Wtf?! Heb je die tweet?quote:Op maandag 14 december 2020 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou, iemand postte op twitter dat haar moeder was overleden aan corona en Marianne poste iets als ach je dorre takje is er niet meer, dan spoor je gewoon niet aan mijn mening.
quote:
wat zag je dan?quote:Op maandag 14 december 2020 18:53 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht, ik zet de TV even een paar minuten van tevoren aan, maar ik zie dat dat een fout was
Sluit ik me snel aan! Zij zegt zoals het is. Dor hout😍quote:Op maandag 14 december 2020 18:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Marianne Zwagerman dus .. hmm nog niet in de politiek actief.
Maar ja, dat was Pia Dijkstra ooit ook niet![]()
Laat haar snel bij een partij aansluiten
Okay dat gaat wel iets te ver inderdaad, als dat echt zo is gegaanquote:Op maandag 14 december 2020 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou, iemand postte op twitter dat haar moeder was overleden aan corona en Marianne poste iets als ach je dorre takje is er niet meer, dan spoor je gewoon niet aan mijn mening.
Snap niet dat ze dat open gooien, wat een bagger..quote:Op maandag 14 december 2020 18:52 schreef junkiexp het volgende:
Ik word misselijk van de snelheid van die chatberichten bij de NOS livestream
Idiootquote:Op maandag 14 december 2020 18:54 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Sluit ik me snel aan! Zij zegt zoals het is. Dor hout😍
Ik denk niet dat dat het snelst gevulde topic was. WK-finale of een OS ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 18:55 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel 1 van de snelst gevulde topic sinds 9/11 straks.
Lijkt mij niet. De maatregelen zijn grotendeels al bekend.quote:Op maandag 14 december 2020 18:55 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel 1 van de snelst gevulde topic sinds 9/11 straks.
Heb de link maar overgetiept.quote:
Wat deed jij er dan?quote:Op maandag 14 december 2020 18:56 schreef Benny het volgende:
Ik kom net uit de stad. Het was echt kneiterdruk
Jij was er zelf ook.quote:Op maandag 14 december 2020 18:56 schreef Benny het volgende:
Je was er zelf toch ookquote:Op maandag 14 december 2020 18:56 schreef Benny het volgende:
hequote:Op maandag 14 december 2020 18:56 schreef Benny het volgende:
YouTube chat, het afvalputje van het internetquote:Op maandag 14 december 2020 18:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat open gooien, wat een bagger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |