Morgen worden de laatste formaliteiten afgehandeld. Maar zover ik zie heeft de familie van eerd alvast de nodige hoge posities binnen hema ingevuld met hun eigen mensen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Die deal is nog niet eens rond dus dat lijkt me er weinig mee te maken te hebben.
Ja maar je kan toch nooit zo snel al het hele distributie en opslagproces van Jumbo even samenvoegen met Hema?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Morgen worden de laatste formaliteiten afgehandeld. Maar zover ik zie heeft de familie van eerd alvast de nodige hoge posities binnen hema ingevuld met hun eigen mensen.
Misschien wisten zij al iets, wat wij niet wisten?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch nooit zo snel al het hele distributie en opslagproces van Jumbo even samenvoegen met Hema?
Hebben ze ook niet gedaan, Hema verkocht al langer jumbo producten zowel onder eigen naam als onder het merk jumbo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch nooit zo snel al het hele distributie en opslagproces van Jumbo even samenvoegen met Hema?
Lijkt me niet toch? 1,5m afstand houden blijft altijd gelden, ook (of misschien wel juist) bij vrienden en familiequote:Op dinsdag 15 december 2020 08:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tegen betaling niet. Uiteraard mag ze je wel knippen als vriendendienst.
Je gaat steeds vreemdere dingen posten. Gaat alles wel goed met je?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:17 schreef hjansen82 het volgende:
Dan mogen ze de tweede kamer ook wel sluiten. Is niet essentieel voor Nederland.
Met mij gaat het wel goed. Ik word alleen elke keer bevestigd in mijn gelijk. Dat de overheid er niet voor mensen is. Mijn vertrouwen in de regering is 0,0.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je gaat steeds vreemdere dingen posten. Gaat alles wel goed met je?
Hier is het ook minimaal. Woon naast een wijkwinkelcentrum.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Het lijkt erop dat hier meer dan de helft van de winkels iig nog gewoon open is. Winkelcentrum, geen binnenstad. De pakketpunten ook, wel iets beperkter en inderdaad alleen voor de post/pakketactiviteiten.
Action verkoopt geen brood en plakjes leverworst. Hema wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:15 schreef hjansen82 het volgende:
Het kabinet helpt een handje met het saneren van de winkels in het centrum. De Hema wel open en de action niet, dat is toch niet serieus te nemen.
Hij heeft gelijk, je kunt dat slappe gelul daar toch moeilijk als essentieel zien.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een wetgevende macht is nogal essentieel lijkt me.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:05 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, je kunt dat slappe gelul daar toch moeilijk als essentieel zien.
Wat is het alternatief en dan binnen meer de context van een rechtsstaat? Dat je met een groter wapen eerder mag afrekenen bij de kassa. Een rechtstaat is essentieel. En de wetgevende macht waar zeker kritiek op mogelijk is daar toch een essentieel onderdeel van.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:05 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, je kunt dat slappe gelul daar toch moeilijk als essentieel zien.
Het idee om de tweede kamer op reces te sturen lijkt me niet vreemd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het beleid van regering komt er niks anders uit dan jojo beleid. Zelfs intellectuelen valt het op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een wetgevende macht is nogal essentieel lijkt me.
Ik zie graag een regering met visie, met een strategie en niet een regering die in achterkamertjes jojo beleid probeert door te drukken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat is het alternatief en dan binnen meer de context van een rechtsstaat? Dat je met een groter wapen eerder mag afrekenen bij de kassa. Een rechtstaat is essentieel. En de wetgevende macht waar zeker kritiek op mogelijk is daar toch een essentieel onderdeel van.
Wie neemt deze poppenkast nog serieus. Als je een beetje kan nadenken niemand toch. Ik vind het eigenlijk diep triest. Voor de zorgmedewerkers, de horeca ondernemers en alle mensen die hun baan zijn verloren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:50 schreef TjjWester het volgende:
Net even bij de hema geweest, zijn gewoon volledig open.
De tweede kamer is geen uitvoerende macht....quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:46 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het beleid van regering komt er niks anders uit dan jojo beleid. Zelfs intellectuelen valt het op.
https://www.maartenonline(...)-beschamend-onnozel/
Maar die werkt er wel aan mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De tweede kamer is geen uitvoerende macht....
Daar kon je op wachten dat er weer allemaal uitzonderingen komen op de regels...quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:00 schreef D_A het volgende:
Gauw hotel boeken
Hotels verduidelijken: afhalen eten mag wél
De restaurants en bars in hotels zijn vanaf vandaag gesloten en ook de roomservice is stilgelegd, maar het is voor gasten toch mogelijk om eten en drinken van het hotel op hun kamer te krijgen. De branche zegt dat logees bij de hotelkeuken kunnen bestellen en vervolgens afhalen. "Een afhaalfunctie is wel toegestaan", schrijft minister De Jonge in een Kamerbrief (.pdf).
Grote hotelketens zoals Fletcher en Van der Valk bevestigen dat ze inderdaad take-away aanbieden. Ook blijft het gewoon mogelijk om elders bestelde maaltijden op de kamer te nuttigen.
Ze debatteren wel regelmatig over corona en hebben genoeg wet en motie mogelijkheden om het anders te organiseren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De tweede kamer is geen uitvoerende macht....
Dat is binnen een democratie zoals in Nederland niet mogelijk gewoon.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik zie graag een regering met visie, met een strategie en niet een regering die in achterkamertjes jojo beleid probeert door te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |