En je dacht niet "Laat ik mijn verantwoording nemen" en niet gaan?quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij de Action is nog niet 1x de 1.5 m regel gehaald. Die gangen zijn zo smal.
Gaat gebeuren. Let maar op.quote:Op maandag 14 december 2020 22:30 schreef Fred het volgende:
[..]
Zouden Nederlanders echt zo dom zijn?
Het is vooral onhandig dat primair onderwijs en de opvang sluit ja.quote:Op maandag 14 december 2020 22:31 schreef Ronald het volgende:
Ik vind het wel weer tering onhandig dat de kinderopvang dicht moet, het is heel lastig om dit weer rond te breien qua oppas.
Nooit.quote:Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef Fred het volgende:
[..]
En je dacht niet "Laat ik mijn verantwoording nemen" en niet gaan?
Het doel is ook gewoon om ouders thuis te houden. Jammer voor de kinderen, maar die hebben toch geen stemrecht.quote:Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is vooral onhandig dat primair onderwijs en de opvang sluit ja.
Overdreven.
Uiteraard. Deden de belgen ook toen er bij hun een lockdown was.quote:Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Dus we gaan morgen gezellig shoppen in Belgie in de grensstreek?
Belgen kwamen ook massaal hierheen vorige 2quote:Op maandag 14 december 2020 22:29 schreef maan_man het volgende:
De Belgische winkelcentra kunnen zich schrap zetten.
Wat is het verschil tussen vrijwillig niet naar de action gaan en een verbod op naar de action gaan?quote:
Goed voor het maatregelstijfje.quote:Op maandag 14 december 2020 22:33 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen vrijwillig niet naar de action gaan en een verbod op naar de action gaan?
Als je vrijwillig niet gaat dan heb in elk geval nog de kans om te gaan als het écht nodig is.quote:Op maandag 14 december 2020 22:33 schreef galantis het volgende:
Wat is het verschil tussen vrijwillig niet naar de action gaan en een verbod op naar de action gaan?
Nou krijgen ze een koekje van eigen deegquote:Op maandag 14 december 2020 22:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Belgen kwamen ook massaal hierheen vorige 2
Maanden
Nee het doel is om de zorg in stand te houden....quote:Op maandag 14 december 2020 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het doel is ook gewoon om ouders thuis te houden. Jammer voor de kinderen, maar die hebben toch geen stemrecht.
Ik kwam voorbij de Action vandaag, geen grap. Stilte voor de storm.quote:Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Dus we gaan morgen gezellig shoppen in Belgie in de grensstreek?
Als ze al zo lang dicht kunnen lijkt me dat nooit het geval.quote:Op maandag 14 december 2020 22:34 schreef Fred het volgende:
[..]
Als je vrijwillig niet gaat dan heb in elk geval nog de kans om te gaan als het écht nodig is.
Daar is hij journalist voor, de vragen aan een minister stellen die een gewone sterveling niet kan stellen.quote:Op maandag 14 december 2020 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt gek van al die meningen en theorieën... nu zit Beau weer te vragen of we echt niet wat eerder kunnen versoepelen dan 19 januari als het goed gaat
Ik snap de vraag wel. Duidelijkheid, perspectief. Wie was dat aan tafel die zei: "Hebben jullie niet nu de hele gereedschapskist leeggegooid in de hoop dat er iets tussen zit dat werkt?" (of hoe ie 't ook precies zei).quote:Op maandag 14 december 2020 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt gek van al die meningen en theorieën... nu zit Beau weer te vragen of we echt niet wat eerder kunnen versoepelen dan 19 januari als het goed gaat
Moet je nagaan hoe klein de noodzaak van het bestaan van die winkel eigen isquote:Op maandag 14 december 2020 22:35 schreef galantis het volgende:
Als ze al zo lang dicht kunnen lijkt me dat nooit het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |