Poehhh, dat wordt graven.quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.procyclingstats.com/tools/favorite500
Ik vind dit (in theorie) een mooie filosofiequote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Zijn jullie bedrijven ook helemaal LEAN en AGILE?
Lean is alweer uit bij ons, Agile is nu wel weer hip.quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Ricco heeft wel even mazzel dat hij net in het nieuws is.quote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Ik noteer alvast De Bonis en Santambrogio.
WK Dartsquote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu, kun jij niet overzichtje maken welke sportwedstrijden komende 5 weken nog door gaan?
Scrum is het bij ons, of kan het allebei/allemaal? Hoewel het volgens mij niet helemaal scrum is, als ik dat zo her en der hoor, maar dat weet ik allemaal niet en aangezien het mijn eerste serieuze baan is kan ik ook niet vergelijkenquote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Gewoon de wintersporten voorlopigquote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu, kun jij niet overzichtje maken welke sportwedstrijden komende 5 weken nog door gaan?
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeldquote:Op maandag 14 december 2020 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WK Darts
En er is genoeg wintersport in het weekend. Biathlon, schansspringen etc.
Ik bespeur een trendquote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een poging gewaagd, ik zal er wel een hoop vergeten zijn.
[ afbeelding ]
Ik ben ontzettend teleurgesteld. Ik heb werkelijk meerdere keren gekeken wanneer zijn schorsing er eindelijk op zat.quote:Op maandag 14 december 2020 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ricco heeft wel even mazzel dat hij net in het nieuws is.
Bernard Kohlquote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
als niet ICT’er moet ik altijd een beetje grinniken om de methodieken Lingoquote:Op maandag 14 december 2020 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scrum is het bij ons, of kan het allebei/allemaal? Hoewel het volgens mij niet helemaal scrum is, als ik dat zo her en der hoor, maar dat weet ik allemaal niet en aangezien het mijn eerste serieuze baan is kan ik ook niet vergelijken
Maar om dit nou allemaal te posten (waar ik de tijden nog even bij moet zetten ook), dat gaat wat ver. En dan is dit en vrij gemiddelde zaterdag.quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat het ook wel wat updates kan krijgen, Copper Mountain is afgelast, Groenhart doet niet mee, etc.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
https://www.eurosportplayer.com/schedulequote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeld
Ieuw, een sprinter.quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Verder kom ik niet.
2024 toch? We waren er bijna.quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend teleurgesteld. Ik heb werkelijk meerdere keren gekeken wanneer zijn schorsing er eindelijk op zat.
Wie stond er op 8?quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Verder kom ik niet.
Als je er een renner uitgooit deelt hij het hele zaakje automatisch, ongevraagd opnieuw in. Dat was dus nummer 14, Raul Balarcon. Zo was Vdb bijvoorbeeld de eerste renner die ik selecteerde.quote:
Ik heb bij ons nog niemand gevonden die het snapt, maar alles is Agile.quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Moller was wel genot. Dat hele Portugese ploegje wel.quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Nu schieten mij al Claus Michael Moller en Niklas Axelsson te binnen.
dark sidequote:Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.eurosportplayer.com/schedule
Ik zal eens kijken of ik je m'n dagelijkse schema door kan spelen, moet ik wel de dingen eruit filteren die sowieso alleen op mij van toepassing zijn want ik zet er ook dingen in die niks met sport te maken hebben maar ik gewoon niet wil vergetenquote:Op maandag 14 december 2020 22:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dark side
@:heywoodu, zou voor de kerstweken best handig zijn aangezien we behalve de kerstdagen de deur niet uit mogen
Wat is jouw prognose voor Abner Gonzalez voor het jaar 2021?quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 22:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb bij ons nog niemand gevonden die het snapt, maar alles is Agile.
(Ik heb speciaal een SCRUM master cursus gedaan om iedereen te vertellen hoe erg ze het niet snappen. Zelf doe ik er niets mee)
Kansloos. Kut team.quote:Op maandag 14 december 2020 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is jouw prognose voor Abner Gonzalez voor het jaar 2021?
kan ook wat algemener, iets voor de FP of een dagtopic in spt?quote:Op maandag 14 december 2020 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik je m'n dagelijkse schema door kan spelen, moet ik wel de dingen eruit filteren die sowieso alleen op mij van toepassing zijn want ik zet er ook dingen in die niks met sport te maken hebben maar ik gewoon niet wil vergeten
Kan ook, als iemand dat dan opent ofzo. Ik ga dat soort dingen echt vergeten om steeds bij te houdenquote:Op maandag 14 december 2020 22:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
kan ook wat algemener, iets voor de FP of een dagtopic in spt?
Jep. Maar nu dus niet meerquote:Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
2024 toch? We waren er bijna.
daarom wilde ik dat topic van jouquote:Op maandag 14 december 2020 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan ook, als iemand dat dan opent ofzo. Ik ga dat soort dingen echt vergeten om steeds bij te houden
quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar om dit nou allemaal te posten (waar ik de tijden nog even bij moet zetten ook), dat gaat wat ver. En dan is dit en vrij gemiddelde zaterdag.Hoe ga je dit allemaal kijken op een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat het ook wel wat updates kan krijgen, Copper Mountain is afgelast, Groenhart doet niet mee, etc.![]()
Perez Cuapioquote:Op maandag 14 december 2020 22:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moller was wel genot. Dat hele Portugese ploegje wel.
Heywoodu moet wel iets van vier schermen hebben hangen thuis.quote:Op maandag 14 december 2020 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe ga je dit allemaal kijken op een dag
Ik kíjk niet alles. Van allerlei kwalificaties kijk ik alleen de uitslag even door, net als van die Continental Cups en Europe Cups enzo, en van veel freestyledingen kijk ik alleen de hoogtepunten in een paar minuten. Sporten als rodelen, bobsleeën en skeleton kijk ik noodgedwongen vaak uitgesteld en dankzij de magie van streams skip ik dan mooi de momenten tussendoor en de trage atleten enzoquote:Op maandag 14 december 2020 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe ga je dit allemaal kijken op een dag
hij heeft een situation roomquote:Op maandag 14 december 2020 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heywoodu moet wel iets van vier schermen hebben hangen thuis.
Mooi lijstje, minstens x jaar geschorst?quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik dan 15 Nederlanders invullen?quote:Op maandag 14 december 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Meer mensen moeten dat lijstje invullen, dan kunnen we beter filteren wie wel of niet serieus te nemen is.
Dat zijn wel altijd de interessantste renners, aan dorspastoren hebben echte wielerliefhebbers een broertje dood.quote:Op maandag 14 december 2020 22:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi lijstje, minstens x jaar geschorst?
quote:Op maandag 14 december 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag ik dan 15 Nederlanders invullen?
Maarten den Bakkerquote:Op maandag 14 december 2020 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was net bezig alvast een lijstje voor jou te maken.
Doe ik morgen wel evrn, heb ik 24uur respijt voordat ik hier niet meer mag komen.quote:Op maandag 14 december 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Meer mensen moeten dat lijstje invullen, dan kunnen we beter filteren wie wel of niet serieus te nemen is.
Boogerd op 1. Hoogerland ipv Moerenhout en Kruijswijk, Eltink Den Bakker en Lotz er nog bij!quote:Op maandag 14 december 2020 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was net bezig alvast een lijstje voor jou te maken.
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 14 december 2020 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend is in staat te geloven dat Erik Dekker clean was.
Eltinkquote:Op maandag 14 december 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boogerd op 1. Hoogerland ipv Moerenhout en Kruijswijk, Eltink Den Bakker en Lotz er nog bij!
Dat de strijd uitbleef, ligt volgens Verstappen aan één ding: "De auto. Max heeft een heel sterk jaar achter de rug. Hij stond er altijd en hij laat zien dat hij bij de besten hoort. Daar twijfel ik niet meer aan, maar de rest moet ook kloppen om zo'n kampioenschap binnen te halen. De auto was gewoon vanaf het begin te langzaam."quote:Op maandag 14 december 2020 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch klopt die score wel aardig.
Russell heeft mij laten zien dat die hele F1 een grote poppenkast is. Ook altijd dat geluk of pech met wanneer er een safety car komtquote:Op maandag 14 december 2020 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat de strijd uitbleef, ligt volgens Verstappen aan één ding: "De auto. Max heeft een heel sterk jaar achter de rug. Hij stond er altijd en hij laat zien dat hij bij de besten hoort. Daar twijfel ik niet meer aan, maar de rest moet ook kloppen om zo'n kampioenschap binnen te halen. De auto was gewoon vanaf het begin te langzaam."
Zal vast kloppen maar lekker boeiend wat die pa ervan vindt.
Ja, tot hij in de auto stapte dacht iedereen dat degene die vooraan rijdt automatisch de beste is! En toen stapte iemand in waarvan iedereen weet dat hij enorm getalenteerd is, en, nou, die deed het ook goed! Jeetje.quote:Op maandag 14 december 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Russell heeft mij laten zien dat die hele F1 een grote poppenkast is.
Het is vooral dodelijk saai.quote:Op maandag 14 december 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Russell heeft mij laten zien dat die hele F1 een grote poppenkast is. Ook altijd dat geluk of pech met wanneer er een safety car komt
Ach, sprintetappes kijken we ook.quote:
Ronald Mutsaars, Bastiaan Giling.quote:Op maandag 14 december 2020 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In PCM stond ik volledig achter Niels Scheunemann.
In de zin van nog extremer dan gedacht. Bottas maakte geen kans. Dat was vrij pijnlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, tot hij in de auto stapte dacht iedereen dat degene die vooraan rijdt automatisch de beste is! En toen stapte iemand in waarvan iedereen weet dat hij enorm getalenteerd is, en, nou, die deed het ook goed! Jeetje.
Meestal alleen het slot hoor, of als achtergrondmuziek.quote:Op maandag 14 december 2020 22:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, sprintetappes kijken we ook.
quote:Op maandag 14 december 2020 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend is in staat te geloven dat Erik Dekker clean was.
Waarom De Neus?quote:Op maandag 14 december 2020 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel iemand vergeten en geen renners gekozen die niet of nauwelijks live heb zien koersen.
Savoldelli had ik ook wel op kunnen nemen. Mooie renner. Freire had ik wel iets minder mee, omdat dat ook nog wel eens ten koste ging van ONZE jongens.quote:Op maandag 14 december 2020 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Je ziet wel dat ik me altijd op Rabobank focuste als jonge kijker.
Ik heb altijd wel een voorkeur gehad voor renners die de boel voor de Fransen moesten redden. Fedrigo was dan ook nog wel een fenomeen dat ie zonder duidelijke kwaliteiten en er toch vaak in slaagde om een rit mee te pakken.quote:
Integraal de elfstedentocht? Ik zie ze het nog wel doen ja.quote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden ze nu ook weer oude evenementen uit gaan zenden?
Wat een dramatisch dag was dat. Eerst al de teleurstelling van geen koers en toen ook nog die halve poging van Boogerd die eigenlijk veel te goed was om zich op te offeren.quote:Op maandag 14 december 2020 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Freire op de Cauberg was een van mijn favoriete rubrieken.
Dat zou ik stiekem nog best leuk vinden. (sorry @Rellende_Rotscholier)quote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Integraal de elfstedentocht? Ik zie ze het nog wel doen ja.
Ja ik ook. Die van 97 graag.quote:Op maandag 14 december 2020 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik stiekem nog best leuk vinden. (sorry @:rellende_Rotscholier)
Ik dacht dat ik tenminste de enige zou zijn met Fédrigoquote:Op maandag 14 december 2020 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel iemand vergeten en geen renners gekozen die niet of nauwelijks live heb zien koersen.
Moncoutie was ook een fenomeenquote:Op maandag 14 december 2020 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een voorkeur gehad voor renners die de boel voor de Fransen moesten redden. Fedrigo was dan ook nog wel een fenomeen dat ie zonder duidelijke kwaliteiten en er toch vaak in slaagde om een rit mee te pakken.
Ja, die had ik ook overwogen. Ook een fenomeen en naar verluidt nog schoon ook.quote:Op maandag 14 december 2020 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moncoutie was ook een fenomeen
Ik ook, zo gaat dat. Had Menchov, T. Dekker en Flecha er ook nog wel bij kunnen zetten, maar ik wilde iets meer variatiequote:Op maandag 14 december 2020 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Je ziet wel dat ik me altijd op Rabobank focuste als jonge kijker.
Ik was altijd voor Lens.quote:Op maandag 14 december 2020 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Di Luca, dan gaan bij mij de haren overeind staan. Dat valt allicht alleen te overtreffen als iemand Schleck noemt.
Pozzato.quote:Op maandag 14 december 2020 23:21 schreef hhh38 het volgende:
Waren jullie fan van iemand in de Vlaamse klassiekers in het Cancellara-Boonen tijdperk? Voor mijn gevoel heb ik die gewoon vrij apatisch gekeken
Niet een hele sterke voorkeur voor een van beiden, als ik zou moeten kiezen Boonen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:21 schreef hhh38 het volgende:
Waren jullie fan van iemand in de Vlaamse klassiekers in het Cancellara-Boonen tijdperk? Voor mijn gevoel heb ik die gewoon vrij apatisch gekeken
Waarom heb je geen Ivan.quote:Op maandag 14 december 2020 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Di Luca, dan gaan bij mij de haren overeind staan. Dat valt allicht alleen te overtreffen als iemand Schleck noemt.
Ja, je bent een walgelijk vlaggetjesmens.quote:Op maandag 14 december 2020 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1X ANTÓN Igor
2X TXURRUKA Amets
3X LAISEKA Roberto
4X MAYO Iban
5X LANDA Mikel
6X BILBAO Pello
7X NIEVE Mikel
8X IZAGIRRE Ion
9X IZAGIRRE Gorka
10X VERDUGO Gorka
11X LANDALUZE Iñigo
12X ASTARLOZA Mikel
13X MARTÍNEZ Egoi
14X ETXEBARRIA Unai
15X SÁNCHEZ Samuel
Lijkt mij een duidelijk verhaal.
Nul Afrikanen, je lijkt Doug wel.quote:Op maandag 14 december 2020 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1X ANTÓN Igor
2X TXURRUKA Amets
3X LAISEKA Roberto
4X MAYO Iban
5X LANDA Mikel
6X BILBAO Pello
7X NIEVE Mikel
8X IZAGIRRE Ion
9X IZAGIRRE Gorka
10X VERDUGO Gorka
11X LANDALUZE Iñigo
12X ASTARLOZA Mikel
13X MARTÍNEZ Egoi
14X ETXEBARRIA Unai
15X SÁNCHEZ Samuel
Lijkt mij een duidelijk verhaal.
Unai Etxebarria komt uit Venezuela he!quote:Op maandag 14 december 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, je bent een walgelijk vlaggetjesmens.
Er heeft nog nooit een Afrikaan voor Euskaltel gereden.quote:Op maandag 14 december 2020 23:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nul Afrikanen, je lijkt Doug wel.
De uitzondering die... En weinig mooie donkere parels.quote:Op maandag 14 december 2020 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Unai Etxebarria komt uit Venezuela he!
Ik dacht dat jij altijd zo positief over hem was, de beste Giro ooit volgens jou was toch die hij won.quote:Op maandag 14 december 2020 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dorpspastoor Basso, waarom zou ik hem moeten hebben?
De Giro van 2010 is zonder twijfel voor mij de mooiste koers aller tijden, maar dat is mijn waardering voor de race. Wie er zou winnen interesseerde me geen reet. Basso had ook accountant kunnen zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo positief over hem was, de beste Giro ooit volgens jou was toch die hij won.
Als ik een serieus lijstje zou moeten maken staan er wel een paar in. KUDUS, Amanuel, Biniam.quote:Op maandag 14 december 2020 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De uitzondering die... En weinig mooie donkere parels.
Ja daar ben je niet zo van hé, moeite doen voor een stuk tekst.quote:Op maandag 14 december 2020 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik een serieus lijstje zou moeten maken staan er wel een paar in. KUDUS, Amanuel, Biniam.
Maar goed, dan moet ik een serieus lijstje maken. Teveel moeite.
Mijn hele leven is één grote oneliner.quote:Op maandag 14 december 2020 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar ben je niet zo van hé, moeite doen voor een stuk tekst.
Daar had ook Koldo kunnen staan.quote:Op maandag 14 december 2020 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Unai Etxebarria komt uit Venezuela he!
De rechterhand van Acquadro? Op de shitlist ermee.quote:Op maandag 14 december 2020 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar had ook Koldo kunnen staan.
quote:Op maandag 14 december 2020 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De rechterhand van Acquadro? Op de shitlist ermee.
Sowieso zou ik nooit een sprinter opnemen in m'n lijst, laat staan een erkende brokkenpiloot.
Ik zou heel misschien alleen Marianne Vos erin opnemenquote:Op maandag 14 december 2020 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie overigens weinig vrouwen in de lijstjes.
Het enigma is weer spoorloos toch?quote:Op maandag 14 december 2020 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd naar de lijstjes van @:wimderon en @:showtimer
Gezien de start van het WK Darts verwachten wij een terugkeer van de verloren zoon binnen korte tijd.quote:Op maandag 14 december 2020 23:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het enigma is weer spoorloos toch?
quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.procyclingstats.com/tools/favorite500
Concurrentie is de stikstofwetgeving en het asfalteren van de provincie Utrecht, lijkt me. Het was geen goed jaar.quote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Slobeend het volgende:
Dit kan trouwens echt niet. @:vomy
[ twitter ]
Agile is fantastisch man.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren hier even dat geneuzel over LEAN en SCRUM en AGILE en juist vanochtend een heel gedoe over 'ons LEAN leiderschap', ik vind het zo vreselijk vaag allemaal
Nou ja, even een break van het echte werk, dat wel
Maar dat hebben we dus nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Agile is fantastisch man.
Geen enkel protocol volgen, overal bochten afsnijden, en als je kritiek krijgt zeuren dat de rest niet Agile is.
Mijn voormalig leidinggevende was hier uitstekend in, dat was altijd smakelijk genieten
Oh dat hebben wij niet, we hebben wel een hele instroom van Amerikaanse consultants, dus het gaat lekker hier qua terminology op de BizDevquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat hebben we dus niet
En dan ook nog DISC, ik snap er met de minuut minder van.
Dan ben ik toch blij dat ik bij de overheid werk en hier dan weer geen last van heb. Hopelijk is het een hype die weer over waaitquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren hier even dat geneuzel over LEAN en SCRUM en AGILE en juist vanochtend een heel gedoe over 'ons LEAN leiderschap', ik vind het zo vreselijk vaag allemaal
Nou ja, even een break van het echte werk, dat wel
Ik had niet gedacht dat dit soort maffe termen ook bij een zorginstellingen aanwezig zouden zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch blij dat ik bij de overheid werk en hier dan weer geen last van heb. Hopelijk is het een hype die weer over waait
Mwoah, het is niet zo'n issue, het helpt trage bedrijven wel om voorbij verouderde processen te denken. Zolang je je niet verbindt aan talloze verplichte tools.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch blij dat ik bij de overheid werk en hier dan weer geen last van heb. Hopelijk is het een hype die weer over waait
Slechtnieuwsgesprek?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:49 schreef franklop het volgende:
Reorganisaties tijdens kerstperiodes zouden verboden moeten worden
Ik niet, 55 andere collega's wel. waaronder 1 uit ons team. Moeten zo dan wss werk van 6 met 4 man gaan doen, want zit er nog 1 in ziektewet ookquote:
Gaat het slecht met het bedrijf vanwege corona?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik niet, 55 andere collega's wel. waaronder 1 uit ons team. Moeten zo dan wss werk van 6 met 4 man gaan doen, want zit er nog 1 in ziektewet ook
Dat is wel grootste aanleiding ja. Willen zelf alles op orde brengen en maken dan ook geen gebruik van de regelingen van kabinet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat het slecht met het bedrijf vanwege corona?
'Mensen moeten stoppen met het geven van meningen!', aldus een iets te dikke tv-recensent die ongevraagd haar mening geeft over politieke thema's.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:50 schreef Slobeend het volgende:
Dit zet je aan het denken.
[ twitter ]
Eens maar beter dan De Vooravond, vooral de gasten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens is M wel echt het afvoerputje van het Nederlandse publieke bestel. Veel te links, met de meest incapabele ''presentator'' die eens mens vinden kan. Direct van de beeldbuis halen.
Fidan is een topvrouw.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens maar beter dan De Vooravond, vooral de gasten.
Ik vond hem zelf eigenlijk erg matig, ik had het bijna niet gepost.quote:
Inderdaad een prachtige vrouw. Mijn respect voor Wierd Duk is nog dagelijks stijgende. Goede opmerking heeft ze op televisie ook altijd.quote:
Je eigen mening ventileren als presentator is not dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad een prachtige vrouw. Mijn respect voor Wierd Duk is nog dagelijks stijgende. Goede opmerking heeft ze op televisie ook altijd.
Waarom is dat nat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je eigen mening ventileren als presentator is not dan.
Biniamquote:
quote:
Ze willen de Hema dus echt open laten vanwege de rookworsten (en taarten).quote:
En drogisterij productenquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Ze willen de Hema dus echt open laten vanwege de rookworsten (en taarten).
Hoop ons kent ons likes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag al 15 likes ontvangen met een tweet. Mijn maand kan niet meer stuk.
Nooit verwacht dat jij dit ooit zou typen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben echt intens aan het genieten van Bake off Vlaanderen.
Wim Opbrouck trekt mij als Frits Sissing.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij dit ooit zou typen.
Nog het meest gelachen om de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde in dat draadjequote:Op dinsdag 15 december 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/micheldoodeman/status/1338889003182002185
Dit is goed.
Iemand heeft dit uitgetiktquote:Freriks zei dat hij de delicatesse heerlijk vindt. ,,Met een witte wijn erbij.” Van Rossem reageerde dat hij oesters ‘ongekend smerig’ vindt. ,,Vind je vagina’s dan ook vies? Ze zeggen toch dat dat een beetje hetzelfde geurtje heeft?” vroeg Wortelboer. Van Rossem antwoordde gevat: ,,Nee, daar heb ik een heel andere beleving bij.” Presentator Philip Freriks voelde zich zichtbaar ongemakkelijk. Hij perste er een glimlach uit. ,,Uh, dit neemt nu een wending die ik niet had voorzien...”, zei hij. Van Rossem grinnikte.
Dit kan niet Bobquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelachen om de man die vastgepakt wort door Louis
Maar ze won wel de aflevering. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sterretje, maantje, dingetje, weet ik veel.
Uitstel van executie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ze won wel de aflevering. Niks aan de hand.
Wat vind je van de motie van Wybren?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:41 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn wij het vaak oneens de laatste tijd hè.
Ongezien, idioot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat vind je van de motie van Wybren?
Waar gáát dit over?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Rutte is weer op dreef (lol).
Hebben we beeldmateriaal?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Iemand heeft dit uitgetikt![]()
DRT is een warm bad, wees welkom!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dit jaar ook maar redelijk goed ga volgen
Trap er niet in.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DRT is een warm bad, wees welkom!
Kan dit?quote:De Tweede Kamerfractie van Forum voor Democratie en de jongerenclub van de partij JFVD hebben niets verkeerd gedaan omtrent antisemitische appjes in JFVD-appgroepen.
Die conclusie trekt een interne onderzoekscommissie, bestaande uit Thierry Baudet-vertrouweling Wybren van Haga en het Noord-Hollandse Statenlid Ralf Dekker. De partij noemt het een ‘grondig en serieus rapport‘ waarin ‘op geen enkele wijze wordt verbloemd of vergoelijkt‘, zo staat op de website van FvD.
Had je bijna in DRT gepost?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou me nog bijna goed gaan voelen over het kijken naar Bake off Vlaanderen.
quote:
Alleen ik vond hem leukquote:Op maandag 30 november 2020 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: [..] Ik heb nog nooit moeten lachen om Klikbeet. Dat is van die gehandicaptenhumor van het niveau Sluipschutters en Komt een man bij de dokter. Ik denk dat maxi-mus het volledig met mij eens is.
Wat mag dat mag ja tochquote:
Ik ben er achter gekomen dat een wezenlijk deel van de samenleving een hele andere definitie van 'noodzakelijk' heeft dan ik heb.quote:
Jij moet nog een lijstje maken.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mallerd. Past ook helemaal niet bij je, out of character.
https://speld.nl/2020/12/(...)nden-nergens-plaats/quote:Op woensdag 16 december 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat een wezenlijk deel van de samenleving een hele andere definitie van 'noodzakelijk' heeft dan ik heb.
Lekker allemaal de randjes opzoeken zodat het nog langer duurt, want aan MIJN sector ligt het niet, bij ONS houden we ons allemaal netjes aan de regels.
Van Steef? Dat zijn ondankbare lijstjes. Alleen op de fiets of ook ernaast?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij moet nog een lijstje maken.
Benzema hier niet tussen (lol).quote:
Dat is volledig aan jou. Jouw lijst, jouw criteria.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Van Steef? Dat zijn ondankbare lijstjes. Alleen op de fiets of ook ernaast?
Ga je nog gezellig meeposten tijdens het WK of is het gemis van Jelle te groot?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Van Steef? Dat zijn ondankbare lijstjes. Alleen op de fiets of ook ernaast?
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je nog gezellig meeposten tijdens het WK of is het gemis van Jelle te groot?
Geen duurzaam alternatief vrees ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jelle blijft natuurlijk een groot gemis. Is Zonnegod een alternatief?
Jelle wie, Klaassen?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je nog gezellig meeposten tijdens het WK of is het gemis van Jelle te groot?
Niet te doen joh.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is volledig aan jou. Jouw lijst, jouw criteria.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houdbaarheid van een dag.
Ja wat is er? Ik ben nu ook in dat ziekenhuis.quote:
Ik zoek juist iemand die me aanvultquote:Op woensdag 16 december 2020 10:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mallerd. Past ook helemaal niet bij je, out of character.
Dit komt niet meer goed.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wat is er? Ik ben nu ook in dat ziekenhuis.
Wortelboerin walst hysterisch over je heen.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zoek juist iemand die me aanvult.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen duurzaam alternatief vrees ik.
@Koffieplanter adopteert Saar en Suus met alle liefde.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Shit jongens mijn begeleider is vandaag positief getest op corona, dit betekent misschien wel het einde voor jullie favoriete user.
Mag je nu in kwarantaine?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Shit jongens mijn begeleider is vandaag positief getest op corona, dit betekent misschien wel het einde voor jullie favoriete user.
Je zou mijn graf nog aanstampen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Iemand met de corpulentie van @:Mani89 is natuurlijk risicogroep. Ik zal preventief de grafsteen alvast laten ontwikkelen.
Heb je al het 2021-dodentopic geopend?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:El-stinho
Dat is het meest trieste van heel Fok.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je al het 2021-dodentopic geopend?
Zo ervaar ik dat niet, maar goed.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is het meest trieste van heel Fok.
Wie gaan er dood in 2021, voorspel het hier!quote:Op woensdag 16 december 2020 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo ervaar ik dat niet, maar goed.
Dat kan prima, je ziet het ieder jaar weer bij onze vrienden van de GCquote:Op woensdag 16 december 2020 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie gaan er dood in 2021, voorspel het hier!
Nee dat kan echt niet.
Wij staan er iets meer ontspannen in, maar ik snap dat je dat zo ziet. Toch acht ik het racisme, complotdenken en verdere PVV/FVD-wappiegedrag op dit forum iets erger.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet.
Echt heel sneu ja, en van die types die dan juichend dat topic inkomen als er iemand dood is die op hun lijstje stond.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet.
VBL-ers?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt heel sneu ja, en van die types die dan juichend dat topic inkomen als er iemand dood is die op hun lijstje stond.
Het is bij de beesten af.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou niet heel onlogisch zijn.
Nee. Dat is dat teltopic waar teringidioten zoals @Haags in posten.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wel. Er is inmiddels meer geld verdeeld dan uitgegeven aan consultants. Dat is beter dan verwacht.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Maar verbazen doe ik mij er niet over.
Daar schrok ik ook van.quote:
Eens. Of doodzieke mensen selecteren of een lijstje maken met mensen die je dood wenstquote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die negatiever zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee. Dat is dat teltopic waar teringidioten zoals @:Haags in posten.
Stel je voor, je kijkt over 50 jaar terug op je leven en bedenkt dan dat je op een forum tot een miljoen hebt lopen tellen.
Dat is verjaard, wie waren je jokers?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben in 2010 zelfs winnaar geworden bij dat dodenvoorspeltopic. Ik distantieer me hiervan.
Jean Nelissen en Samaranchquote:Op woensdag 16 december 2020 21:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is verjaard, wie waren je jokers?
It ain't over t-t-till it's over.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:57 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Erik Ten Hag ben je in Nederland onschuldig zolang het tegendeel bewezen is.
Blijkbaar, anders organiseren ze het nietquote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Online kerstquiz vanmiddag met 250 collega's. Kan dat?
Dat is wel een beetje veel. Hier zijn het er zo'n 40 (tot 45) denk ik, afgelopen maandag is de brandstof voor de kerst/eindejaarsborrel/quiz rondgebrachtquote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, je moet toch wat als bedrijf in deze tijd?quote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb het vanavond. Ik heb er wel zin in, dan zie ik eindelijk de meeste collega’s (ik ben in oktober begonnen).quote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker, is ook een tof idee hoor. Heel professioneel opgezet ook met een heuse studio oid. Sowieso doen ze hier redelijk veel met kerst.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach ja, je moet toch wat als bedrijf in deze tijd?
Oef, dat is wel een mindere tijd om te beginnen ja. Ik had laatst ook een kerstlunch met m'n team waarvan ik ruim helft al half jaar uberhaupt ook niet heb gezien online.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het vanavond. Ik heb er wel zin in, dan zie ik eindelijk de meeste collega’s (ik ben in oktober begonnen).
Wij ook maar dan met 100 minderquote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschilt een beetje per persoon denk ik? Ik begon in juni en vond het echt geweldig dat ik in de eerste dagen maar een handvol collega's in het echt zag in plaats van 40+ man in één klap allemaal voor het eerst in het echt te zien. Toch een stuk prettiger dat ik eigenlijk iedereen virtueel al flink wat tijd kende voorafgaand aan de ene dag die we hadden waar bijna iedereen fysiek aanwezig was.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oef, dat is wel een mindere tijd om te beginnen ja.
Mja natuurlijk. Het lijkt me voor een persoon die net begint lastig om netwerkje op te bouwen met mensen die je nodig hebt voor je werk. Teams is zeker een uitkomst, chat is makkelijker, belletje tussendoor. Ik hoef straks ook niet fulltime terug naar werk, maar een aantal dagen lijkt me wel prettig. Puur ook om weg te zijn van thuis.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per persoon denk ik? Ik begon in juni en vond het echt geweldig dat ik in de eerste dagen maar een handvol collega's in het echt zag in plaats van 40+ man in één klap allemaal voor het eerst in het echt te zien. Toch een stuk prettiger dat ik eigenlijk iedereen virtueel al flink wat tijd kende voorafgaand aan de ene dag die we hadden waar bijna iedereen fysiek aanwezig was.
Buiten dat het communiceren via de chat in Teams zoveel fijner is.
Onze kerstquiz was best leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me niet zo lastig om dat niet mee te hoeven maken met zoveel man.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met zijn 80 inwisselbare dochters.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is ieder jaar in de decemberdagen weer een teleurstelling te moeten constateren dat de onvermijdelijke Robert ten Brink nog steeds onder ons is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |