Om de synthetische kerstoutfit te kopen? Gemaakt door fijne kinderhandjes.quote:Op maandag 14 december 2020 17:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Goh waarom zouden die rijen daar nu staan.
Covid-20quote:Op maandag 14 december 2020 17:19 schreef kol7680 het volgende:
Om de dag compleet te maken. Nieuw variant corona virus opgedoken in UK.
Dit jaar😂😂😂
https://twitter.com/bbcbreaking/status/1338511057204244481?s=21
Paniekzaaierij.quote:Op maandag 14 december 2020 17:19 schreef kol7680 het volgende:
Om de dag compleet te maken. Nieuw variant corona virus opgedoken in UK.
Dit jaar😂😂😂
https://twitter.com/bbcbreaking/status/1338511057204244481?s=21
Dat klopt ja. Doen we geregeld. Maar genoeg mensen die afhankelijk zijn van sterke drank... helaas. Dus dat dicht doen is hetzelfde als coffeeshops sluiten... vragen om problemen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
goeie wijnen kun je ook gewoon online bestellen.
Zijn mening moet ie vooral binnenskamers uiten, wat heb je er aan qua draagkracht als elk OMT-lid zijn eigen mening ook nog eens in de pers ventileert.quote:Op maandag 14 december 2020 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon zijn mening. Daar is hij OMT-lid voor.
quote:Op maandag 14 december 2020 17:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het allemaal net iets anders ligt
quote:there is nothing to suggest" it will "fail to respond to a vaccine"
Nieuwe variant kan ook milder zijn, dan is het goed nieuws.quote:
Gewoon een pilsje erbij, prima hoorquote:Op maandag 14 december 2020 17:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wijn uit de supermarktLeuke tafelwijnen maar je gaat je lockdown kerstdiner toch niet opleuken met supermarktwijn
En vooral het gevolg Europees gezien. Dan doel ik niet eens op Nederland, maar met name in het Zuiden met een nog grotere (jeugd)werkeloosheid en een enorme schuldenlast. Dan vrees ik als gevolg met name een golf polulisme en dubieuze partijen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar ik me zorgen over kan maken. Hoe groot gaat de klap in de komende jaren nog worden, financieel gezien.
Omdat er een lockdown aan zit te komen.. De boel niet gaan omdraaien.quote:Op maandag 14 december 2020 17:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Om de synthetische kerstoutfit te kopen? Gemaakt door fijne kinderhandjes.
10000 valt natuurlijk ontzettend mee. Ik zou drie miljoen doden nog wel een acceptabele prijs vinden voor onze vrijheidquote:Op maandag 14 december 2020 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb persoonlijk liever 10.000 doden erbij (wat ik zo snel nog niet zo gebeuren) omdat mensen niet meer behandeld kunnen worden, dan dit soort maatregelen waar miljoenen onder lijden. Ik pleit voor een maximum aantal mensen op de IC en in de ziekenhuizen met corona, en daarboven wordt gewoon niet meer opgenomen. Dan zul je zien dat mensen opeens heel voorzichtig gaan doen en maatregelen niet meer nodig zijn.
Dit kan ook. Er duiken overigens voortdurend nieuwe varianten op. Muteren is gebruikelijk voor een virus.quote:Op maandag 14 december 2020 17:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nieuwe variant kan ook milder zijn, dan is het goed nieuws.
quote:there is nothing to suggest" it will "fail to respond to a vaccine"
Dankje Thierryquote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
10000 valt natuurlijk ontzettend mee. Ik zou drie miljoen doden nog wel een acceptabele prijs vinden voor onze vrijheid
Thierry?quote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
10000 valt natuurlijk ontzettend mee. Ik zou drie miljoen doden nog wel een acceptabele prijs vinden voor onze vrijheid
Primarkquote:Op maandag 14 december 2020 17:18 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Rijen bij de Primark. Dan vraag je ook wel om een lockdown.
Vrees dat het zo niet werkt. Veel mensen denken dat het hen niet zal overkomen of hebben er schijt aan dat een ander door hun op de IC komt.quote:Op maandag 14 december 2020 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb persoonlijk liever 10.000 doden erbij (wat ik zo snel nog niet zo gebeuren) omdat mensen niet meer behandeld kunnen worden, dan dit soort maatregelen waar miljoenen onder lijden. Ik pleit voor een maximum aantal mensen op de IC en in de ziekenhuizen met corona, en daarboven wordt gewoon niet meer opgenomen. Dan zul je zien dat mensen opeens heel voorzichtig gaan doen en maatregelen niet meer nodig zijn.
Daar zit ook mijn grootste angst dat er een golf aan populisme en andere vage partijen gaan komen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
En vooral het gevolg Europees gezien. Dan doel ik niet eens op Nederland, maar met name in het Zuiden met een nog grotere (jeugd)werkeloosheid en een enorme schuldenlast. Dan vrees ik als gevolg met name een golf polulisme en dubieuze partijen.
Baudet heeft je overboden met 3 miljoen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de onderliggende gedachte, volgens mij. Vooral het eerste, denk ik, het tweede is toch, denk ik, wel zeldzaam.quote:Op maandag 14 december 2020 17:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vrees dat het zo niet werkt. Veel mensen denken dat het hen niet zal overkomen of hebben er schijt aan dat een ander door hun op de IC komt.
Die vallen (nog) goed mee maar nu is de maatschappij wel érg lang structureel ontregeld, en in de komende weken nog zwaarder.quote:Op maandag 14 december 2020 17:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dit hoor ik bij elke crisis...
Kredietcrisis
Stikstofcrisis
Woningcrisis
Klimaarcrisis
Stuk voor stuk de ergste na wo2
Die hebben we al een tijdje, volgens mij, er zijn nu iets van 13 partijen rechts van de VVD bij de volgende verkiezingen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daar zit ook mijn grootste angst dat er een golf aan populisme en andere vage partijen gaan komen.
Ah ok dus ongeveer 60 jaar was er niks ergers dan wo2 en nu ineens in 10 jaar 5 stuks achter elkaar die wel erger zijn dan alles na wo2?quote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Die vallen (nog) goed mee maar nu is de maatschappij wel érg lang structureel ontregeld, en in de komende weken nog zwaarder.
Het is kerst! Dan hoef je niet per se iets speciaals te drinken, maar als er alleen pils is, dan drink ik nog liever waterquote:
Hoe zit jij in je toiletpapier?quote:
Die conclusies komen in ieder geval niet van mij ...quote:Op maandag 14 december 2020 17:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ah ok dus ongeveer 60 jaar was er niks ergers dan wo2 en nu ineens in 10 jaar 5 stuks achter elkaar die wel erger zijn dan alles na wo2?
Ik ben benieuwd naar de volgende crusis die dan in de lijn erger is dan de coronacrisis....
Maar die golf zal alleen maar groter worden. Het is te hopen dat ze bij elkaar stemmen weg trekken.quote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die hebben we al een tijdje, volgens mij, er zijn nu iets van 13 partijen rechts van de VVD bij de volgende verkiezingen.
Meestal ga ik er niet op zitten eerlijk gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |