Niet, heb ik meer kans.quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
De Primera dicht... Hoe kom ik nou aan mijn oudjaarslot?
Online. Het is 2020quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
Hahaha, sluiten van de slijters zou pas werkelijk een volkspopstand veroorzaken!quote:
Frummelquote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
Dat fragment over mondkappen komt ook voorbij?quote:
Nee, geen perspectief.quote:Op maandag 14 december 2020 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Op welk niveau van besmettingen en opnames willen ze over 29 dagen (12 januari persco) zitten? Is dat ergens vermeld?
Maar hoe dan? Die R0 was vorige week nog ingeschat rond de 1. Hoe is dat verschil zo groot met dezelfde maatregelen?quote:
Omdat we ons er meer en meer niét aan zijn gaan houden.quote:Op maandag 14 december 2020 20:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Die R0 was vorige week nog ingeschat rond de 1. Hoe is dat verschil zo groot met dezelfde maatregelen?
Maar zo'n hoge wijziging in die R0 in een week tijd? De schatting was dat het sluiten van basisscholen en middelbare scholen een verschil van 0,04 ging maken. Een verhoging van de R naar 1,24 in een week tijd is ontzettend grootquote:Op maandag 14 december 2020 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat we ons er meer en meer niét aan zijn gaan houden.
Bron dat primera dicht gaat? Hier is het een postnl pakket punt.quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Benny het volgende:
Misschien ook daarom halsoverkop deze maatregelen.quote:Op maandag 14 december 2020 20:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een verhoging van de R naar 1,24 in een week tijd is ontzettend groot
Dan is het alleen voor dat nog.quote:Op maandag 14 december 2020 20:46 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Bron dat primera dicht gaat? Hier is het een postnl pakket punt.
Ik moet inmiddels de tv harder zettenquote:Op maandag 14 december 2020 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Man, wat een volk hebben we toch onder ons, ongelofelijk
Pakketpunt blijft open en de bouwmarkt mag openblijven voor afhalen.quote:Op maandag 14 december 2020 20:48 schreef quirina het volgende:
Primera dicht
Bouwmarkt dicht
Hoe moet ik nou pakketten versturen?
Ja, dan snap ik 't. Vorige week werd de R nog ingeschat rond de 1.0, hoe kan dat in hemelsnaam zoveel gestegen zijn dan nu ineens zonder wijziging in maatregelen. Hebben ze ernaast gezeten met de berekening?quote:Op maandag 14 december 2020 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien ook daarom halsoverkop deze maatregelen.
Veel supermarkten en benzinestations bieden die mogelijkheid ook.quote:Op maandag 14 december 2020 20:48 schreef quirina het volgende:
Primera dicht
Bouwmarkt dicht
Hoe moet ik nou pakketten versturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |