Oke dat scheelt dan wel.quote:Op maandag 14 december 2020 18:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ga me er niet beter of slechter door voelen. Zie er ok die reden de meerwaarde niet van. Ik ben sowieso voor een beleid waarin ieder voor zich de verantwoordelijkheid neemt die hij/zij nodig acht (ergens toch nog ooit VVD-invloed.. snap.echt niet waarom die helemaal van hun eigen lijn zijn afgeweken). Als je ziek bent of ziek voelt, hoor je thuis in bed te liggen met sinaasappelsap en bouillon. Echt niet dat ik me dan met mijn lamlendige hoofd onder de mensen ga begeven.
Verder kom ik nauwelijks met andere mensen in contact of op zodanige wijze dat er altijd afstand is. Morgen moet ik (vooralsnog) naar school. Is vanuit NCOI geregeld, alles dik in orde qua anti corona maatstaven, ik blijf ver genoeg bij iedereen vandaan.
Supermarkt, idem dito.
En verder kom ik nergens. Collega's kantoor heeeeel sporadisch en ook daar altijd met de maatregelen in acht.
Collega's horeca ook niet meer dus.
Kindjes zitten vanaf woensdag thuis, komen ook nergens.
Je vergeet de biblebeltquote:Op maandag 14 december 2020 18:46 schreef Zipportal het volgende:
Deze lockdown wordt u aangeboden door:
Tokkies
Randstad
Belgen
Duitsers
Einde reclame.
quote:Op maandag 14 december 2020 18:46 schreef Zipportal het volgende:
Deze lockdown wordt u aangeboden door:
Politiek
Media
Einde reclame.
Zolang de mensen niet direct geraakt worden een minderheid vormen zal zo'n poll altijd in de richting "voor meer maatregelen vallen".quote:Op maandag 14 december 2020 18:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een onderzoek door I&O Research, die bewust een doorsnede van de samenleving proberen te pakken van de samenleving, en zo te zien zijn er zelfs genoeg FvD kiezers die mee deden.
Alle studenten behalve die van christelijke studentenverenigingen wel, die van de christelijke verenigingen vallen onder de vrijheid van godsdienst.quote:Op maandag 14 december 2020 18:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
En de feestende jongeren of vallen die onder tokkies ?
Die vrouw spoort niet.quote:Op maandag 14 december 2020 18:48 schreef Vasilevski het volgende:
Marianne Zwagerman bij 1Vandaag, interviewer vraagt zoiets als: "Zo dus u wilt ouderen offeren voor jongeren."
Alsof ze persoonlijk die mensen het hart uit wil snijden en opofferen aan de goden zoals de Azteken.
quote:Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Nober het volgende:
Nog geen NOS/NU.nl stream op youtube, ongekend!
Ik ook. Zij is fantastischquote:Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Wie is die blonde vrouw bij een vandaag?
Ik wil haar kussen
Onjuist.quote:Op maandag 14 december 2020 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Succes allen zometeen, of het je nou wel of niet financieel/emotioneel treft, dit wordt een onwerkelijke periode toch wel. Laten we hopen dat het de laatste ‘lockdown’ is op weg naar het vaccin.
Wat is haar functie?quote:Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Wie is die blonde vrouw bij een vandaag?
Ik wil haar kussen
Nou, iemand postte op twitter dat haar moeder was overleden aan corona en Marianne poste iets als ach je dorre takje is er niet meer, dan spoor je gewoon niet aan mijn mening.quote:
Appeltje eitje, heb al 3 maanden total lockdown erop zitten van maart t/m juni, en verplicht binnen blijvenquote:Op maandag 14 december 2020 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Succes allen zometeen, of het je nou wel of niet financieel/emotioneel treft, dit wordt een onwerkelijke periode toch wel. Laten we hopen dat het de laatste ‘lockdown’ is op weg naar het vaccin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |