SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie nu verkering?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
@:cherrylips oog doet het nog.Nog steeds wel een beetje last van.
Verkering is een staat in de menselijke relaties wanneer twee personen, via een meestal mondelinge overeenkomst, hebben verklaard dat zij voor een onbepaalde tijd door het leven gaan als partners en geslachtsgemeenschap hebben.quote:
Goede FOK! Meet zou dat zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:37 schreef Koen66 het volgende:
tijd voor een Fok huwelijk
Wacht met feest nog wel ff topt corona weg is, anders hebben wij er geen zak aan
Ben je ooit op een FOK! Huwelijk geweest?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jullie trouwerij eerst zou zijn
Dat tweede sowieso.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien liggen ze samen vanuit bed te posten en lachen ze nu om ons.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
alleen de verloving.quote:
ohquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:59 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het maar bij een paar speklapjes gelaten ipv een kilo buikspek
Anders ben ik straks weer een paar kilo zwaarder na deze lockdown
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef Karzai het volgende:
ik verwacht geen eters, 1 kilo in je eentje is wat veel
Ja jij kan dat makkelijk aan natuurlijk
Buikspek kan je perfect invriezen en nog eens oppiepen in de ovenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef Karzai het volgende:
ik verwacht geen eters, 1 kilo in je eentje is wat veel
Ja jij kan dat makkelijk aan natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet te snel over jouw huwelijk heen lullen
Eehm ...quote:
Heb je een kippie in de buurt dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee de pan breng ik terug. Schijnt niet zo lekker weg te happen.
Op het savquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een kippie in de buurt dan?
Hoe word je een paar kilo zwaarder van één kilo buikspekquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:59 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het maar bij een paar speklapjes gelaten ipv een kilo buikspek
Anders ben ik straks weer een paar kilo zwaarder na deze lockdown
dit is pas dag 1quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe word je een paar kilo zwaarder van één kilo buikspek
nope ..........quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ooit op een FOK! Huwelijk geweest?
zolang heb ik nog wel vrijquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou dat mag ik toch hopen van niet.
Mja heb het al gehad hequote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
jij zorgt wel dat je virus vrij blijft ja.
Ernst Kuipers had het al over maanden, zeker tot aprilquote:
kom de tijd wel door hoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ernst Kuipers had het al over maanden, zeker tot april![]()
Gemuteerd virus plus het griepseizoen moet nog beginnen en op de Britse eilanden zijn ze ook lichtelijk in paniek.
"The Health Secretary said a new mutated variant of Covid-19 is growing much faster than previous strains.
Resistance to the vaccine currently being rolled out across the UK is being analysed by Government scientists right now"
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ernst Kuipers had het al over maanden, zeker tot april![]()
Gemuteerd virus plus het griepseizoen moet nog beginnen en op de Britse eilanden zijn ze ook lichtelijk in paniek.
"The Health Secretary said a new mutated variant of Covid-19 is growing much faster than previous strains.
Resistance to the vaccine currently being rolled out across the UK is being analysed by Government scientists right now"
Zoals Ballie het gisteren zei klonk het lang niet zo paniekerig. Watjequote:Op dinsdag 15 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
op de Britse eilanden zijn ze ook lichtelijk in paniek.
ik zou mij pas echt zorgen gaan maken als de doden weer tot leven komenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals Ballie het gisteren zei klonk het lang niet zo paniekerig. Watje
ah je hebt werk gevondenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
k zit klaar voor mijn eerste klus [ afbeelding ]
badkamer, toilet en woning zuigen en moppen.
why not?>quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schoonmaak klusje maar ik schiet er echt niks mee op ook.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
wordt natuurlijk van de uitkering afgetrokken
is voor maar een paar uurtjes, wordt het weer van je uitkering afgehaald zeker?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schoonmaak klusje maar ik schiet er echt niks mee op ook.
ja als ik deze 2 mensen hou dan verdien ik in een hele maand 170 euro. Wat wordt afgetrokken van de uitkeringquote:
2 uurtjes zo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, je krijgt wel de dag om
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
is voor maar een paar uurtjes, wordt het weer van je uitkering afgehaald zeker?
Ja maar het is niet zwartquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:36 schreef Karzai het volgende:
ja dus, als je nou iets mocht houden dan loont het
ik ga vanmiddag mn bankstel in stukken zagen, ik kan wel iemand gebruiken die er met de stofzuiger naast blijft staanquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik deze 2 mensen hou dan verdien ik in een hele maand 170 euro. Wat wordt afgetrokken van de uitkering
en meteen biljetjes vangen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
k zit klaar voor mijn eerste klus [ afbeelding ]
badkamer, toilet en woning zuigen en moppen.
Ja durf ik niet met die uitkering ook. Is het risico ook niet waar voor 2 tientjesquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen regelen met die mensen dat je het zwart gaat doen
tot wanneer krijg je die uitkering dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf ik niet met die uitkering ook. Is het risico ook niet waar voor 2 tientjes
juni geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tot wanneer krijg je die uitkering dan?
Schijt aan hebben, een brutaal mens heeft de halve wereld, gewoon een schoonmaakimperium opbouwen binnen drie maanden, www.poetsbal.nlquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf ik niet met die uitkering ook. Is het risico ook niet waar voor 2 tientjes
nou ja die ene jongen die ook dat lijkvocht en zo schoonmaakt. Die Turk, doet het wel goedquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijt aan hebben, een brutaal mens heeft de halve wereld, gewoon een schoonmaakimperium opbouwen binnen drie maanden, www.poetsbal.nl
per uur??quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt het geloof ik uitbetaald. 22 euro bruto dacht ik
Die bedorven kipquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die ene jongen die ook dat lijkvocht en zo schoonmaakt. Die Turk, doet het wel goed
maar wel een teringbaan natuurlijk
Nee voor 2 uur.quote:
Ik schrok alquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee voor 2 uur.
Geloof dat mijn uurloon nu op 11.37 bruto staat. Dat kan ik verhogen maar goed dan kiest niemand je natuurlijk voor een klus. Zag al andere schoonmakers met een uurloon van 19 euro
Voor zulk geld wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je je ook aangemeld zeker :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |