Zoiets?quote:Op maandag 14 december 2020 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Even een verwijzing naar buiten zometeen Mark, zou mooi zijn. Zet die gasten op hun nummer.
Hij leest mee.quote:Op maandag 14 december 2020 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Even een verwijzing naar buiten zometeen Mark, zou mooi zijn. Zet die gasten op hun nummer.
quote:Op maandag 14 december 2020 19:06 schreef Zipportal het volgende:
FOK is traag.
Mijn 40.000 euro donatie heeft niets opgeleverd.
Twintig uitkeringstrekkers die op kosten van de staat daar staan te protesteren... De silent majority staat gewoon te koken, te werken en te zorgen. Die hoor je noet want die hebben wel wat te doen op een maandag.quote:Op maandag 14 december 2020 19:04 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo? Wanbeleid van de overheid. Een tegengeluid hoort...
Voor middelbare scholen is dat netto 2 weken want die hebben nu al vrijquote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef quirina het volgende:
Rutte heeft geen kids thuis die hij les moet gaan geven tot 19 januari.
Uitstekend idee.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Bot13 het volgende:
Kunnen de fluiters even een krukje en een touw gaan regelen? Dat soort tumoren van de maatschappij mist toch niemand.
Idd. Het wordt minderquote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Tijn het volgende:
Serieus, ik krijg er geen reet van mee vanwege dat fluitconcert
Hopelijk hapt de media niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef RipCity het volgende:
Naderhand gaat het alleen maar over de protestanten.
Ik ben vooral klaar met die mensen die nul eigen verantwoordelijkheid nemen, alles de schuld vinden van een ander en de regering, die zich al in hun vrijheid aangetast voelen als de wind uit het oosten komt, die het geen zak gaan schelen of hun gedrag negatieve invloed heeft op anderen etc.quote:Op maandag 14 december 2020 19:04 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo? Wanbeleid van de overheid. Een tegengeluid hoort...
quote:
Ik mag hopen dat ze die gasten zsm even opruimen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor die mongolen daar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |