Ik ga dit ook maar eens proberen. Heb m'n bonuskaart al digitaal, maar voel me altijd bezwaard als ik nog een boel moet scannen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Super makkelijk via de appJe moet verbinding maken met de wifi van de winkel en dan scan je de boodschappen via de app. Aan het eind bij de zelfscankassa's tik je 'Betalen' oid, scan je de barcode die dan op je telefoon verschijnt, en betaal je. Dus als je ook met je telefoon kunt betalen ben je zo weg en hoef je niks aan te raken.
En je ziet gelijk je bonus al, ook heel handig. Je kunt ook een boodschappenlijstje maken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:33 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik ga dit ook maar eens proberen. Heb m'n bonuskaart al digitaal, maar voel me altijd bezwaard als ik nog een boel moet scannen.
Ja. Serieus hèquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:40 schreef xminator het volgende:
Lekker met het hele gezin boodschappen doen is het nieuwe uitje..
Dat heb ik ook al gemerkt, gewoon beide een kar meenemen maar het personeel kan er weinig aan doen omdat ze bij de ingang zich gedragen alsof elkaar niet kennen en pas in de winkel bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:40 schreef xminator het volgende:
Ik vermijd de dierenwinkel ook nog maar evenquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:40 schreef xminator het volgende:
Ik vermoed dat alle supers straks, tijdens en na vaccinatie, zo snel mogelijk af willen van winkelkarren schoonmaken e.d., het kost ze tenslotte extra tijd, geld en mankracht.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:49 schreef mrevil1337 het volgende:
Ik hoop niet dat we straks ook niet meer in de supermarkt mogen zonder geldig briefje want die kant gaat het op.
En het is beter voor onze weerstand als we weer gewoon bacteriën enzo binnenkrijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alle supers straks, tijdens en na vaccinatie, zo snel mogelijk af willen van winkelkarren schoonmaken e.d., het kost ze tenslotte extra tijd, geld en mankracht.
Als je als niet-gevaccineerde mensen die gevaccineerd zijn ziek kunt maken dan werkt je vaccin niet.quote:Ik hoop van niet trouwens hoor, maar dat je straks mogelijk een vaccinatie bewijs moet laten zien, maakt het wel een logisch gevolg
Dit was in t voorjaar precies zo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:40 schreef xminator het volgende:
Die moeite doenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:39 schreef BeriBeri het volgende:
Was in de Aldi, wat een pauperwinkel
Gewoon mensen die hun karretje middenin een gangpad neerzetten zodat er niemand meer voorbij kan, heb het wagentje maar 2 gangpaden verderop neergezet, kan ze lekker zoeken🤣
Een vaccin is vrijwel nooit 100% werkend. Maar als voldoende mensen het wel nemen dan is de blootstelling aan virus ook heel klein en zal de ziekte vrijwel geheel verdwijnen. Aan de andere kant als weinig mensen vaccin hebben dan is bij een 90% effectiviteit het nog steeds niet echt veilig om naar besmettingshaarden te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En het is beter voor onze weerstand als we weer gewoon bacteriën enzo binnenkrijgen.
[..]
Als je als niet-gevaccineerde mensen die gevaccineerd zijn ziek kunt maken dan werkt je vaccin niet.
Gaat niet gebeuren supermarkt is 1e levensbehoefte.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alle supers straks, tijdens en na vaccinatie, zo snel mogelijk af willen van winkelkarren schoonmaken e.d., het kost ze tenslotte extra tijd, geld en mankracht.
Ik hoop van niet trouwens hoor, maar dat je straks mogelijk een vaccinatie bewijs moet laten zien, maakt het wel een logisch gevolg
Gebeurt in elke supermarkt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:39 schreef BeriBeri het volgende:
Was in de Aldi, wat een pauperwinkel
Gewoon mensen die hun karretje middenin een gangpad neerzetten zodat er niemand meer voorbij kan, heb het wagentje maar 2 gangpaden verderop neergezet, kan ze lekker zoeken🤣
Wat voor spullen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:13 schreef Oppulregaj het volgende:
Veel te druk. Veel mensen halen spullen waarvoor ze normaal gesproken naar Action, Big Bazar e.d. gaan nu in de supermarkt waardoor de 1,5 meter afstand houden bijna niet te doen is. Ze hadden het beter gewoon toe moeten staan dat warenhuizen open mochten voor de essentiële producten want dan wordt de mensenmassa tenminste een beetje verdeeld.
Onze supermarkt verkoopt veel non food waaronder speelgoed.quote:Op zondag 20 december 2020 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor spullen dan?
Ik kom al amper bij de Action maar als ik daar kom haal ik geen supermarktspul, en ik geloof niet dat ik ooit bij een Big Bazar geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |