Niet, heb ik meer kans.quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
De Primera dicht... Hoe kom ik nou aan mijn oudjaarslot?
Online. Het is 2020quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
Hahaha, sluiten van de slijters zou pas werkelijk een volkspopstand veroorzaken!quote:
Frummelquote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
Dat fragment over mondkappen komt ook voorbij?quote:
Nee, geen perspectief.quote:Op maandag 14 december 2020 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Op welk niveau van besmettingen en opnames willen ze over 29 dagen (12 januari persco) zitten? Is dat ergens vermeld?
Maar hoe dan? Die R0 was vorige week nog ingeschat rond de 1. Hoe is dat verschil zo groot met dezelfde maatregelen?quote:
Omdat we ons er meer en meer niét aan zijn gaan houden.quote:Op maandag 14 december 2020 20:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Die R0 was vorige week nog ingeschat rond de 1. Hoe is dat verschil zo groot met dezelfde maatregelen?
Maar zo'n hoge wijziging in die R0 in een week tijd? De schatting was dat het sluiten van basisscholen en middelbare scholen een verschil van 0,04 ging maken. Een verhoging van de R naar 1,24 in een week tijd is ontzettend grootquote:Op maandag 14 december 2020 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat we ons er meer en meer niét aan zijn gaan houden.
Bron dat primera dicht gaat? Hier is het een postnl pakket punt.quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
Misschien ook daarom halsoverkop deze maatregelen.quote:Op maandag 14 december 2020 20:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een verhoging van de R naar 1,24 in een week tijd is ontzettend groot
Dan is het alleen voor dat nog.quote:Op maandag 14 december 2020 20:46 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Bron dat primera dicht gaat? Hier is het een postnl pakket punt.
Ik moet inmiddels de tv harder zettenquote:Op maandag 14 december 2020 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Man, wat een volk hebben we toch onder ons, ongelofelijk
Pakketpunt blijft open en de bouwmarkt mag openblijven voor afhalen.quote:Op maandag 14 december 2020 20:48 schreef quirina het volgende:
Primera dicht
Bouwmarkt dicht
Hoe moet ik nou pakketten versturen?
Ja, dan snap ik 't. Vorige week werd de R nog ingeschat rond de 1.0, hoe kan dat in hemelsnaam zoveel gestegen zijn dan nu ineens zonder wijziging in maatregelen. Hebben ze ernaast gezeten met de berekening?quote:Op maandag 14 december 2020 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien ook daarom halsoverkop deze maatregelen.
Veel supermarkten en benzinestations bieden die mogelijkheid ook.quote:Op maandag 14 december 2020 20:48 schreef quirina het volgende:
Primera dicht
Bouwmarkt dicht
quote:Op maandag 14 december 2020 20:46 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Bron dat primera dicht gaat? Hier is het een postnl pakket punt.
quote:Op maandag 14 december 2020 20:48 schreef quirina het volgende:
Primera dicht
Bouwmarkt dicht
De vraag is dus een beetje of alleen dat gedeelte mag worden doorgezet en de rest dicht moet, of nietquote:Dit zijn de winkels die gewoon open blijven:
Supermarkten en andere levensmiddelenzaken
Markten voor levensmiddelen
Drogisterijen en apotheken
Servicepunten voor het versturen of ontvangen van brieven en postpakketen
Dierenspeciaalzaken
Banken en andere punten voor financiële dienstverlening
Opticiens en audiciens
Tankstations
Thuiszorgwinkels
Autogarages en locaties voor reparatie en onderhoud van consumentenartikelen
Wasserijen en stomerijen
De afhaalfunctie bij doe-het-zelf-zaken (afhalen van bestelling)
Winkels buiten voor kerstbomen en bloemenverkoop
Groothandels (business to business)
Paniekzaaien, meer woorden heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 14 december 2020 20:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik 't. Vorige week werd de R nog ingeschat rond de 1.0, hoe kan dat in hemelsnaam zoveel gestegen zijn dan nu ineens zonder wijziging in maatregelen. Hebben ze ernaast gezeten met de berekening?
Kijk, garages blijven open. Ging ik al vanuit, want anders heb ik een apk-probleempje straks.quote:Op maandag 14 december 2020 20:49 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
[..]
De vraag is dus een beetje of alleen dat gedeelte mag worden doorgezet en de rest dicht moet, of niet
Klopt. (ik werk bij een provider)quote:Op maandag 14 december 2020 20:51 schreef kilon het volgende:
Internettechnici vallen toch ook wel onder cruciale beroepen mag ik hopen. Anders gaat mijn overstap van provider straks in terwijl de technicus niet het nieuwe glasvezelkastje kan installeren en zit ik zonder wifi.
En dagen zonder internet kan echt niet hoor. Primaire levensbehoefte en zo.
Black Friday & Sinterklaas.quote:Op maandag 14 december 2020 20:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik 't. Vorige week werd de R nog ingeschat rond de 1.0, hoe kan dat in hemelsnaam zoveel gestegen zijn dan nu ineens zonder wijziging in maatregelen. Hebben ze ernaast gezeten met de berekening?
Als alleen dat deel mag worden doorgezet gaan ze allemaal alsnog dicht, want dat kost dan alleen maar geld.quote:Op maandag 14 december 2020 20:49 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
[..]
De vraag is dus een beetje of alleen dat gedeelte mag worden doorgezet en de rest dicht moet, of niet
Niet omdat het precies op 1dec begonnen is.quote:Op maandag 14 december 2020 20:52 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe corona variant:
https://news.sky.com/stor(...)retary-says-12161416
Zou dit ook alles in Nederland verklaren?
Gewoon pak luiers bij je bestelling doen dusquote:Op maandag 14 december 2020 20:52 schreef Sfancta het volgende:
Bol.cum geeft voorrang aan bestellingen met luiers etc. Dus wil je op tijd je speelgoed ofzo, bestel dan snel. ANders tranen gegarandeerd
Het staat pas gepland op 12 januari. Ik dacht al dat de kerstperiode alleen maar gedoe oplevert. Maar mooi dat het vooralsnog door kan gaanquote:Op maandag 14 december 2020 20:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Klopt. (ik werk bij een provider)
Al is het niet de beste tijd om over te stappen als je het mij zou vragen.
Nee Nederland gaat in lockdown omdat Duitsland in lockdown gaat.quote:Op maandag 14 december 2020 20:52 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe corona variant:
Via het internet.quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
Niks nieuws aan, al in juni in de VS vastgesteld en toen het artikel hier gepost.quote:Op maandag 14 december 2020 20:52 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe corona variant:
En de laatste keer dat de Duitsers langs kwamen hebben ze er een teringbende van gemaakt.quote:Op maandag 14 december 2020 20:56 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Nee Nederland gaat in lockdown omdat Duitsland in lockdown gaat.
Anders komen al die Duitsers weer hier
September? Nou, inderdaadquote:Op maandag 14 december 2020 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En de laatste keer dat de Duitsers langs kwamen hebben ze er een teringbende van gemaakt.
Heeft jaren gekost om de boel weer op te lappen
Ja de grens sluiten voor niet essentieel verkeer durfde onze Mark niet aan.quote:Op maandag 14 december 2020 20:56 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Nee Nederland gaat in lockdown omdat Duitsland in lockdown gaat.
Anders komen al die Duitsers weer hier
De angst om zichtbare maatregelen als een avondklok en gesloten grenzen komt ons duur te staan. Juist dat soort dingen zijn in een vroeg stadium zeer efficient. Nu alles dicht gaat heeft het geen zin meer. Er komt al geen mof meer.quote:Op maandag 14 december 2020 21:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja de grens sluiten voor niet essentieel verkeer durfde onze Mark niet aan.
Hij verkiest een kapotte economie boven gezichtsverlies naar zijn vriendin Angela
En terecht ook wel.quote:Op maandag 14 december 2020 20:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar het viel me op dat veel mensen toch over de zeik zijn dat school en opvang weer alleen voor vitale beroepen beschikbaar blijven.
Dat snap ik ook niet helemaal. Volgens mij alleen om dat punt te beherenquote:Op maandag 14 december 2020 21:07 schreef STING het volgende:
Dus.. als je bijvoorbeeld een boekenwinkel of bloemenwinkel bent en je hebt een PostNL of DHL etc service punt, dan mag je openblijvenHet zal toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |