abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 11:20:39 #126
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_196799547
En je hebt persoonlijke bonus en tegenwoordig ook een bonusbox, zitten na een tijdje echt producten in die je ook regelmatig koopt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_196800676
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Super makkelijk via de app :) Je moet verbinding maken met de wifi van de winkel en dan scan je de boodschappen via de app. Aan het eind bij de zelfscankassa's tik je 'Betalen' oid, scan je de barcode die dan op je telefoon verschijnt, en betaal je. Dus als je ook met je telefoon kunt betalen ben je zo weg en hoef je niks aan te raken.
Ik ga dit ook maar eens proberen. Heb m'n bonuskaart al digitaal, maar voel me altijd bezwaard als ik nog een boel moet scannen.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 13:51:09 #129
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_196801878
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:33 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Ik ga dit ook maar eens proberen. Heb m'n bonuskaart al digitaal, maar voel me altijd bezwaard als ik nog een boel moet scannen.
En je ziet gelijk je bonus al, ook heel handig. Je kunt ook een boodschappenlijstje maken.
pi_196819008
Lekker met het hele gezin boodschappen doen is het nieuwe uitje..
pi_196819016
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:40 schreef xminator het volgende:
Ja. Serieus hè :')__!
pi_196819120
Supermarkt is nu 1 puinhoop geworden sinds de lockdown en veel te druk, de 1,5mtr was ver te zoeken mensen trekken zich nergens meer van aan.

Het zou natuurlijk ook met de feestdagen te maken hebben want dan is het altijd druk en gekkenwerk.

Ik hoop niet dat we straks ook niet meer in de supermarkt mogen zonder geldig briefje want die kant gaat het op.
pi_196819142
quote:
Dat heb ik ook al gemerkt, gewoon beide een kar meenemen maar het personeel kan er weinig aan doen omdat ze bij de ingang zich gedragen alsof elkaar niet kennen en pas in de winkel bij elkaar zijn.

Eigenlijk zou je ze dan meteen de deur moeten wijzen van kom later maar terug als je alleen bent en je mag geen producten meenemen deze keer, de horica en feesttenten hebben toch niks te doen dus kunnen we de uitsmijters wel bij de supermarkten neer zetten met een zero tolerancebeleid.

Dat Supermarkt personeel zelf niks doet kwa handhaving is te begrijpen wat wil je als 16 jarig meid nou beginnen tegen een lichamelijk volwassen bezopen man.
pi_196819461
quote:
Ik vermijd de dierenwinkel ook nog maar even :') Bestel het wel.
Tap tap tap
pi_196819854
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:49 schreef mrevil1337 het volgende:
Ik hoop niet dat we straks ook niet meer in de supermarkt mogen zonder geldig briefje want die kant gaat het op.
Ik vermoed dat alle supers straks, tijdens en na vaccinatie, zo snel mogelijk af willen van winkelkarren schoonmaken e.d., het kost ze tenslotte extra tijd, geld en mankracht.
Ik hoop van niet trouwens hoor, maar dat je straks mogelijk een vaccinatie bewijs moet laten zien, maakt het wel een logisch gevolg :{
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 13:36:23 #136
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_196819922
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik vermoed dat alle supers straks, tijdens en na vaccinatie, zo snel mogelijk af willen van winkelkarren schoonmaken e.d., het kost ze tenslotte extra tijd, geld en mankracht.
En het is beter voor onze weerstand als we weer gewoon bacteriën enzo binnenkrijgen.

quote:
Ik hoop van niet trouwens hoor, maar dat je straks mogelijk een vaccinatie bewijs moet laten zien, maakt het wel een logisch gevolg :{
Als je als niet-gevaccineerde mensen die gevaccineerd zijn ziek kunt maken dan werkt je vaccin niet.
pi_196819989
Was in de Aldi, wat een pauperwinkel
Gewoon mensen die hun karretje middenin een gangpad neerzetten zodat er niemand meer voorbij kan, heb het wagentje maar 2 gangpaden verderop neergezet, kan ze lekker zoeken🤣
pi_196820072
quote:
Dit was in t voorjaar precies zo.
pi_196820083
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:39 schreef BeriBeri het volgende:
Gewoon mensen die hun karretje middenin een gangpad neerzetten zodat er niemand meer voorbij kan, heb het wagentje maar 2 gangpaden verderop neergezet, kan ze lekker zoeken🤣
Die moeite doen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 13:52:19 ]
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:54:17 #140
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196820270
Supermarkt net bezocht voor de reguliere boodschappen en het leek vandaag wel wat drukker dan normaal. Maar niet extreem druk, dat is het bijna nooit.

Het was alleen niet zo handig dat de halve middelbare school midden in de drukte alle schappen kennelijk moest aanvullen, waardoor sommige paden compleet geblokkeerd waren...
pi_196820956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:36 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

En het is beter voor onze weerstand als we weer gewoon bacteriën enzo binnenkrijgen.
[..]

Als je als niet-gevaccineerde mensen die gevaccineerd zijn ziek kunt maken dan werkt je vaccin niet.
Een vaccin is vrijwel nooit 100% werkend. Maar als voldoende mensen het wel nemen dan is de blootstelling aan virus ook heel klein en zal de ziekte vrijwel geheel verdwijnen. Aan de andere kant als weinig mensen vaccin hebben dan is bij een 90% effectiviteit het nog steeds niet echt veilig om naar besmettingshaarden te gaan.

on topic: Ik ga al weken niet meer in het weekend naar de super als het niet echt nodig is. Het is er druk met inderdaad veel stellen en rondrennende kinderen. Door de week midden op de ochtend of middag is het prima te doen.
pi_196821129
Ben naar de Makro geweest. Het viel mee met de drukte aldaar.
pi_196821997
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:32 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren supermarkt is 1e levensbehoefte.

Karren schoonmaken gebeurd bij ons ook niet, er staat een automaat bij maar zeer weinig mensen gebruiken het.
pi_196824186
https://www.nu.nl/coronav(...)zoek-aan-belgie.html

Ik weet, het is appels en peren vergelijken, maar als je een buurland al niet in komt zonder bewijs van een negatieve corona test... dan vrees ik toch dat we die kant wel opgaan.

Maar goed, net zoals met alles wat we nog niet weten, we zullen het wel zien... ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_196825502
Misschien ligt het eraan op welke plek in Nederland je je boodschappen doet.

Hier zijn de mensen gewoon relaxed, gewoon dagelijks je boodschappen doen, veel producten "van dezelfde dag", dus gratis, mensen zonder muilkorf, mensen met dubbele muilkorf, mensen met muilkorfjes van mandarijnennetje, het maakt niets uit, iedereen welkom.

Blij dat ik niet in de randstad woon.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_196832350
Veel te druk. Veel mensen halen spullen waarvoor ze normaal gesproken naar Action, Big Bazar e.d. gaan nu in de supermarkt waardoor de 1,5 meter afstand houden bijna niet te doen is. Ze hadden het beter gewoon toe moeten staan dat warenhuizen open mochten voor de essentiële producten want dan wordt de mensenmassa tenminste een beetje verdeeld.
pi_196836082
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:39 schreef BeriBeri het volgende:
Gebeurt in elke supermarkt.

Dan heb je zogenaamd voorrang in het ouderenuurtje, heb je 30 vakkenvullers die alles blokkeren.
Bij de kassa is niemand, kan je daar nog eens 5 minuten wachten. Je zou haast doorlopen, kijken hoe gauw er dan iemand komt.
  zondag 20 december 2020 @ 09:34:00 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196836175
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:13 schreef Oppulregaj het volgende:
Veel te druk. Veel mensen halen spullen waarvoor ze normaal gesproken naar Action, Big Bazar e.d. gaan nu in de supermarkt waardoor de 1,5 meter afstand houden bijna niet te doen is. Ze hadden het beter gewoon toe moeten staan dat warenhuizen open mochten voor de essentiële producten want dan wordt de mensenmassa tenminste een beetje verdeeld.
Wat voor spullen dan?
Ik kom al amper bij de Action maar als ik daar kom haal ik geen supermarktspul, en ik geloof niet dat ik ooit bij een Big Bazar geweest ben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 december 2020 @ 09:35:58 #149
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196836193
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 09:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat voor spullen dan?
Ik kom al amper bij de Action maar als ik daar kom haal ik geen supermarktspul, en ik geloof niet dat ik ooit bij een Big Bazar geweest ben.
Onze supermarkt verkoopt veel non food waaronder speelgoed.

Bij gebrek aan andere kadootjes is iedereen snel nog zooi aan het kopen voor onder de boom die je normaal ergens anders haalt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196836598
Het was er schouderwrijvend druk
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')