Eerste en tweede kerstdag, en op zondag ook nog, dus met een weekend als dit kon je van donderdag tot maandag geen boodschappen doen, hebben we gewoon allemaal overleefd, niemand overleden aan een kerstkransjestekort.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe deden we dat dan 20 jaar geleden, toen zat alles potdicht met kerst hoor.
En ook de dagen ervoor gewoon om negen uur open en om zes uur de winkel weer dicht. De donderdag koopavond met kerstavond zou een vraagteken zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerste en tweede kerstdag, en op zondag ook nog, dus met een weekend als dit kon je van donderdag tot maandag geen boodschappen doen, hebben we gewoon allemaal overleefd, niemand overleden aan een kerstkransjestekort.
Ik hoop van harte van wél want op zaterdag kook ik niet. Is hier vaste dag voor frieten of wat ze maar zelf willen halen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:44 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En ook de dagen ervoor gewoon om negen uur open en om zes uur de winkel weer dicht. De donderdag koopavond met kerstavond zou een vraagteken zijn.
Nou moet ik wel zeggen dat ik in die tijd aanzienlijk vaker chinees ging halen, zelfs voor de kerst. Eneh, een patatje halen op tweede kerstdag kon je ook wel schudden. Geen idee of dat nu wel kan.
Hier zijn de supermarkten en snackbars beide kerstdagen gewoon open.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop van harte van wél want op zaterdag kook ik niet. Is hier vaste dag voor frieten of wat ze maar zelf willen halen.
Patat maak je toch gewoon lekker zelfquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop van harte van wél want op zaterdag kook ik niet. Is hier vaste dag voor frieten of wat ze maar zelf willen halen.
Klopt dat ging echt niet gebeuren, waarschijnlijk om 17.00 uur dicht zelfs.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:44 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En ook de dagen ervoor gewoon om negen uur open en om zes uur de winkel weer dicht. De donderdag koopavond met kerstavond zou een vraagteken zijn.
Dat deed ik gisteren ook en dat is op de andere dagen van de week geen probleem, maar op zaterdag kook ik niet. Ik wil ook wel eens een dag niet hoeven te koken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Patat maak je toch gewoon lekker zelf
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier bij de Jumbo vroeg een medewerker aan de deur net aan twee afzonderlijke kinderen of ze middels ID aan konden tonen dat ze 11 jaar oud waren en dus geen mondmasker hoefden te dragen.
EN TOEN?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier bij de Jumbo vroeg een medewerker aan de deur net aan twee afzonderlijke kinderen of ze middels ID aan konden tonen dat ze 11 jaar oud waren en dus geen mondmasker hoefden te dragen.
Dat komt door de mondkapjes. Mensen denken dan dat ze ineens overal tegen beschermd zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
1,5 meter is er dus echt niet meer bij he hier.. iedereen loopt massaal langs en door elkaar heen in de supermarkt.
Ja precies wat ik al zei toen het verplicht werd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat komt door de mondkapjes. Mensen denken dan dat ze ineens overal tegen beschermd zijn.
Maar waarvan fans van mondkapjes blijven beweren dat het niet waar is. Dat iedereen juist meer afstand houdt. Raar dat die dan een heel andere waarneming hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja precies wat ik al zei toen het verplicht werd.
Denk dat velen er wel helemaal klaar mee zijn. Gooi alles open, je ging en gaat nog steeds dood.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
1,5 meter is er dus echt niet meer bij he hier.. iedereen loopt massaal langs en door elkaar heen in de supermarkt.
Doe eens je mondvod af in een snackbar of bij de chinees als je eenmaal zit te wachten. Genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:02 schreef junkiesietze het volgende:
Frappant dat mensen nu toch zo hostile worden over mondkapjes, RIVM heeft nooit bewezen dat het werkt en altijd gezegt dat het weinig uitmaakt of je er een opdoet.
Maar door die mondkapjes oorlog in amerika denkt iedereen dat het hier ook wel gegrond is om mensen op hun bek te slaan als je er geen draagt.
Wtf nederland waar zijn we mee bezig?
Prachtig stukje operante conditionering.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:02 schreef junkiesietze het volgende:
Frappant dat mensen nu toch zo hostile worden over mondkapjes, RIVM heeft nooit bewezen dat het werkt en altijd gezegt dat het weinig uitmaakt of je er een opdoet.
Maar door die mondkapjes oorlog in amerika denkt iedereen dat het hier ook wel gegrond is om mensen op hun bek te slaan als je er geen draagt.
Ja, absurd.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:19 schreef macca728 het volgende:
Ik vind het wel apart dat AH nu weer voetbalkaartjes spaaractie heeft.
Dat trekt kinderen aan en daarmee wordt boodschappen meer gezien als een uitje ipv noodzakelijk.
Logisch.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:02 schreef junkiesietze het volgende:
Frappant dat mensen nu toch zo hostile worden over mondkapjes,
Vandaar ook dat je nog steeds 1,5m afstand moet bewaren.quote:RIVM heeft nooit bewezen dat het werkt en altijd gezegt dat het weinig uitmaakt of je er een opdoet.
Ja, waarom zo asociaal en tegendraads zijn en weigeren eentje op te zetten?quote:Maar door die mondkapjes oorlog in amerika denkt iedereen dat het hier ook wel gegrond is om mensen op hun bek te slaan als je er geen draagt.
Blijft een raar argument.quote:Op woensdag 30 december 2020 01:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat velen er wel helemaal klaar mee zijn. Gooi alles open, je ging en gaat nog steeds dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |