In het vrachtruim van het vliegtuig met "de lekker op vakantie"-gangers zitten anders een hoop producten die je toch gaat missen, of die ze gaan missen op de plaats van bestemming.quote:Op maandag 14 december 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
Het vaccin komt met de (vracht)auto uit België. Bovendien zit tussen totale sluiting en lekker op vakantie ook nog wel een grijs gebied.
Ook dat heeft diezelfde Tweedekamer in de hand.quote:Op maandag 14 december 2020 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De grondwet aanpassen is niet zo makkelijk.
Morgen komt het debat.quote:Op maandag 14 december 2020 23:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er net voor Kerst nog eentje volgt, dinsdag of woensdag?
Die kamerdebatten zouden wat mij betreft ook prima digitaal kunnen via zoom. Echt totaal niet essentieel dat de volksvertegenwoordigers steeds naar het Catshuis komen.
De natuurstenen vloeren in al die hagelnieuwe en gerenoveerde paleizen van ziekenhuizen zouden alvast een goed begin kunnen zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 23:50 schreef Fred het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: wat wil je inleveren voor die extra bedden?
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jspquote:Op maandag 14 december 2020 23:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoef niet hoed en rand te weten maar leeftijd, man of vrouw en afkomst zou handig zijn...
beetje madquote:Op maandag 14 december 2020 23:50 schreef Gretzl het volgende:
Heeft ook wel een punt imo met die laatste. Kabinet had veel meer kunnen doen om verplicht thuiswerken af te dwingen. Nu blijven veel bedrijven toch gewoon doen waar ze zin in hebben, zeker als er relatief veel jonge mensen werkt vermoed ik?
[ twitter ]
Stellig zijn over het minieme aantal besmettingen in opvang en basisschool is wel raar, want veel kinderen van die leeftijd worden niet getest. Er ontbreekt gewoon een hoop informatie.
Op een gegeven moment lagen er veel allochtonen in het ziekenhuis... Wil wel eens weten of dat nu anders is...quote:
Gaan ze niet of nooit bekend maken.quote:Op maandag 14 december 2020 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lagen er veel allochtonen in het ziekenhuis... Wil wel eens weten of dat nu anders is...
Komt door de spoedwet, daar staat in dat ze ingeval van nood de kamer mogen overslaan.quote:Op maandag 14 december 2020 23:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Morgen komt het debat.
Raar dat het niet omgekeerd is.
Die had ik niet zien aankomen. Knap dat je er zo in staat, zou ik denk ik niet zo 1-2-3 gedaan hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
21 zelfs al geloof ik
Maar heb ik er last van? Ja, ik draai -80% dit jaar en deze persco was de laatste nagel in mn kist. Ik weet dat ik vanaf 2021 weer een baan zal moeten zoeken (ik was zzp)
Maar hey, nieuwe ronde nieuw kansen. Ga ik wel bij iemand geld verdienen een paar jaar en begin ik opnieuw, zal ergens goed voor zijn.
Niet zo moeilijk doen allemaal hoor.
Ja, had het ook liever omgekeerd gezien.quote:Op maandag 14 december 2020 23:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Morgen komt het debat.
Raar dat het niet omgekeerd is.
Daar heeft het kabinet weinig invloed op, ziekenhuizen zijn tegenwoordig zo goed als geprivatiseerd.quote:Op maandag 14 december 2020 23:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
De natuurstenen vloeren in al die hagelnieuwe en gerenoveerde paleizen van ziekenhuizen zouden alvast een goed begin kunnen zijn.
En wat is nood? Zeer random.quote:Op maandag 14 december 2020 23:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Komt door de spoedwet, daar staat in dat ze ingeval van nood de kamer mogen overslaan.
O, toch wel?quote:Op maandag 14 december 2020 23:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, had het ook liever omgekeerd gezien.
Ik hoor nu al vragen of het niet voor Oud & Nieuw ingevoerd moet worden. Dus ik denk dat ze dat achter de hand houden voor dan, als het nodig is.quote:Op maandag 14 december 2020 23:50 schreef Unmountable het volgende:
Blijkbaar lag een zware avondklok dus ook op tafel...
[ twitter ]
Jij doet het net zo goed de andere kant op, dus zo raar is het niet. Verschillende leden van het OMT zeggen het, de GGD's benoemen het, allerlei wetenschappers noemen dat er onderzoek is gedaan naar wanneer je besmettelijk bent, en dat je als je geen klachten hebt in de meeste gevallen niet besmettelijk bent.quote:Op maandag 14 december 2020 23:50 schreef Gretzl het volgende:
Heeft ook wel een punt imo met die laatste. Kabinet had veel meer kunnen doen om verplicht thuiswerken af te dwingen. Nu blijven veel bedrijven toch gewoon doen waar ze zin in hebben, zeker als er relatief veel jonge mensen werkt vermoed ik?
[ twitter ]
Stellig zijn over het minieme aantal besmettingen in opvang en basisschool is wel raar, want veel kinderen van die leeftijd worden niet getest. Er ontbreekt gewoon een hoop informatie.
Was ook al voor de spoedwet. Gaat vrijwel allemaal via noodverordeningen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Komt door de spoedwet, daar staat in dat ze ingeval van nood de kamer mogen overslaan.
Persco van 29 december:quote:Op maandag 14 december 2020 23:57 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoor nu al vragen of het niet voor Oud & Nieuw ingevoerd moet worden. Dus ik denk dat ze dat achter de hand houden voor dan, als het nodig is.
Denk dat ze het ook als ‘laatste redmiddel’ zien als ze de besmettingen nu ook niet omlaag krijgen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik hoor nu al vragen of het niet voor Oud & Nieuw ingevoerd moet worden. Dus ik denk dat ze dat achter de hand houden voor dan, als het nodig is.
True. Ik ben zelf meer overtuigd van het verhaal dat de onafhankelijke (niet-OMT-gelieerde) wetenschappers zeggen. Ik beweer niet dat kinderen net zo'n grote rol spelen, maar vind dat OMT'ers nog steeds wel te gemakkelijk volhouden dat het een feit is dat kinderen bijna geen invloed zouden hebben op de verspreiding.quote:Op maandag 14 december 2020 23:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jij doet het net zo goed de andere kant op, dus zo raar is het niet. Verschillende leden van het OMT zeggen het, de GGD's benoemen het, allerlei wetenschappers noemen dat er onderzoek is gedaan naar wanneer je besmettelijk bent, en dat je als je geen klachten hebt in de meeste gevallen niet besmettelijk bent.
Dan is het toch geen raar bruggetje om te zeggen: Kinderen hebben in de meeste gevallen geen klachten, dus lijken niet besmettelijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |