Ik kwam het op Fles' Facebook ook al tegen.quote:
Je kletst uit je nek.quote:
Zoals ik al zei: vertel. Wat klopt er niet?quote:
Zie DM.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef MTL het volgende:
[..]
maar wat verwacht je anders op een openbaar forum
Als een ze paar exemplaren van het laatste model railpocket aan elkaar ducttapen kunnen ze die ook als dwarsligger gebruikenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:45 schreef MTL het volgende:
Buiten dat ik uit mijn nek klets is er overigens ook nog iets nieuws. Er wordt momenteel getest met gerecyclede dwarsliggers die gemaakt zijn van oude treinwanden:
https://nieuws.ns.nl/dwar(...)aakt-van-oude-trein/
Schijnbaar heb ik het altijd verkeerd begrepen dat de blokkenremmen vooral waren om de loopvlakken schoon te poetsen en ik kan er in de materieeldocumentatie nu ook niets meer over terugvinden, dus mijn vorige berichten kunnen genegeerd worden.quote:
Ik vind het opvallend of grappig dat ProRail niet genoemd wordtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:45 schreef MTL het volgende:
Buiten dat ik uit mijn nek klets is er overigens ook nog iets nieuws. Er wordt momenteel getest met gerecyclede dwarsliggers die gemaakt zijn van oude treinwanden:
https://nieuws.ns.nl/dwar(...)aakt-van-oude-trein/
Niet nodig denk ik, de motorbak heeft ook nog een ED-rem.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:25 schreef MTL het volgende:
[..]
De blokkenremmen op de mDDM zullen dan nog wel een uitdaging worden. Volgens mij is er weinig plek voor schijfremmen op die motorbak. Ik ben benieuwd hoe dat dan opgelost gaat worden.
Jep, maar die werkt niet onder de 5 km/u en er mag ook niet vanuit gegaan worden dat de ED-rem ten alle tijden werkt. Ook bij een noodremming zijn de blokkenremmen actief op de motorbak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet nodig denk ik, de motorbak heeft ook nog een ED-rem.
Nou ja er mag toch al bijna niemand meer met de trein. Denk niet dat er heel veel mensen last van zullen hebben zo. Niet NOG meer last dan van het weer op zich al in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:44 schreef Salatrel het volgende:
LUD vanaf morgen aanvang dienst op z’n minst t/m maandag ivm verwachte weersomstandigheden
Tijd voor testritten met de V250quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
't doet denken aan een periode waarbij SLT massaal uitviel en Mat '64 van stal werd gehaald.
oude loc's die de rijp van de bovenleiding af moesten rijden.
Ah ze zouden het eens kunnen proberen halverwege de dag in te zetten. Kansloos.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:44 schreef Salatrel het volgende:
LUD vanaf morgen aanvang dienst op z’n minst t/m maandag ivm verwachte weersomstandigheden
Mja.quote:Vallen de weersomstandigheden mee, dan kunnen we helaas niet meer terug naar een normale dienstregeling. Medewerkers en treinen zijn op een andere plek ingepland en de reisinformatie is gebaseerd op de aangepaste dienstregeling. Ondanks dat dit vervelend is voor onze reizigers, doen we het liever een keer te veel dan het risico te nemen dat het weer tegenvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |