Poehhh, dat wordt graven.quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.procyclingstats.com/tools/favorite500
Ik vind dit (in theorie) een mooie filosofiequote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Zijn jullie bedrijven ook helemaal LEAN en AGILE?
Lean is alweer uit bij ons, Agile is nu wel weer hip.quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Ricco heeft wel even mazzel dat hij net in het nieuws is.quote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Ik noteer alvast De Bonis en Santambrogio.
WK Dartsquote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu, kun jij niet overzichtje maken welke sportwedstrijden komende 5 weken nog door gaan?
Scrum is het bij ons, of kan het allebei/allemaal? Hoewel het volgens mij niet helemaal scrum is, als ik dat zo her en der hoor, maar dat weet ik allemaal niet en aangezien het mijn eerste serieuze baan is kan ik ook niet vergelijkenquote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Gewoon de wintersporten voorlopigquote:Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu, kun jij niet overzichtje maken welke sportwedstrijden komende 5 weken nog door gaan?
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeldquote:Op maandag 14 december 2020 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WK Darts
En er is genoeg wintersport in het weekend. Biathlon, schansspringen etc.
Ik bespeur een trendquote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een poging gewaagd, ik zal er wel een hoop vergeten zijn.
[ afbeelding ]
Ik ben ontzettend teleurgesteld. Ik heb werkelijk meerdere keren gekeken wanneer zijn schorsing er eindelijk op zat.quote:Op maandag 14 december 2020 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ricco heeft wel even mazzel dat hij net in het nieuws is.
Bernard Kohlquote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
als niet ICT’er moet ik altijd een beetje grinniken om de methodieken Lingoquote:Op maandag 14 december 2020 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scrum is het bij ons, of kan het allebei/allemaal? Hoewel het volgens mij niet helemaal scrum is, als ik dat zo her en der hoor, maar dat weet ik allemaal niet en aangezien het mijn eerste serieuze baan is kan ik ook niet vergelijken
Maar om dit nou allemaal te posten (waar ik de tijden nog even bij moet zetten ook), dat gaat wat ver. En dan is dit en vrij gemiddelde zaterdag.quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat het ook wel wat updates kan krijgen, Copper Mountain is afgelast, Groenhart doet niet mee, etc.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
https://www.eurosportplayer.com/schedulequote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik ben lui en heywoodu heeft dat waarschijnlijk al volledig in beeld
Ieuw, een sprinter.quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Verder kom ik niet.
2024 toch? We waren er bijna.quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend teleurgesteld. Ik heb werkelijk meerdere keren gekeken wanneer zijn schorsing er eindelijk op zat.
Wie stond er op 8?quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Verder kom ik niet.
Als je er een renner uitgooit deelt hij het hele zaakje automatisch, ongevraagd opnieuw in. Dat was dus nummer 14, Raul Balarcon. Zo was Vdb bijvoorbeeld de eerste renner die ik selecteerde.quote:
Ik heb bij ons nog niemand gevonden die het snapt, maar alles is Agile.quote:Op maandag 14 december 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Moller was wel genot. Dat hele Portugese ploegje wel.quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Nu schieten mij al Claus Michael Moller en Niklas Axelsson te binnen.
dark sidequote:Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.eurosportplayer.com/schedule
Ik zal eens kijken of ik je m'n dagelijkse schema door kan spelen, moet ik wel de dingen eruit filteren die sowieso alleen op mij van toepassing zijn want ik zet er ook dingen in die niks met sport te maken hebben maar ik gewoon niet wil vergetenquote:Op maandag 14 december 2020 22:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dark side
@:heywoodu, zou voor de kerstweken best handig zijn aangezien we behalve de kerstdagen de deur niet uit mogen
Wat is jouw prognose voor Abner Gonzalez voor het jaar 2021?quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 22:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb bij ons nog niemand gevonden die het snapt, maar alles is Agile.
(Ik heb speciaal een SCRUM master cursus gedaan om iedereen te vertellen hoe erg ze het niet snappen. Zelf doe ik er niets mee)
Kansloos. Kut team.quote:Op maandag 14 december 2020 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is jouw prognose voor Abner Gonzalez voor het jaar 2021?
kan ook wat algemener, iets voor de FP of een dagtopic in spt?quote:Op maandag 14 december 2020 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik je m'n dagelijkse schema door kan spelen, moet ik wel de dingen eruit filteren die sowieso alleen op mij van toepassing zijn want ik zet er ook dingen in die niks met sport te maken hebben maar ik gewoon niet wil vergeten
Kan ook, als iemand dat dan opent ofzo. Ik ga dat soort dingen echt vergeten om steeds bij te houdenquote:Op maandag 14 december 2020 22:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
kan ook wat algemener, iets voor de FP of een dagtopic in spt?
Jep. Maar nu dus niet meerquote:Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
2024 toch? We waren er bijna.
daarom wilde ik dat topic van jouquote:Op maandag 14 december 2020 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan ook, als iemand dat dan opent ofzo. Ik ga dat soort dingen echt vergeten om steeds bij te houden
quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar om dit nou allemaal te posten (waar ik de tijden nog even bij moet zetten ook), dat gaat wat ver. En dan is dit en vrij gemiddelde zaterdag.Hoe ga je dit allemaal kijken op een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat het ook wel wat updates kan krijgen, Copper Mountain is afgelast, Groenhart doet niet mee, etc.![]()
Perez Cuapioquote:Op maandag 14 december 2020 22:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moller was wel genot. Dat hele Portugese ploegje wel.
Heywoodu moet wel iets van vier schermen hebben hangen thuis.quote:Op maandag 14 december 2020 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe ga je dit allemaal kijken op een dag
Ik kíjk niet alles. Van allerlei kwalificaties kijk ik alleen de uitslag even door, net als van die Continental Cups en Europe Cups enzo, en van veel freestyledingen kijk ik alleen de hoogtepunten in een paar minuten. Sporten als rodelen, bobsleeën en skeleton kijk ik noodgedwongen vaak uitgesteld en dankzij de magie van streams skip ik dan mooi de momenten tussendoor en de trage atleten enzoquote:Op maandag 14 december 2020 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe ga je dit allemaal kijken op een dag
hij heeft een situation roomquote:Op maandag 14 december 2020 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heywoodu moet wel iets van vier schermen hebben hangen thuis.
Mooi lijstje, minstens x jaar geschorst?quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik dan 15 Nederlanders invullen?quote:Op maandag 14 december 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Meer mensen moeten dat lijstje invullen, dan kunnen we beter filteren wie wel of niet serieus te nemen is.
Dat zijn wel altijd de interessantste renners, aan dorspastoren hebben echte wielerliefhebbers een broertje dood.quote:Op maandag 14 december 2020 22:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi lijstje, minstens x jaar geschorst?
quote:Op maandag 14 december 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag ik dan 15 Nederlanders invullen?
Maarten den Bakkerquote:Op maandag 14 december 2020 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was net bezig alvast een lijstje voor jou te maken.
Doe ik morgen wel evrn, heb ik 24uur respijt voordat ik hier niet meer mag komen.quote:Op maandag 14 december 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Meer mensen moeten dat lijstje invullen, dan kunnen we beter filteren wie wel of niet serieus te nemen is.
Boogerd op 1. Hoogerland ipv Moerenhout en Kruijswijk, Eltink Den Bakker en Lotz er nog bij!quote:Op maandag 14 december 2020 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was net bezig alvast een lijstje voor jou te maken.
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 14 december 2020 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend is in staat te geloven dat Erik Dekker clean was.
Eltinkquote:Op maandag 14 december 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boogerd op 1. Hoogerland ipv Moerenhout en Kruijswijk, Eltink Den Bakker en Lotz er nog bij!
Dat de strijd uitbleef, ligt volgens Verstappen aan één ding: "De auto. Max heeft een heel sterk jaar achter de rug. Hij stond er altijd en hij laat zien dat hij bij de besten hoort. Daar twijfel ik niet meer aan, maar de rest moet ook kloppen om zo'n kampioenschap binnen te halen. De auto was gewoon vanaf het begin te langzaam."quote:Op maandag 14 december 2020 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch klopt die score wel aardig.
Russell heeft mij laten zien dat die hele F1 een grote poppenkast is. Ook altijd dat geluk of pech met wanneer er een safety car komtquote:Op maandag 14 december 2020 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat de strijd uitbleef, ligt volgens Verstappen aan één ding: "De auto. Max heeft een heel sterk jaar achter de rug. Hij stond er altijd en hij laat zien dat hij bij de besten hoort. Daar twijfel ik niet meer aan, maar de rest moet ook kloppen om zo'n kampioenschap binnen te halen. De auto was gewoon vanaf het begin te langzaam."
Zal vast kloppen maar lekker boeiend wat die pa ervan vindt.
Ja, tot hij in de auto stapte dacht iedereen dat degene die vooraan rijdt automatisch de beste is! En toen stapte iemand in waarvan iedereen weet dat hij enorm getalenteerd is, en, nou, die deed het ook goed! Jeetje.quote:Op maandag 14 december 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Russell heeft mij laten zien dat die hele F1 een grote poppenkast is.
Het is vooral dodelijk saai.quote:Op maandag 14 december 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Russell heeft mij laten zien dat die hele F1 een grote poppenkast is. Ook altijd dat geluk of pech met wanneer er een safety car komt
Ach, sprintetappes kijken we ook.quote:
Ronald Mutsaars, Bastiaan Giling.quote:Op maandag 14 december 2020 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In PCM stond ik volledig achter Niels Scheunemann.
In de zin van nog extremer dan gedacht. Bottas maakte geen kans. Dat was vrij pijnlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, tot hij in de auto stapte dacht iedereen dat degene die vooraan rijdt automatisch de beste is! En toen stapte iemand in waarvan iedereen weet dat hij enorm getalenteerd is, en, nou, die deed het ook goed! Jeetje.
Meestal alleen het slot hoor, of als achtergrondmuziek.quote:Op maandag 14 december 2020 22:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, sprintetappes kijken we ook.
quote:Op maandag 14 december 2020 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend is in staat te geloven dat Erik Dekker clean was.
Waarom De Neus?quote:Op maandag 14 december 2020 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel iemand vergeten en geen renners gekozen die niet of nauwelijks live heb zien koersen.
Savoldelli had ik ook wel op kunnen nemen. Mooie renner. Freire had ik wel iets minder mee, omdat dat ook nog wel eens ten koste ging van ONZE jongens.quote:Op maandag 14 december 2020 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Je ziet wel dat ik me altijd op Rabobank focuste als jonge kijker.
Ik heb altijd wel een voorkeur gehad voor renners die de boel voor de Fransen moesten redden. Fedrigo was dan ook nog wel een fenomeen dat ie zonder duidelijke kwaliteiten en er toch vaak in slaagde om een rit mee te pakken.quote:
Integraal de elfstedentocht? Ik zie ze het nog wel doen ja.quote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden ze nu ook weer oude evenementen uit gaan zenden?
Wat een dramatisch dag was dat. Eerst al de teleurstelling van geen koers en toen ook nog die halve poging van Boogerd die eigenlijk veel te goed was om zich op te offeren.quote:Op maandag 14 december 2020 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Freire op de Cauberg was een van mijn favoriete rubrieken.
Dat zou ik stiekem nog best leuk vinden. (sorry @Rellende_Rotscholier)quote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Integraal de elfstedentocht? Ik zie ze het nog wel doen ja.
Ja ik ook. Die van 97 graag.quote:Op maandag 14 december 2020 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik stiekem nog best leuk vinden. (sorry @:rellende_Rotscholier)
Ik dacht dat ik tenminste de enige zou zijn met Fédrigoquote:Op maandag 14 december 2020 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel iemand vergeten en geen renners gekozen die niet of nauwelijks live heb zien koersen.
Moncoutie was ook een fenomeenquote:Op maandag 14 december 2020 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een voorkeur gehad voor renners die de boel voor de Fransen moesten redden. Fedrigo was dan ook nog wel een fenomeen dat ie zonder duidelijke kwaliteiten en er toch vaak in slaagde om een rit mee te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |