quote:Op maandag 14 december 2020 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Naar waar zou je moeten reizen dan?
Of bedoel je ''in eigen land"?
Mag je niet meer in de tram of de bus?
quote:Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee doet het niet. Ik ging daar voor vliegreizen kijken.
Ook al zie je het niet, de regering geeft om jou ook geen moer. Dat gaat volgend jaar voor jou ook wel duidelijk wordenquote:Op maandag 14 december 2020 21:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Schrijver laat vooral blijken dat ie een zeer beperkt denkvermogen heeft
Ik als individu ben ook helemaal niet belangrijk. Als ik nu overlijd zal er een relatief kleine groep even verdrietig zijn en een zeer summiere groep wat langer. Het land zal gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:41 schreef Ark3988 het volgende:
[..]
Ook al zie je het niet, de regering geeft om jou ook geen moer. Dat gaat volgend jaar voor jou ook wel duidelijk worden
Dubaiquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:01 schreef SuperHartje het volgende:
We willen gwn even weg naar een lux hotel/ huisje, met roomservice, mooi uitzicht en desnoods privé zwembad. We willen niet feesten of zo. En we willen sowieso geen mensen om ons heen![]()
Ah..quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:01 schreef SuperHartje het volgende:
We willen gwn even weg naar een lux hotel/ huisje, met roomservice, mooi uitzicht en desnoods privé zwembad. We willen niet feesten of zo. En we willen sowieso geen mensen om ons heen![]()
Bijna al die landen hebben 2 wk quarantaine tijd bij aankomstquote:
Heb je daar ooit ingezoomd op google maps?quote:
Nee. Ben er wel langs gevaren en ik heb opgelet bij aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je daar ooit ingezoomd op google maps?
Welke voordelen biedt kogelwerend glas?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:09 schreef PSVCL het volgende:
Voor Rutte lijkt de veiligheid inmiddels een minder belangrijke rol te spelen, al denk ik dat je er inmiddels wel van uit mag gaan dat de ramen in het Torentje van kogelwerend glas zijn."
Ja dus..
https://nos.nl/artikel/20(...)nen-altijd-open.html
Het is een complot... er stond gewoon een bandje te spelenquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welke voordelen biedt kogelwerend glas?
Naast dat dit glas de veiligheid verhoogt, zijn er ook andere voordelen. Door de gelaagdheid en dikte houdt het glas veel geluiden van buitenaf tegen.
Apart inderdaad, misschien had hij de ramen open ventileren is goed tegen het virus
Snap je.. en het is ook niet zo dat ze onder zn raampje stonden te schreeuwen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welke voordelen biedt kogelwerend glas?
Naast dat dit glas de veiligheid verhoogt, zijn er ook andere voordelen. Door de gelaagdheid en dikte houdt het glas veel geluiden van buitenaf tegen.
Apart inderdaad, misschien had hij de ramen open ventileren is goed tegen het virus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |