden agenten ook ingrijpen, omdat er ook andere producten werden verkocht dan drogisterij-artikelen. Maar de winkelmanager liet weten dat zij geen beperkingen hebben gekregen. Een woordvoerder van Kruidvat bevestigd dat.
Wel hilarisch hoor.
Ik pik het niet meer, dit is de laatste druppelquote:
Verrassend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:00 schreef Jazeg het volgende:
Omroep Brabant
11.25 - Politie grijpt in bij HEMA in Schijndel
De politie heeft dinsdagochtend ingegrepen bij de HEMA in Schijndel. Het warenhuis mocht alleen eten en babyspullen verkopen, maar klanten kon veel meer producten in hun winkelmandje leggen. Het warenhuis verkocht gewoon lingerie, telefoonaccessoires, kantoorartikelen en keukenartikelen.
Voor agenten die kwamen controleren was het lastig om te bepalen wat nou wel en wat nou niet mocht. ''Wij moeten de uitgewerkte versie van de regels nog krijgen'', zei een agent.
Bij de Kruidvat wilden agenten ook ingrijpen, omdat er ook andere producten werden verkocht dan drogisterij-artikelen. Maar de winkelmanager liet weten dat zij geen beperkingen hebben gekregen. Een woordvoerder van Kruidvat bevestigd dat.
Wel hilarisch hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |