100%quote:Op maandag 14 december 2020 22:47 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Voorproefje van oud & nieuw?
Mensen zijn overal eender, waar komt toch dat fabeltje vandaan dat b.v. Duitsers zich zo netjes aan de regels zouden houden. Die lopen het hier ook gewoon plat als ze dat zo uitkomt.quote:Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Andersom stroomden Nederlandse steden in het grensgebied ook continu vol met Belgen toen de middenstand en horeca daar op slot gingen. Met als trieste hoogtepunt de "coronaparties" in Nederlandse cafés in het voorjaar.
Doe ff normaal.quote:Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef Confetti het volgende:
Vraag me af wat ze nog aandurven als deze maatregelen ook niet werken. Ik geloof niet dat dit genoeg gaat helpen. De mens zelf heeft nog teveel vrijheid om te gaan en staan waar ie wil.
Dat afwisselen gaat hier niet omdat mijn vriendin met haar beroep niet thuis kan werken.quote:Op maandag 14 december 2020 22:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb een noise cancelling koptelefoon en een eigen kamer.. Verder wissel ik met mevr. Perrin (die parttime werkt) af. En mijn zoon is 8 en weet dat als ik druk bezig ben, hij me niet mag storen.
Jij wil echt iedereen aan de ketting hebben liggen hè, gebaseerd op je posts? Moeten we ook richting zweepslagen?quote:Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef Confetti het volgende:
Vraag me af wat ze nog aandurven als deze maatregelen ook niet werken. Ik geloof niet dat dit genoeg gaat helpen. De mens zelf heeft nog teveel vrijheid om te gaan en staan waar ie wil.
Hopelijk dringt de urgentie nu wel meer door, dit zou wel eens de doorslaggevende factor kunnen zijn. Daar kan geen maatregel tegenop.quote:Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef Confetti het volgende:
Teveel vrijheid? Ja maak alles maar ondergeschikt.quote:Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef Confetti het volgende:
Klagen is gezond, ik klaag weer graag over de klagersquote:Op maandag 14 december 2020 22:52 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat afwisselen gaat hier niet omdat mijn vriendin met haar beroep niet thuis kan werken.
Maar het is niet zo dramatisch verder, ik klaag gewoon wat in dit topic, hoef toch niet alles toe te juichen. Over het algemeen ondersteun ik de maatregelen wel.
quote:Op maandag 14 december 2020 22:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat kunnen nog 5 gezellige weken worden.
Kijk eens dom. Ja, ho maar.quote:Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef Confetti het volgende:
Volgens het groene boekje is dat allemaal goed geregeld en bij problemen klop je maar aan bij de gemeente.quote:Op maandag 14 december 2020 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Delano en Yousef niet. De ene wordt namelijk afgeleid door zijn vader die alcoholist is, en de ander moet zijn laptop delen met 4 broertjes en zusjes.
De afgelopen vier weken hebben imho aangetoond dat we die verantwoordelijkheid als samenleving niet aan kunnen.quote:Op maandag 14 december 2020 22:57 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Het gaat wel ver dit allemaal hoor. Wie had dit ooit gedacht van 2020? Wat een klotejaar. Hopelijk gaat 2021 beter worden maar ik vrees een exacte kopie van 2020 met ook maatregelen en beperkingen. Wat is er mis met de verantwoordelijkheid lekker bij je burgers neerleggen? Dit virus is niet gevaarlijk genoeg om mensen te blijven ophokken.
Ik denk inderdaad een groot deel van 2021 wel maatregelen, daar hintte de Jonge ook wel op bij Beau. Ik vraag me daarnaast ook af of het niet als 'makkelijk' gezien wordt om beperkende maatregelen op te gaan leggen vanaf nu bij andere virussen, want het lijkt ook goed daartegen te helpen. Dan zou je ieder jaar een paar maanden beperkende maatregelen krijgen.quote:Op maandag 14 december 2020 22:57 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Het gaat wel ver dit allemaal hoor. Wie had dit ooit gedacht van 2020? Wat een klotejaar. Hopelijk gaat 2021 beter worden maar ik vrees een exacte kopie van 2020 met ook maatregelen en beperkingen. Wat is er mis met de verantwoordelijkheid lekker bij je burgers neerleggen? Dit virus is niet gevaarlijk genoeg om mensen te blijven ophokken.
Ik kan het ze ook niet echt kwalijk nemen. 9 maanden mensen ophokken zorgt voor een boel frustratie natuurlijk. Je hoort ook dat de mishandelingen op kinderen en partners weer toenemen. Alsjeblieft mensen, botvier het buiten op overheidsgebouwen en straatmeubilair en niet op je dierbaren.quote:
Menselijk gedrag dat redeneert vanuit een doel met een gedrag en dat omzet naar een actie.quote:Op maandag 14 december 2020 22:44 schreef Fred het volgende:
[..]
Doen wat moet? Wat moet er dan gebeuren dat je er voor naar België moet?
UB's?quote:Op maandag 14 december 2020 22:59 schreef Revanches het volgende:
Kan iemand iets vertellen over de UB's , of deze open zijn? Zit al op alle sites te kijken van de ub's maar kan nergens iets vinden.
Nee, sexwerk is nu verbodenquote:Op maandag 14 december 2020 22:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jij wil echt iedereen aan de ketting hebben liggen hè, gebaseerd op je posts? Moeten we ook richting zweepslagen?
Universiteitsbibliotheek. Zijn namelijk alleen toegankelijk voor studenten, niet openbaar.quote:
Daar ben ik ook bang voor. Hup weer in lockdown als de zorg het ff zwaar krijgt.quote:Op maandag 14 december 2020 22:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad een groot deel van 2021 wel maatregelen, daar hintte de Jonge ook wel op bij Beau. Ik vraag me daarnaast ook af of het niet als 'makkelijk' gezien wordt om beperkende maatregelen op te gaan leggen vanaf nu bij andere virussen, want het lijkt ook goed daartegen te helpen. Dan zou je ieder jaar een paar maanden beperkende maatregelen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |