Sowieso, met of zonder vaccin blijft dit ons nog jaren achtervolgen.quote:Op maandag 14 december 2020 20:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Morgen de uitgeschreven tekst maar teruglezen.
Mijn gutfeeling is dat 2021 ook hiermee vol komt te staan.
Fok blijft open, Pffffff.quote:Op maandag 14 december 2020 20:10 schreef Momo het volgende:
Media en communicatie, voor informatievoorziening aan de samenleving die van noodzaak is om op de hoogte te blijven van wat er speelt
Je moet het wel minstens 24 uur van te voren melden bij de gemeente.quote:Op maandag 14 december 2020 20:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je hebt geen vergunning nodig voor een demonstratie.
FOK!quote:Op maandag 14 december 2020 20:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Fok blijft open, Pffffff.![]()
Anders zou ik helemaal niet meer weten wwar ik mijn informatie vandaan kan halen.
Ziekelijk paranoïde reactie zeg. 😳quote:Op maandag 14 december 2020 20:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wacht zei Rutte nou weer indirect dat we nooit van de maatregelen afkomen? Hij zei iets in de trend van "naar een leven met geen of weinig beperkingen". Ik ben benieuwd wat die weinige beperkingen dan zijn en waar hij exact op doelt. Weer een vinger die in de richting wijst dat het leven nooit meer normaal gaat worden.
Kom op, laat mensen een beetje overdramatiseren als ze dat willen.quote:Op maandag 14 december 2020 20:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ziekelijk paranoïde reactie zeg. 😳
Hij bedoelt natuurlijk zolang we nog met Corona van doen hebben, spreekt voor zich, me dunkt.
Ja een kerstsfeerquote:Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef Benny het volgende:
Er hangt nu wel een heel ander sfeertje t.o.v. maart.
Een veel bozer sfeertje ja.quote:Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef Benny het volgende:
Er hangt nu wel een heel ander sfeertje t.o.v. maart.
The voice of reason has arrivedquote:Op maandag 14 december 2020 20:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ziekelijk paranoïde reactie zeg. 😳
Hij bedoelt natuurlijk zolang we nog met Corona van doen hebben, spreekt voor zich, me dunkt.
Waar ben je boos op?quote:
Nou. Alles behalve. Normaal gesproken ben ik al een maand van te voren in kerstsfeer, maar nu niet eens een beetje. ondanks dikke kerstboom en meer verlichting dan ooitquote:
Ik juist meer dan ooit. Normaal kwam ik een dag vantevoren thuis ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 20:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Nou. Alles behalve. Normaal gesproken ben ik al een maand van te voren in kerstsfeer, maar nu niet eens een beetje. ondanks dikke kerstboom en meer verlichting dan ooit
Het is wat je ervan zelf maakt toch. Kijk gewoon christmas with the kranks en alles komt goed.quote:Op maandag 14 december 2020 20:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Nou. Alles behalve. Normaal gesproken ben ik al een maand van te voren in kerstsfeer, maar nu niet eens een beetje. ondanks dikke kerstboom en meer verlichting dan ooit
Afhaal lijkt me. Snackbar ook open.quote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef STING het volgende:
Maar de belangrijkste vraag is, mag de oliebollenkraam nog open
Daar heb ik ook nog steeds geen duidelijkheid overquote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef STING het volgende:
Maar de belangrijkste vraag is, mag de oliebollenkraam nog open
Denk dat die kraam ook liever bij de appie gaat staan dan op het marktpleinquote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog steeds geen duidelijkheid over
Gister The Christmas Chronicles 2 gekeken. Een van de kerstige kerstfilms die ik heb gezien. Maar nee, het lukt gewoon echt nietquote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het is wat je ervan zelf maakt toch. Kijk gewoon christmas with the kranks en alles komt goed.
Ik ben niet boos, maar het viel me op dat veel mensen toch over de zeik zijn dat school en opvang weer alleen voor vitale beroepen beschikbaar blijven.quote:
Ik heb een mooie boom staan hier met kado's eronder, prima kerstsfeer hierquote:Op maandag 14 december 2020 20:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Aldus de gemeente zelf, wat een rechter hiervan zou vinden weten we (nog) niet. Het gaat hier niet om iets wat al weken bekend is maar om een actueel gebeuren.quote:Op maandag 14 december 2020 20:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet het wel minstens 24 uur van te voren melden bij de gemeente.
Nog meer fluitketels!quote:Op maandag 14 december 2020 20:26 schreef Fred het volgende:
Bij het stadhuis in Rotterdam staan inmiddels ook mensen te schreeuwen en te fluiten
Ik snap het echt niet, de supermarkten blijven gewoon open, de vorige keer is het wc papier ook niet op geraakt, waarom dan nu weer wc papier hamsterenquote:Op maandag 14 december 2020 20:25 schreef Gia het volgende:
Dat gehamster ook weer, karren vol met wc papier. Niet normaal.
Lange rijen voor de verfwinkel.
Dat bestel je toch gewoon online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |