Liefquote:Op maandag 14 december 2020 17:37 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Ik heb ruimschoots kerstbalhaakjes en je adres! Stuur ik morgen op, joe?![]()
![]()
Gewoon snel naar de winkel gaan, nu zijn ze nog open.quote:Op maandag 14 december 2020 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lief![]()
Ik moet al 2 jaar haakjes kopen. Ik denk er ook maar 1 week per jaar aan en daarna is het weer verdwenen in het zwarte gat der vergeten dingen met niet eens een vage notie dat ik iets misschien vergeet.
Ik deed eenquote:Op maandag 14 december 2020 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe heet zo'n keukenweegschaal die op de gram nauwkeurig is voor afwegen van enkele grammen gist enzo?
Brood om 18:00 uur op is niet zo schokkend toch?quote:Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef minilot het volgende:
J. rapporteert ondertussen live vanuit de plaatselijke AH:
[ afbeelding ]
Niet weer hèquote:Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat de supermarkten ook dicht gaanquote:Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n weegschaaltje regelmatig door niet-koks zien gebruiken inderdaadquote:Op maandag 14 december 2020 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed eentoen ik zag dat dat de best verkochte weegschaal was op coolblue. Ik denk voor het afwegen van andere substanties dan waar je (doorgaan) mee kookt.
Wij hebben ook een overschot aan kerstboomhaakjesWant die vergat ik ook jaren te kopen en dus direct twee doosjes gedaan. Dat was te veel.
Wel als het brood leeg is bij het stuk waar ze het vers afbakken, heb ik begrepen. Maar dit schap kan idd helemaal leeg zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brood om 18:00 uur op is niet zo schokkend toch?
Mensen hebben de memo gemist dat supermarkten open blijven?quote:Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Het houdt niet op hè, met jouw familie en de kerstquote:Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mensen hebben de memo gemist dat supermarkten open blijven?![]()
Hier op het werk nog veel vragen. Er zijn nog een paar contactmomenten (2 personen, ruim 1,5m afstand) maar de vraag is of we die niet moeten afzeggen. Betekent wel voor mensen dat hun opleiding vertraging oplooptIs digitaal niet te vervangen.
En de familie heeft kerst stress. Joh
Er was ook een leveringsprobleem door stakingsblokkades van boeren huh.quote:Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Nu ik heb wat ik maximaal wil qua deelname vind ik het wel vermakelijk.quote:Op maandag 14 december 2020 17:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het houdt niet op hè, met jouw familie en de kerst
Hm over de kerst heb ik toch minder stress hoor. Dat komt wel weer goed.quote:Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mensen hebben de memo gemist dat supermarkten open blijven?![]()
Hier op het werk nog veel vragen. Er zijn nog een paar contactmomenten (2 personen, ruim 1,5m afstand) maar de vraag is of we die niet moeten afzeggen. Betekent wel voor mensen dat hun opleiding vertraging oplooptIs digitaal niet te vervangen.
En de familie heeft kerst stress. Joh
Incl servies/bestek en afwasquote:Op maandag 14 december 2020 18:02 schreef AnneX het volgende:
En zojuist kaasfondue voor 2 besteld op de 24e. Schaal en vorkjes.
Aangekleed met dipgroenten, vlees, etc. brood en kruidenboter en toet.![]()
Na afloop in de doos retour en zij doen de afwas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |