SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie nu verkering?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
@:cherrylips oog doet het nog.Nog steeds wel een beetje last van.
Verkering is een staat in de menselijke relaties wanneer twee personen, via een meestal mondelinge overeenkomst, hebben verklaard dat zij voor een onbepaalde tijd door het leven gaan als partners en geslachtsgemeenschap hebben.quote:
Goede FOK! Meet zou dat zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:37 schreef Koen66 het volgende:
tijd voor een Fok huwelijk
Wacht met feest nog wel ff topt corona weg is, anders hebben wij er geen zak aan
Ben je ooit op een FOK! Huwelijk geweest?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jullie trouwerij eerst zou zijn
Dat tweede sowieso.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien liggen ze samen vanuit bed te posten en lachen ze nu om ons.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
alleen de verloving.quote:
ohquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:59 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het maar bij een paar speklapjes gelaten ipv een kilo buikspek
Anders ben ik straks weer een paar kilo zwaarder na deze lockdown
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef Karzai het volgende:
ik verwacht geen eters, 1 kilo in je eentje is wat veel
Ja jij kan dat makkelijk aan natuurlijk
Buikspek kan je perfect invriezen en nog eens oppiepen in de ovenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef Karzai het volgende:
ik verwacht geen eters, 1 kilo in je eentje is wat veel
Ja jij kan dat makkelijk aan natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet te snel over jouw huwelijk heen lullen
Eehm ...quote:
Heb je een kippie in de buurt dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee de pan breng ik terug. Schijnt niet zo lekker weg te happen.
Op het savquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een kippie in de buurt dan?
Hoe word je een paar kilo zwaarder van één kilo buikspekquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:59 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het maar bij een paar speklapjes gelaten ipv een kilo buikspek
Anders ben ik straks weer een paar kilo zwaarder na deze lockdown
dit is pas dag 1quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe word je een paar kilo zwaarder van één kilo buikspek
nope ..........quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ooit op een FOK! Huwelijk geweest?
zolang heb ik nog wel vrijquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou dat mag ik toch hopen van niet.
Mja heb het al gehad hequote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
jij zorgt wel dat je virus vrij blijft ja.
Ernst Kuipers had het al over maanden, zeker tot aprilquote:
kom de tijd wel door hoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ernst Kuipers had het al over maanden, zeker tot april![]()
Gemuteerd virus plus het griepseizoen moet nog beginnen en op de Britse eilanden zijn ze ook lichtelijk in paniek.
"The Health Secretary said a new mutated variant of Covid-19 is growing much faster than previous strains.
Resistance to the vaccine currently being rolled out across the UK is being analysed by Government scientists right now"
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ernst Kuipers had het al over maanden, zeker tot april![]()
Gemuteerd virus plus het griepseizoen moet nog beginnen en op de Britse eilanden zijn ze ook lichtelijk in paniek.
"The Health Secretary said a new mutated variant of Covid-19 is growing much faster than previous strains.
Resistance to the vaccine currently being rolled out across the UK is being analysed by Government scientists right now"
Zoals Ballie het gisteren zei klonk het lang niet zo paniekerig. Watjequote:Op dinsdag 15 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
op de Britse eilanden zijn ze ook lichtelijk in paniek.
ik zou mij pas echt zorgen gaan maken als de doden weer tot leven komenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals Ballie het gisteren zei klonk het lang niet zo paniekerig. Watje
ah je hebt werk gevondenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
k zit klaar voor mijn eerste klus [ afbeelding ]
badkamer, toilet en woning zuigen en moppen.
why not?>quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schoonmaak klusje maar ik schiet er echt niks mee op ook.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
wordt natuurlijk van de uitkering afgetrokken
is voor maar een paar uurtjes, wordt het weer van je uitkering afgehaald zeker?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schoonmaak klusje maar ik schiet er echt niks mee op ook.
ja als ik deze 2 mensen hou dan verdien ik in een hele maand 170 euro. Wat wordt afgetrokken van de uitkeringquote:
2 uurtjes zo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, je krijgt wel de dag om
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
is voor maar een paar uurtjes, wordt het weer van je uitkering afgehaald zeker?
Ja maar het is niet zwartquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:36 schreef Karzai het volgende:
ja dus, als je nou iets mocht houden dan loont het
ik ga vanmiddag mn bankstel in stukken zagen, ik kan wel iemand gebruiken die er met de stofzuiger naast blijft staanquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik deze 2 mensen hou dan verdien ik in een hele maand 170 euro. Wat wordt afgetrokken van de uitkering
en meteen biljetjes vangen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
k zit klaar voor mijn eerste klus [ afbeelding ]
badkamer, toilet en woning zuigen en moppen.
Ja durf ik niet met die uitkering ook. Is het risico ook niet waar voor 2 tientjesquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen regelen met die mensen dat je het zwart gaat doen
tot wanneer krijg je die uitkering dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf ik niet met die uitkering ook. Is het risico ook niet waar voor 2 tientjes
juni geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tot wanneer krijg je die uitkering dan?
Schijt aan hebben, een brutaal mens heeft de halve wereld, gewoon een schoonmaakimperium opbouwen binnen drie maanden, www.poetsbal.nlquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf ik niet met die uitkering ook. Is het risico ook niet waar voor 2 tientjes
nou ja die ene jongen die ook dat lijkvocht en zo schoonmaakt. Die Turk, doet het wel goedquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijt aan hebben, een brutaal mens heeft de halve wereld, gewoon een schoonmaakimperium opbouwen binnen drie maanden, www.poetsbal.nl
per uur??quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt het geloof ik uitbetaald. 22 euro bruto dacht ik
Die bedorven kipquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die ene jongen die ook dat lijkvocht en zo schoonmaakt. Die Turk, doet het wel goed
maar wel een teringbaan natuurlijk
Nee voor 2 uur.quote:
Ik schrok alquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee voor 2 uur.
Geloof dat mijn uurloon nu op 11.37 bruto staat. Dat kan ik verhogen maar goed dan kiest niemand je natuurlijk voor een klus. Zag al andere schoonmakers met een uurloon van 19 euro
Voor zulk geld wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je je ook aangemeld zeker :p
Ben je er nooit bang voor dat ze erachter komen dat je zelf ontslag hebt genomen en je moet terugbetalen?quote:
Nee in het begin had ik dat wel maar nu niet meer nee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je er nooit bang voor dat ze erachter komen dat je zelf ontslag hebt genomen en je moet terugbetalen?
Ik zou dat echt niet durven denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee in het begin had ik dat wel maar nu niet meer nee.
En anders was ik zelf wel ontslagen als ik geen ontslag had genomen P
Het was ook niet het plan he, maar toen ik toch wel door kreeg dat de horeca lastig ging worden en ze de rekening stuurde voor belasting dacht ik nou dan doe k het maar wel :pquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet durven denk ik.
Nee dat begrijp ik hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was ook niet het plan he, maar toen ik toch wel door kreeg dat de horeca lastig ging worden en ze de rekening stuurde voor belasting dacht ik nou dan doe k het maar wel :p
Toen ik onslag nam wisten we nog niet dat dit allemaal zo zou lopen met covids
tis ook vies weerquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga nog lekker even mijn bed in, is vast nog wel een beetje warm.
Nou ja als iemand echt heel goed is vind ik 19 euro niet eens zo heel slecht. En als die persoon dan ook even de was vouwt en de oven uitbikt. Als ie heel traag is dan houdt het op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee voor 2 uur.
Geloof dat mijn uurloon nu op 11.37 bruto staat. Dat kan ik verhogen maar goed dan kiest niemand je natuurlijk voor een klus. Zag al andere schoonmakers met een uurloon van 19 euro
Die man van vandaag appte gisteren nog dat er misschien wel meer uren berschikbaar zijn als ik ook de was opvouw maar geen onderbroeken zei diequote:Op dinsdag 15 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja als iemand echt heel goed is vind ik 19 euro niet eens zo heel slecht. En als die persoon dan ook even de was vouwt en de oven uitbikt. Als ie heel traag is dan houdt het op.
terechtquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
Natuurlijk bang dat je aan z'n boxers gaat sniften
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Oven vol kattenhaar. Kattenhaar in de rubbers van de koelkast.
Kattenhaar tegen de plinten, tussen de deuren, boven op de deuren, tussen alle kleine kiertjes en om alle schroefjes en tussen de verwarming gekoekt.
Gast, ik zit te etenquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
kattenhaar rond de parelketting als ze ook achter het randje moet schoonmaken..
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Oven vol kattenhaar. Kattenhaar in de rubbers van de koelkast.
Kattenhaar tegen de plinten, tussen de deuren, boven op de deuren, tussen alle kleine kiertjes en om alle schroefjes en tussen de verwarming gekoekt.
klruimelvlaaiquote:
Let's agree to disagreequote:Op dinsdag 15 december 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een risico van (katten)haar.
Wel minder erg dan nattehondenlucht imo.
Daarom de 'imo'-toevoeging.quote:
mag je wel eerst koffie drinken en gerrie erbij roepen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens is de dag beginnen met e-training gemeen.
Natte hondenlucht die ergens ingetrokken is, is net zo erg als kat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
Natte honden lucht is tijdelijk. Kattenlucht is permanent
*gaat naarstig voor de brievenbus zitten wachten*quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:22 schreef kwiwi het volgende:
Zo efficiënt vandaagVoor 9u al 2 wassen gedaan, boodschappen gedaan in Duitsland, pakket opgehaald en kerstkaarten op de post gedaan
boodschappen in duitslandquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:22 schreef kwiwi het volgende:
Zo efficiënt vandaagVoor 9u al 2 wassen gedaan, boodschappen gedaan in Duitsland, pakket opgehaald en kerstkaarten op de post gedaan
Ik had vooraf koffie en gegerrie'd, dat viel al mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag je wel eerst koffie drinken en gerrie erbij roepen?
PM je adres even danquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*gaat naarstig voor de brievenbus zitten wachten*
M'n nicht had in d'r nieuwe huis zo'n ontluchtiger ofzo staan voor de houten vloer? Geen idee. Maar de vorige bewoners hadden drie grote honden gehad. Nou, drie maal raden wat er in dat apparaat zat en waar het huis naar rookquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een risico van (katten)haar.
Wel minder erg dan nattehondenlucht imo.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:22 schreef kwiwi het volgende:
Zoveel meer keuze dan hier ook. De markt is hier veel te beschermd.. we hebben niet eens Lays chipsquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoveel meer keuze dan hier ook. De markt is hier veel te beschermd.. we hebben niet eens Lays chips
Als je die van ons uit moest laten in de regenquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
Natte honden lucht is tijdelijk. Kattenlucht is permanent
Overigens hebben wij nooit een hond gehad die van water hieldMooi man.
Hrrrrrquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht had in d'r nieuwe huis zo'n ontluchtiger ofzo staan voor de houten vloer? Geen idee. Maar de vorige bewoners hadden drie grote honden gehad. Nou, drie maal raden wat er in dat apparaat zat en waar het huis naar rook
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n ver van m'n bed show (Ik heb uitzicht op de fabriek hier)
Die van ons had de pest aan water. Dan gingen we na de regen naar de hei en gooide je met een stok, die hond sprong over een heuveltje zand heen met daarachter een plas regen. Hond helemaal onder de modder. Chagrijnige hondenquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar mijn beeld is ook vervormd door beesten die het liefst in prutsloten sprongen, hoe ranziger hoe beter.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van ons had de pest aan water. Dan gingen we na de regen naar de hei en gooide je met een stok, die hond sprong over een heuveltje zand heen met daarachter een plas regen. Hond helemaal onder de modder. Chagrijnige hondenMaar ze moest nog de auto in en naar huis, dus m'n moeder was er ook niet blij mee.
M'n oom en tante hadden die, die sprong inderdaad regelmatig het kanaal of een of andere gore vijver in. Op de oprit even de tuinslang erop.quote:
ja, maar chips hebben jullie toch zeker wel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoveel meer keuze dan hier ook. De markt is hier veel te beschermd.. we hebben niet eens Lays chips
Hoe goorder het laagje water, hoe beter leek het.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oom en tante hadden die, die sprong inderdaad regelmatig het kanaal of een of andere gore vijver in. Op de oprit even de tuinslang erop.
Of door weggegooide luiersquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:28 schreef Karzai het volgende:
Honden die even door een kadaver van een dood beest heen rollen
Ja, zo'n halve ijsbeer wordt ineens een zwarte beer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Bijna wit beest (denk jong zeehondje) compleet zwart door de derrie.
Vond die van ons leuk. In rollen, helemaal leeg likken. En dan moest die hond nog in de terug naar huis, twee verdiepingen naar boven en onder de douche.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond die van ons leuk. In rollen, helemaal leeg likken. En dan moest die hond nog in de terug naar huis, twee verdiepingen naar boven en onder de douche.Eerst maar weer de tuinslang erop op de parkeerplaats en dan boven onder de douche in de shampoo.
Pehehehehe.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
En als je haar dan had gewassen kreeg ze de zoomies en moest ze in het gras rollen.
maar jullie woonden in een ranzige buurt waar mensen gewoon volle luiers op straat gooiden?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond die van ons leuk. In rollen, helemaal leeg likken. En dan moest die hond nog in de terug naar huis, twee verdiepingen naar boven en onder de douche.Eerst maar weer de tuinslang erop op de parkeerplaats en dan boven onder de douche in de shampoo.
Was gewoon op de hei, daar heb je een losloopgebied.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jullie woonden in een ranzige buurt waar mensen gewoon volle luiers op straat gooiden?
Stel je voor dat je het in een afgesloten zakje mee terug neemt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Asociaal tokkievolk dat luiers op de hei van zich af gooit
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was gewoon op de hei, daar heb je een losloopgebied.
Ik slinger m'n maandverband ook altijd gewoon van me af.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je het in een afgesloten zakje mee terug neemt.
Ruim gewoon je zooi op, ranzige lui
Tamponslingeren, nieuwe olympische sport.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slinger m'n maandverband ook altijd gewoon van me af.
Ben je zo vroeg begonnen?quote:
Krijg je bonuspunten als die ergens aan vast blijft plakken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tamponslingeren, nieuwe olympische sport.
Als zo'n plakhandje bedoel je?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je bonuspunten als die ergens aan vast blijft plakken?
Hoe beter ie plakt, hoe mooier je plak.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tamponslingeren, nieuwe olympische sport.
Krijgt zeker ook geen reistijd vergoed.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
Ben hier echt aan de grens van den haag. Wel lekker op tijd :p
Moet lachenquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgt zeker ook geen reistijd vergoed.
Achter fotolijstjes is ook een populaire plek.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:58 schreef Karzai het volgende:
Altijd kijken of er geld ligt tussen de kussens van de bankv
"Omdat voedsel" zeker?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:CherryLips je kan gewoon naar de HEMA toe
Nu weet ik waar we bij jou moeten kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achter fotolijstjes is ook een populaire plek.
quote:Winkelketen HEMA laat weten dat alle filialen open zijn. "Alle filialen in Nederland zijn gewoon open voor levensmiddelen en andere essentiële producten, die je ook in de supermarkt kan kopen", meldt de keten op Twitter.
Medewerkers zijn de hele nacht bezig geweest om de winkels klaar te maken. De kleding, woonspullen en cadeautjes kun je alleen nog online bestellen, schrijft De Stentor. "We zijn de grootste banketbakker van Nederland. Het zou gek zijn als we dicht zouden gaan", zegt Hema-woordvoerder Frederike van Urk tegen de krant.
Ik hoorde het vanmorgen al jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze claimen dat ze het assortiment aangepast hebben en alleen de essentiële dingen verkopen. Zo zijn alle winkels met een pakketpunt ook nog open.quote:
Toch niet, de Karwei (heeft hier een postkantoorpunt) is compleet dicht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze claimen dat ze het assortiment aangepast hebben en alleen de essentiële dingen verkopen. Zo zijn alle winkels met een pakketpunt ook nog open.
en veel belangrijker: de slijterij blijft openquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij bedoelen ze winkels waar je Hema-bestellingen van internet kan ophalen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch niet, de Karwei (heeft hier een postkantoorpunt) is compleet dicht.
De schoenmaker ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en veel belangrijker: de slijterij blijft open
Da's toch gewoon een Hema dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen winkels waar je Hema-bestellingen van internet kan ophalen.
Ja ik dacht ook dat je bestellingen bij elk filiaal kon ophalen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een Hema dan?
Dat is niet echt een houtsnijdend argument dezer dagen. Er is wel meer gek.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zou gek zijn als we dicht zouden gaan", zegt Hema-woordvoerder Frederike van Urk tegen de krant.
Dat gaat vies tegenvallen. Heb 1 foto hangen en daar zit geen geld achter.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu weet ik waar we bij jou moeten kijken.
Zo lees ik 'm ook ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat je bestellingen bij elk filiaal kon ophalen.
Too good to go-boxen enzoquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo lees ik 'm ook ja."Normaal" open voor essentieel(/spul dat je in de supermarkt kan halen, dus wss ook shampoo enzo) en voor ophalen van webshopaankopen.
bij mij zit het IN fotolijstjesquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achter fotolijstjes is ook een populaire plek.
de fietsenmaker ookquote:
Jezusquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:18 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Oh eetze dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus
Second breakfast noem ik dit nog.
Verbaast me niet, hij wilde een uur terug al openen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus
Second breakfast noem ik dit nog.
Nope, ik zit weer op m'n eiland.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
Is iemand al gaan kijken of het vandaag druk is in de supermarkt?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht dat ik teveel antibiotica had gekregen maar ik moet er zes per dag en niet vier. 😭😭
Ja en ik ben in paniek want op deze dosis ga ik al niet goed. Even wachten tot dokter weer belt.quote:
als ik de kans had zou ik morgen toch even verse broodjes gaan halenquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn ouders komen morgen. Nemen zalm mee en zouden ook witte kadetjes meenemen. Nou zijn ze die vanochtend vergeten. Of ik even naar de supermarkt wil voor kadetjes
Ik heb gewoon anderhalf bruin tijger in huis. Daar kan ook prima zalm op. De groeten zeg.
Wat hebbie dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik ben in paniek want op deze dosis ga ik al niet goed. Even wachten tot dokter weer belt.
Mja, bewegingen beperken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik de kans had zou ik morgen toch even verse broodjes gaan halen
Kak.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik ben in paniek want op deze dosis ga ik al niet goed. Even wachten tot dokter weer belt.
ouders thuis laten toch verse broodjes halenquote:
Welk middel gebruik je nu?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:39 schreef Amarantha het volgende:
En ik hou niks binnen nu en eet ook te weinig.
Volgens Google is het hier bij de AH nu 'niet te druk'.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
Is iemand al gaan kijken of het vandaag druk is in de supermarkt?
Ik heb tabletten. Gebruik ze bijna een week nu.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoofd, ben werken nu.
Is dat ook antibiotica dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb tabletten. Gebruik ze bijna een week nu.
Weet ik niet uit mijn hoofd, ben werken nu.quote:
Ik slik twee soorten antibiotica en maagbeschermer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb tabletten. Gebruik ze bijna een week nu.
Is waarschijnlijk niet erg vergelijkbaar, een bacterie is heel wat anders (qua aanpak) dan "simpel" maag over de zeik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik heb geen antibiotica, wel maagzuur tabletten.
Ja, weet ik. Daar doelde ik ook niet op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk niet erg vergelijkbaar, een bacterie is heel wat anders (qua aanpak) dan "simpel" maag over de zeik.
Was dat het maar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik heb geen antibiotica, wel maagzuur tabletten.
quote:Belgische minister wil dat burgemeesters optreden tegen Nederlandse funshoppers
De Belgische minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke vreest de komst van Nederlandse funshoppers nu in Nederland de niet-essentiële winkels dicht zijn. "Ik vertrouw ook op desnoods de harde hand van de burgemeesters", zei hij op de Vlaamse zender Radio 1.
In Vlaanderen stijgt het aantal coronabesmettingen weer een beetje. Vandenbroucke zei dat de Belgen "superwaakzaam" moeten zijn, maar vindt een harde lockdown zoals in Nederland nog niet nodig. "Wij hebben in België gekozen voor stabiliteit. We hebben dezelfde regels sinds oktober. We doen niet zoals Nederland, waar je nu een jojobeweging krijgt. Maar dan weet je dat je dat 'niet zo harde regime' lang samen moet volhouden."
Vandenbroucke is voorstander van een gezamenlijke Europese aanpak. Hij wil daar met Nederland over praten.
Nee kut op, Belgen. Vorige week stonden ze hier nog in de rij bij de kapper, nu janken dat het weer andersom is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, had dat ook even tegen je eigen inwoners gezegd dan.
[..]
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee kut op, Belgen. Vorige week stonden ze hier nog in de rij bij de kapper, nu janken dat het weer andersom is.
Dat is niks nee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh heb zo weinig zin om met kerst me zo kut te voelen.
Jankbelgen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg echt jeuk van dat stukje.ALLEMAAL ONZE SCHULD, HEUS.
Wel bijzonder om te zien dat een pandemie laat zien dat het concept van 'één Europa' vrij wankel is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg echt jeuk van dat stukje.ALLEMAAL ONZE SCHULD, HEUS.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi ook dat 'ie het gooit op "Europa moet meer samenwerken", dus indirect is het de schuld van iedereen, behalve de Belgen zelf?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder om te zien dat een pandemie laat zien dat het concept van 'één Europa' vrij wankel is.
Die Belgenmoppen schrijven zichzelf.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Altijd leuk als mensen zich onsterfelijk belachelijk maken.
Ja sinds de crisis is het opeens weer in elk land 'eigen volk eerst'quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi ook dat 'ie het gooit op "Europa moet meer samenwerken", dus indirect is het de schuld van iedereen, behalve de Belgen zelf?
Helemaal als je bedenkt dat de lockdown hier ook deels is vanwege Duitsland.
Blijft mooi. Even quoten voor na de kerst.quote:Wij hebben in België gekozen voor stabiliteit
Meh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, ze gaat zelf wel even langs de Jumbo morgenochtend. Voor één zak kadetjes.Totaal geen notie van wat er aan de hand is.
Heb het idee dat de helft van de mensen dat nog steeds niet kan en/of wil begrijpenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, ze gaat zelf wel even langs de Jumbo morgenochtend. Voor één zak kadetjes.Totaal geen notie van wat er aan de hand is.
Als ze dat wel doorhadden, was dit niet nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat de helft van de mensen dat nog steeds niet kan en/of wil begrijpen
Tering, hypocriet stelletjequote:Op dinsdag 15 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Kan je beter gewoon naar de bakker gaan, daar worden maar een paar mensen binnen gelaten en hier bij de Bakker Bart hebben ze een vaste looproute meteen hop weer naar buiten.
Sommige mensen vinden zichzelf heel "essentieel". Collega van mij blijft zichzelf ook vertellen dat hij nodig is op kantoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder om te zien dat een pandemie laat zien dat het concept van 'één Europa' vrij wankel is.
Dan maar Dontje?quote:
Oh nice van die camera's!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. De sterke arm der wet op bezoek gehad net.
Hebben hier achter inbrekers gelopen vannacht. Verderop in de straat bij iemand die een autozaak aan huis heeft hebben ze binnen gezeten. Ze hebben bij mij ook staan voelen en proberen, maar niks gelukt.
Wat de heren niet weten is dat ze in 4k op een aantal camera's staan.
En? Zijn het Roemenen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja. Men verklaarde me voor gek om ze op te hangen toentertijd.
Ik weet het wel ondertussen
Mijn buren hebben na een inbraak ook flink geīnvesteerd in camera's. Poltie stond daar laatst ook al aan de deur om te vragen of ze toevallig beelden hadden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. De sterke arm der wet op bezoek gehad net.
Hebben hier achter inbrekers gelopen vannacht. Verderop in de straat bij iemand die een autozaak aan huis heeft hebben ze binnen gezeten. Ze hebben bij mij ook staan voelen en proberen, maar niks gelukt.
Wat de heren niet weten is dat ze in 4k op een aantal camera's staan.
Paar maanden geleden ook al wegens een aanrijding hier achter. Heb ze geīnstalleerd en toen aangemeld bij dat register van de politie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn buren hebben na een inbraak ook flink geīnvesteerd in camera's. Poltie stond daar laatst ook al aan de deur om te vragen of ze toevallig beelden hadden.
Mja de inhoud van mijn garage is vrij prijzigquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet zoveel dat onvervangbaar is; maar het idee dat mensen in je huis zijn geweest lijkt me echt enorm kut.
Wel grappig, want je mag de openbare weg toch eigenlijk niet filmen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Paar maanden geleden ook al wegens een aanrijding hier achter. Heb ze geīnstalleerd en toen aangemeld bij dat register van de politie.
Alleen als je privacy van voorbijgangers niet schendt. En er een directe scheiding aan de openbare weg is en het daardoor onvermijdelijk is. Wat hier het geval is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel grappig, want je mag de openbare weg toch eigenlijk niet filmen?
Ik volg 'm niet helemaal geloof ik, het mag omdat je geen andere mogelijkheid hebt dan ook openbare weg mee te filmen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alleen als je privacy van voorbijgangers niet schendt. En er een directe scheiding aan de openbare weg is en het daardoor onvermijdelijk is. Wat hier het geval is.
Als het echt onvermijdelijk is dan mag het zolang je privacy niet schendt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik volg 'm niet helemaal geloof ik, het mag omdat je geen andere mogelijkheid hebt dan ook openbare weg mee te filmen?
Ja dat kanquote:Ik weet alleen dat we vroegah de buren gedwongen hebben om de camera's te verplaatsen, maar die filmden onze tuin mee.
Ik snap.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als het echt onvermijdelijk is dan mag het zolang je privacy niet schendt.
Is ondertussen ook al bijna 10 jaar geleden, zo geavanceerd was hun spul zeker weten niet. (En ik zeg tuin meefilmen, maar de beelden die ik zag, was gewoon vol onze tuin. Flikker effe op ofzo.)quote:[..]
Ja dat kanAls je er klachten over krijgt moet je dus de boel aanpassen.
Er zijn bv. wel programma's als Blue Iris waarbij je detectie zones in het beeld kan aangeven. Dus bv heb je een camera onder je goot hangen die de tuin van de buren meepakt. Dan kan je 'm zo instellen dat ie alleen opneemt wanneer er in jouw tuin beweging is.
Maar dit is ook af te vangen door de positie van de camera aan te passen. En een tuin van de buren vind ik dan nog wat anders dan de openbare weg..
Want als bv. openbare weg helemaal niet zou mogen, dan mogen al die videodeurbellen die Nederland massaal heeft ook niet meer
Hmm heb nog een paar van die flesjes staan volgens mij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag laatst dit staan:
https://www.ah.nl/product(...)nin-hazelnoot-siroop
Vond hem eigenlijk te duur maar het lijkt me toch wel interessant voor in de warme chocolademelk.
Prettig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Jeej mag per direct stoppen tot januari. Nam al verkeerd in dus had weinig nut en hij gunt me wel een fijne kerst. Loop er toch al jaren mee waarschijnlijk zei hij.
Hoe nam al verkeerd in?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Jeej mag per direct stoppen tot januari. Nam al verkeerd in dus had weinig nut en hij gunt me wel een fijne kerst. Loop er toch al jaren mee waarschijnlijk zei hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |